Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel krijg je echt voor n gram bij je dealer

hoeveel krijg je echt voor n gram bij je dealer

23 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Genaaid wordt je overal.
d
dimazLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoeveel krijg jij echt voor n grammetje bij je dealer
0.8 ?

hier 1 exact maar omdatk in grotere hoeveelheden koop


En krijg je dan liever 0.8 of 1 met dan 0.2 rommel in.


greetz
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
met dan 0.2 rommel in.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat jij het helemaal snapt.. :rolleyes:



Anywaysssss! Net 25 Euro voor 0,8 gram betaald. En het is prima, heerlijke sos! :openmouth: :rolleyes:
A
Angelo18Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Liever 0.8 dat het goede is dan 1 met 0.2 zooi der bij in mja dat zal wel voor zich spreken he:wink:
wie gaat er nou SOS met zooi door zijn hale?.....
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er zit altijd al zooi doorheen, hoe goed hij ook is. En ja als je in grote hoeveelheden koopt krijg je voleldige grammen.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk dat je bij o.2 rotzooi erg tevreden mag zijn, regel is eerder andersom, dus o.2 coke op 0.8 rotzooi.... :grin: :grin: :grin: :grin: zeker bij incidenteel gebruikers.... :mrgreen: :mrgreen:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#7
O ja, er zijn ook was-setjes te koop voor snuif coke ("snow-white")....weet dat er na wassing vaak maar weinig over is....
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coke is meestal minder maar dat haal ik dan ook nooit :mrgreen:
l
lala rulesLid
01-01-2024, 00:00
#9
kat in de zak ??

ahaha ik heb geen last van troep in mijn buurt alleen maar super snuifcoke gewoon hoor vaak klachten dat mensen in dorpen last hebben van troep totaal geen last van alleen maar goed spul 90 procent gemixt met lido toppie ( typ terwijl ik me neus poeder agagaahahaa ) :P:P:P
p
poisonLid
01-01-2024, 00:00
#10
dimaz zei:
Hoeveel krijg jij echt voor n grammetje bij je dealer
0.8 ?

hier 1 exact maar omdatk in grotere hoeveelheden koop


En krijg je dan liever 0.8 of 1 met dan 0.2 rommel in.
in je grammetje zit maar ongeveer 60% pure
coke, rets is rotzooi

greetz
Klik om te vergroten...

exact ik bedoel dat hij vesneden is
1 gram pure coke gaat te hard.
vorger was de verhoudin, 75-80 % puur en de rest versnij
mu 60-70%.
komt teveel rommel
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#11
als men zegt het is 0.8 coke en 0.2 zooi dan bedoelt met niet dat men 2 zakjes heeft en dan bij het maken van het sealtje alles samevoegt, hiermee wordt bedoelt, dat 80% van de pastavorm van coke komt (zoals bij speed) en dan 20% meel of andere versnijmiddelen worden toegevoegd, alhoewel als je 80% coke doet, heb je wel heel deftige coke (deze cijfers in pep zijn top-pep cijfers)
A
Angelo18Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is alweer heel anders dan wanneer je bij een onbeknde haald....
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik krijg ook altijd 1 hele gr,ook als ik maar 1gr koop!
maar ik koop wel al 5j bij dezelfde dus...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angelo18 zei:
Dat is alweer heel anders dan wanneer je bij een onbeknde haald....
Klik om te vergroten...
feit
ben vroeger genoeg genaaid geweest met 0.6 maar te krijgen enz,da probleem heb ik nu niemeer...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
0.6? Damn, dat is inderdaar flínk genaaid zeg! wtf :mrgreen:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gebeurd vaak hoor als je geen vaste dealer hebt.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Qocaïne zei:
0.6? Damn, dat is inderdaar flínk genaaid zeg! wtf :mrgreen:
Klik om te vergroten...
0.6/0.7 is normaal voor te krijgen als je geen vaste dealer hebt...
de meeste mensen weten niet hoeveel 1 hele gram wel niet is... :) :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Das echt veel he een hele gram. Je verschiet echt wat een hoop je krijgt dan.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
El Retro zei:
Das echt veel he een hele gram. Je verschiet echt wat een hoop je krijgt dan.
Klik om te vergroten...
idd :beer:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
jaja zei:
Genaaid wordt je overal.
Klik om te vergroten...
idd,maar bij de ene veel harder als bij de andere,tenzij je altijd bij dezelfde gaat... :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."