Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine en Speed

Cocaine en Speed

88 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Everything's great, objectivity taboo;
self-satisfaction pumping up
minor achievements to cover up
all the failures and mistakes
and if you don't smile along
you're a public enemy, you don't belong.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
mathijs zei:
Rustig maar hoor...hij zegt er steeds "ik vind" voor. Beetje overdreven om zo agressief te reageren op zo'n vraag.
Klik om te vergroten...

Jah, wel mee eens.

Maar ja, never fuck with a fiend his precious.
K
Koele_KomunikatorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Solidius zei:
Koele_Komunikator zei:
Ik vind speed dus egt heeele vieze troep. Het stinkt en is heel vies in je nus. ik zie ook vooral gekkkjen zoals gabbers dei rotzooi pakke.
Klik om te vergroten...

Speed stinkt? Ik wil echt niet weten welke afgedankte uitwerpselen aan iemand met jouw intellect verkocht zijn, maar over het algemeen zit er minder geur en smaak aan amfetamine dan die verpoederde potverf.

Koele_Komunikator zei:
Zelf vind ik sossie sossie tog echt de beste. Dat is lekkerder, gezonder en sowieso gedraag ik me dan waqt rustiger als op de pep.
Klik om te vergroten...

Ja sossie sossie is toch echt de beste he, dat is lekker en ook nog eens gezond, er kan geen fruitsalade tegenop. Wierrookje en new-age muziek op de achtergrond en je wordt er ook nog eens 'rustig' van, wat wil een mens nog meer.

Koele_Komunikator zei:
Coke is alleen wel duur, maar dat moet je er voor over hebbe.
Klik om te vergroten...

Dat moet je er zeker voor over hebben, iedereen zou na het lezen van jouw bericht gelijk zijn of haar inboedel moeten verkopen om massaal aan de coke te gaan, jouw argumenten zijn doorslaggevend. Ik zit er serieus aan te denken om dit aan mijn baas te laten lezen zodat jouw wijsheid met koeieletters op de voorpagina van het NRC handelsblad mag pronken. Ben je nog op zoek naar een manager? Dan delen we het succes.
Klik om te vergroten...

Sooow, jonge jij bent wel hard op je pikkkie getrap of nie?

Sorry als ik je moeeder heb gbeledigd als ik speed nie zo lekker vind.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Koele_Komunikator zei:
Sooow, jonge jij bent wel hard op je pikkkie getrap of nie?

Sorry als ik je moeeder heb gbeledigd als ik speed nie zo lekker vind.
Klik om te vergroten...

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!11

Sorry mag je bewaren voor de verspilling van vlees die in je schedel zit. Ik verdoe trouwens mijn tijd maar al te graag met het leveren van sarcasme op zwakbegaafden. Misschien een beetje zonde omdat er in jouw geval geen constructief antwoord uit te persen valt, "maar dat moet je er voor over hebbe".
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Solidius...

-1.
p
paco!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
:smoke: always coke
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Solidius zei:
Koele_Komunikator zei:
Sorry mag je bewaren voor de verspilling van vlees die in je schedel zit. Ik verdoe trouwens mijn tijd maar al te graag met het leveren van sarcasme op zwakbegaafden. Misschien een beetje zonde omdat er in jouw geval geen constructief antwoord uit te persen valt, "maar dat moet je er voor over hebbe".
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Beetje ingewikkelde tekst moest hem zeker 3 keer lezen :P. Constructief bedoel je daar duidelijk mee? Je hebt overegens wel gelijk. :stoned:
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb niet zoveel ervaring met sos maar ik weet wel dat als je op een avond goed doorgaat op de sos je maar 1 denkt en dat is MEER!
Voor de rest voel ik me wat losser en euforisch.
Zin om contact te maken maar dat MEER overheerst bij mij veel.
Daarom ben ik er nooit op door gegaan.

Speed is voor mij heel anders. daar ga je echt hard van, zin om te stampen. Het is veel minder verslavend maar wel slechter voor je gezondheid. Volgens mij houdt het ook langer aan.

Het zou ook kunnen dat ik gwn kut coce heb en goeie speed.... :stoned:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Coke is niet chemisch? Het is natuurlijk zeker. Ik spreek als iemand die zowel met coke als speed problemen heeft gehad maar nu met beide is gestopt. Geloof mij maar dat coke veel meer nadelen heeft en dat daarmee stoppen voor mij een stuk ingewikkelder was als stoppen met speed.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alfred Hein zei:
Constructief bedoel je daar duidelijk mee?
Klik om te vergroten...

Ja.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Solidius zei:
Koele_Komunikator zei:
Sooow, jonge jij bent wel hard op je pikkkie getrap of nie?

Sorry als ik je moeeder heb gbeledigd als ik speed nie zo lekker vind.
Klik om te vergroten...

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!11

Sorry mag je bewaren voor de verspilling van vlees die in je schedel zit. Ik verdoe trouwens mijn tijd maar al te graag met het leveren van sarcasme op zwakbegaafden. Misschien een beetje zonde omdat er in jouw geval geen constructief antwoord uit te persen valt, "maar dat moet je er voor over hebbe".
Klik om te vergroten...

Zo zo zwakbegaafde...een excuses zou wel op zijn plaats zijn..
Waarom val je als moderator iemand aan die toevallig coke lekkerder vindt als zo'n chemisch goedje als speed?

Denk dat de meeste mensen met € coke wel lekkerder vinden dan speed...veel minder nadelen.

