Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine en Speed

Cocaine en Speed

88 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Skippy zei:
ja dat zal het zijn,dat het slechte coke is, want heb er nooit echt het gewenste gevoel van gehad.
Dan heb je daar ook wel gelijk in, dat je er veel van nodig heb van de speed, ik merk niks van 4 punten, en meestal neem ik er nog 1 drankje bij.. op zich vind niet veel verschillen van elkaar, ik kan trouwens gewoon eten. door de speed krijg ik reuze veel trek in eten, de dag erna stamp ik mezelf helemaal vol :P
Klik om te vergroten...

skippy... Tegenwoordig vind je bijna geen goede coke meer en als je der hebt, prijs jezelf dan heel gelukkig of juist ongelukkig, want is juist als je coke goed begint te vinden dat je eraan verslaafd raakt.

Had vroeger altijd brol. We legden lijnen zo groot als we met speed zouden doen. Dan keken we naar elkaar en was het van: voel jij iets? Ikke nie, jij?
Jwel een beetje denk ik..
Das geen coke he :tongueout:

Onze nieuwe dealer is een dik stuk beter... Daar trekken we lijntjes van van 5 cm en is het van: waaaaaaaaaaah, damn ik voel mij goed. Geef mij meerrrrr !
c
carps4everLid
01-01-2024, 00:00
#2
Skippy zei:
dat zeg ik, dan zal het wel troep geweest zijn, heb nooit goede speed of coke gehad

Hoe weet je trouwens of het wel echte goede speed, of coke is?
Ik kan het verschil van goede en slechte niet zien of ruiken.. iemand hier die wel een idee heeft?
Ik heb nu speed. en dat ruikt gewoon naar waspoeder :confused: ben al eens eerder belazerd, dus ben wel eens benieuwd waar je dit aan kan zien
Klik om te vergroten...

goede coke komt van een blok af haha als je een goede dealer hebt kan je dat zien :)

soort plakjes die je zelf nog moet verpoederen...
het is FEL wit en proeft heerlijk :) naar coke en verder niks

en dan voel je niet zoals hier bovenstaat maar je krijgt gelijk een loopneus

voelt binnen enkele seconde je neus verdoven
iets later ook je tanden en keel (zakje uitlikke en pas en koker aflikken)

dan komt een soort brok in je keel (veel of weinig coke maakt niet uit)

en daarna ga je je heeeeeel relaxt voelen

en twijfelen over of je hem voelt bij meer dan een halve gram, NO WAY (behalve als je een die hard gebruiker bent haha)
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#3
spliffsnatcher zei:
gewoon al het feit: "i am proud to be a speedjunk"

en de verhalen die je hier soms leest:
thuis voor de pc ff een lijn zitten consumeren --> zielig
beetje speed op het werk, beetje speed elke dag.
Dan blijf je beter weg van dope want dan gebruikt hij jou.

Deranged je zegt zelf dat je een junk bent geweest aan beide produkten.
enige waar jij dus je opinie op baseerd is de verslavingsfactor, kan best zijn dat coke hierin een listigere drugs is.
Maar daar baseer ik mij 0.0 op.

1 maal speed is zoiezo de nacht nadien amper slapen en compleet brak voelen.
1 maal coke is vrij goed kunnen slapen en vrij goed voelen nadien.
1maal coke kopen met speed erin is hardop vloeken omdat je rommel krijgt.

Speed is een vrij ruwe molecule met hoge aciditeitswaarde. Coke is een gerafineerder produkt met subtielere werking en fysisch gezien aangenamere werking. Over de verslavingsfactor zeg ik niets.
Die ligt bij coke nog wel net iets hoger als het op gevoel aankomt., maar de hunker naar drugs controleer je nog altijd zelf.

tenzij je genetisch bent aangelegd om te misbruiken (zeldzaamheid) of tenzij je amper karakter hebt --> grootste deel van junks.

En ook al haal ik de helft van dit forum op men dak --> junks zijn zielig, en dat heeft niets met de soort drugs te maken maar met hoe je je eigen leven aanpakt. Uiteraard gebruik ik af en toe omdat chemie zoiezo een passie is. Maar ik zal nooit geld hoeven stelen voor een grammetje. Soms is er 6 maand tussen dan weer een tweetal weken. Maar nog nooit heb ik maandagochtend verstek gegeven wanneer ik moet gaan werken en nog nooit heb ik zielig heel het land afgezocht naar een grammetje.

dus als je speed en coke wilt gaan vergelijken, hou je eigen verslavingsinvloeden dan voor jezelf en beoordeel de drug objectief op zijn werking. En vergelijk dan wel goeie coke met goeie speed.
Klik om te vergroten...

van goeie speed ga je zowiezo harder als goeie coke
coke in een stimulant en speed een op pepper

en wat je zegt van 1 maal coke kopen met speed in vies kwaad

kan jet ook ff omkere

1 maal goede speed gehad koop je gewoon geen coke meer

coke is pas een junky loser drugs
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed ook er zijn zat speed junkies :rolleyes:
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Amfetamines zijn sexy. :hearteyes:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
TimeKiller zei:
Amfetamines zijn sexy. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dzy zei:
TimeKiller zei:
Amfetamines zijn sexy. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#8
:mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja toch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."