Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"i'm getting fucking middle, time to search a new source"
"Fat Freddy's cat zei: lysergine25 zei: goede wiet is 4000 ...... Klik om te vergroten... das veel te veel voor een kilo goeie wiet. 3000 is het absolute maximum dat je daarvoor mag betalen. Klik om te vergroten... dan mag jij zee me wel leveren vo 3000"
"Fat Freddy's cat zei: ik ben tegen drugs hoor! Klik om te vergroten... ik ook"
"Hoeveel krijg jij echt voor n grammetje bij je dealer 0.8 ? hier 1 exact maar omdatk in grotere hoeveelheden koop En krijg je dan liever 0.8 of 1 met dan 0.2 rommel in. greetz"
"in belgie is die prijs vrij normaal S gaat hier makkelijk voor 10 of 15€ / gram de deur uit alsjem groter koopt zakt hij niet al te snel tenzij je dealer al tijdje kent"
"VonJunk zei: DjTrips zei: 100 voor 100€ worden ze hier verkocht, 400 voor 500€ 1000 voor 1000€ ma das dan nog maar van hand naar hand naar hand enz... Klik om te vergroten... dit vind ik toch wel raar hoor als je 100 pillen koopt betaal je 1€/st als je 400 pille koopt betaal je opeens 1.25€/st en bij 1000 pille word het weer 1€/st? sorry als ik fout ben maar ik vind het raar Klik om te vergroten... klote dealer probally :P"
"bucko zei: mensen neem nou van mij aan ik heb 3 jaar in pilletjes gehandeld al die praatje van 29 cent en minder slaat gewoon nergens op en waarom niet omdat er vroeger hier in nederland zoveel drukers waren was die markt naar de klote gegaan maar nu zijn eg nog maar een paar naar mijn weten nog maar 5 en er bestaat zo iets als n afspraak tussen die mensen dat de prijs van een pilletje van boven de 100 mg dus inhoud niet het gewicht van pilletje niet onder de 40 cent mag komen anders krijg je weer dat zelfde van vroeger en dat willen mensen niet want het kost ze te veel en waarom niet onder de 40 cent omdat 1 pilletje bij productie kost tussen de 20 en 25 cent ligt aan de hoeveelheid werekzame stof en wat betreft die praatjes van 190 en 200 mg dat kan wel kloppen maar dat is dan niet hoeveelheid werekzame stof maar het gewicht van dat aparatje aparatjes van 190 mg mdma zij een heele zeldzamheid en die krijg je inkoop niet onder 1 euro hoop dat ik hiermee jullie allemaal wat bijgeleerd heb en dat ik al die dromers en zwetsers uit hun droom heb geholpen Klik om te vergroten... je vertelt iets wat zinvol is,maar je verhoudingen en prijzen zijn niet echt correct. prijsafspraken zijn er, maar niet met die prijzen"
"tussen de 50 en de 100 voor 100"