Ik zie hier namelijk maar al teveel speedgebruikers coke afkraken om de verslavende werking wat natuurlijk ook zo is,maar dit dan terwijl ze zelf een klein speed probleempje hebben. :)
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Coke is niet chemisch? Het is natuurlijk zeker. Ik spreek als iemand die zowel met coke als speed problemen heeft gehad maar nu met beide is gestopt. Geloof mij maar dat coke veel meer nadelen heeft en dat daarmee stoppen voor mij een stuk ingewikkelder was als stoppen met speed.
Klik om te vergroten...

Goed dat je bent gestopt,tuurlijk heeft coca een bewerking gehad,het is opgelost in kerosine die daarna verdampt,maar that's it..

En wat je daarna zegt,is een eigen bevinding,iedereen is anders..


Ik vind persoonlijk dat speed veel meer nadelen heeft als drug.
O.a. de lange nasleep en uitputting en daarna het lege bijna dode gevoel in je hoofd..
Ook als je een leuke avond gebruikt en de nacht/ochtend is eigenlijk over en het is tijd om te gaan slapen zit je er nog mee...

Ik vind het maar bagger....

Coke daarintegen kan je lekker de hele avond door gebruiken tijdens het stappen en als het tegen zessen is en je laatste seal is leeg kan je gerust nog pitten.
Een nadeel is dat het een dure hobby is,maar als drug perfect.
Bovendien krijg je er echt een high van samen met alchohol met speed ben je er alleen maar bij...dus nuchter en wakker eigenlijk..zit je te zuipen voor niks..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, om te gebruiken is coke ''leuker'' dat valt niet te ontkennen. Maar als gaat over verslaving en de daarbij horende problemen gaat coke toch echt een stuk verder. Mja, eigenlijk is het gewoon allebei troep. :wave:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Ja, om te gebruiken is coke ''leuker'' dat valt niet te ontkennen. Maar als gaat over verslaving en de daarbij horende problemen gaat coke toch echt een stuk verder. Mja, eigenlijk is het gewoon allebei troep. :wave:
Klik om te vergroten...

Klopt...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mr 187 zei:
Deranged zei:
Bovendien krijg je er echt een high van samen met alchohol met speed ben je er alleen maar bij...dus nuchter en wakker eigenlijk..zit je te zuipen voor niks..
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

ik vind dat sos zo al een high geeft :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja toch.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#17
sos sucks gewoon
pep rulerert
sos kan me nooooit hoe goed dan ook de rush geve die ik van pep heb
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Halo allemaal, ik vraag me soms nog wel eens af wat jou eigenlijk het verschil is tussen deze 2 qua effecten. Ik ben wle bekend met speed, sos heb ik daarintegen nog nooit gebruikt. Als ik bijv. op internet ga zoeken naar de effecten van bijde dan heb ik zoiets van het is na genoeg bijna hetzelfde :confused:

Voor pep geld;

Psychisch

* onderdrukking van je hongergevoel
* onderdrukking van je slaap en vermoeidheid
* geeft een verhoogd zelfvertrouwen wat resulteert in overmoed
* euforie (het gevoel de wereld aan te kunnen) zowel geestelijk als
lichamelijk
* verhoogde alertheid.

voor sos geld;

Psychisch

* euforie: het gevoel alles aan te kunnen, zowel geestelijk als lichamelijk
* honger wordt niet meer gevoeld
* vermoeidheid verdwijnt
* overmoed
* meer en makkelijker praten
* je hebt meer zelfvertrouwen en je meent sneller en helderder te kunnen denken.

Wat is er dan zo geweldig aan sos?!? ik bedoel speed zou ik ook nooit verslaafd aan kunnen raken maar klopt het nou dat deze 2 middelen bijna hetzelfde zijn. Als je naar de effecten kijkt zijn ze bijna identiek aan elkaar.



:confused:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#19
kan niet echt antwoord geven op jou vragen, maar wil er wel wat over kwijt.
Ik merk weinig van coke, weinig tot niets, alleen de eerste 10 minuten een vaag gevoel ik mijn hoofd maar meer ook niet.
Bij speed krijg ik energie, praat erg veel , zo'n gesprek met het gevoel dat je heb gedronken of aan de pillen zit.

Toch vind ik het wel met elkaar te vergelijken, als ik echt goede coke zou vinden, denk ik dat het wel met elkaar te vergelijken is... maar in ieder geval gaat mijn voorkeur uit naar speed

Maar wel raar, wat jij neerzet over speed en coke, zeg maar wat je bij coke krijgt, heb ik met speed.. vreemd toch?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
dan heb je gewoon heel goede speed, en gewoon heel slechte sos. Je wordt van allebei helderder, alerter, wakkerder, zelfverzekerder. Maar sos geeft gewoon een totaal ander gevoel. Van sos is de euforie een stuk hoger en voel je je meer " The King " dan van speed. Natuurlijk kan dat ook van speed maar dan zul je toch veel naar binnen moeten werken.

Voor de rest kan ik gewoon eten op coke. Als ik me ogen open heb ben ik klaarwakker, als ik me ogen dicht doe kan ik slapen. Voor de rest voelt coke iets meer spacender aan, iets meer zoals pillen, dan speed. Ook brand het niet in je neus ( mits niet versneden ), en speed toch zeker wel.

Ook vind ik dat t bij speed lijkt alsof je als je bijv. sport, vermoeidheid bijna niet meer voelt in bijv. je benen. Bij sos heb ik dat minder, maar daarentegen lijkt het alsof je bij sos veel meer conditie hebt ( dat je al heel lang hard fiets maar nog steeds niet buiten adem bent ), en dat heb ik bij speed juist weer minder.

Het is eigenlijk gewoon een heel ander gevoel, met de zelfde eigenschappen. Verder wil ik ng kwijt dat sos je helderder maakt dan speed ( bij mij dan ).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."