#1
Skippy zei:ja dat zal het zijn,dat het slechte coke is, want heb er nooit echt het gewenste gevoel van gehad.
Dan heb je daar ook wel gelijk in, dat je er veel van nodig heb van de speed, ik merk niks van 4 punten, en meestal neem ik er nog 1 drankje bij.. op zich vind niet veel verschillen van elkaar, ik kan trouwens gewoon eten. door de speed krijg ik reuze veel trek in eten, de dag erna stamp ik mezelf helemaal vol :P
skippy... Tegenwoordig vind je bijna geen goede coke meer en als je der hebt, prijs jezelf dan heel gelukkig of juist ongelukkig, want is juist als je coke goed begint te vinden dat je eraan verslaafd raakt.
Had vroeger altijd brol. We legden lijnen zo groot als we met speed zouden doen. Dan keken we naar elkaar en was het van: voel jij iets? Ikke nie, jij?
Jwel een beetje denk ik..
Das geen coke he
Onze nieuwe dealer is een dik stuk beter... Daar trekken we lijntjes van van 5 cm en is het van: waaaaaaaaaaah, damn ik voel mij goed. Geef mij meerrrrr !

