Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde baas

de baas

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben jaloers op dit zo'n van gebruik. Chapeau! Vroeger was het bij mij ook zo, na de laatste snuif denken van: "Het is goed geweest, ik heb een leuke avond gehad." Nu is dat godverdegod, ik heb nog maar een halve gram.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha heel goed van je, nu geniet je vast en zeker ook beter van je coke. Als je er echt van afhankelijk word maak je je zorgen over dat het ooit opraakt en wanneer je je nieuwe lijn gaat pakken.

Nu geniet je er waarschijnlijk beter van :wave:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo!

Ik weet niet of het aan het feit ligt dat ik net na lange tijd weer een lijntje gesnoven heb... Maar ik heb echt het gevoel dat ik coke de baas ben geworden. Eerst voelde ik me erg afhankelijk, ook tijdens het gebruik. Nu is dat niet meer. Sterker nog, dit halfje heb ik vrijdag gehaald en heb daarstrax pas mn eerste snufje genomen. Een tijd terug was dat dus geen optie :sunglasses:

Maar goed, ik geniet er nu ff van en als het strax op is kan me dat geen reet schelen! En nee, dan rij ik ook niet meteen om nieuwe haha.. Daar vind ik het gewoon te duur voor! Zo eens in de zoveel tijd moet wel kunnen denk ik. Sorry voor het lulverhaal maar ja, je weet het zelf ook wel als je sos ophebt ga je praten :P

Daaaaag :wave:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja dat is ook zo. Heb het gevoel dat het beter werkt maar dat zal natuurlijk zijn omdat ik nu een onbezorgde gebruiker ben haha :sunglasses:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#5
zo zou iedereen coke moeten gebruiken :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
lj_bob zei:
Ja dat is ook zo. Heb het gevoel dat het beter werkt maar dat zal natuurlijk zijn omdat ik nu een onbezorgde gebruiker ben haha :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik hoop voor je dat je het zo kan volhouden op deze manier :grin: Laat weten hoe het ging :wave:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo, nu neem ik het laatste lijntje en ik heb er van genoten hoor! :) Het mooiste van alles is dat ik niet depri ben/ga worden nu dit mijn laatste lijntje is... Was dat int begin ook maar zo haha. Ik wens dit iedereen toe kan ik wel zeggen!

No mindfuck anymore :hearteyes:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#8
raar dat het bij mij dan juist andersom is.. Misschien komt het bij jou ook wel goed? Ik hoop het voor je!
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neen het is niet zo raar, hoor. Heb je het veel doordeweeks gedaan?
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuk voor jou lj_bob :grin:

Ik ben ook een recreatief gebruiker en op die manier blijft het echt leuk. Ik doe het minder dan 1 keer per maand en zo is het echt iets om naar uit te kijken in plaats van een noodzaak.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ga niet andere richting uit... maar ja, mss nu effen genieten tot ik opdat punt kom waar ik niet meer geniet maar gwn denk aan die volgende lijn...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
lj_bob zei:
Zo, nu neem ik het laatste lijntje en ik heb er van genoten hoor! :) Het mooiste van alles is dat ik niet depri ben/ga worden nu dit mijn laatste lijntje is... Was dat int begin ook maar zo haha. Ik wens dit iedereen toe kan ik wel zeggen!

No mindfuck anymore :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Mijn gebruik is precies hetzelfde :grin: eens in de zoveel tijd haal ik eens een grammetje en daar kan ik dan zo een week mee doen, veels te duur ook haha
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#13
hierop heb ik een vraag :tongueout:
als je nog niet lang bezig bent, en plots de 2 dagen later wakker word en het 1st wat in je kop schiet het volgende is : "La Cocaina".

bekend van de hele vette track "La Cocaina"

zou dit iets te maken hebben met beginverslaving, of gwn voorkeur voor het liedje

was echt zo van zoef wakker, rechtschieten, LA COCAINA !!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
DjTrips zei:
hierop heb ik een vraag :tongueout:
als je nog niet lang bezig bent, en plots de 2 dagen later wakker word en het 1st wat in je kop schiet het volgende is : "La Cocaina".

bekend van de hele vette track "La Cocaina"

zou dit iets te maken hebben met beginverslaving, of gwn voorkeur voor het liedje

was echt zo van zoef wakker, rechtschieten, LA COCAINA !!
Klik om te vergroten...


Daar zou ik toch wel mee oppassen als ik jou was. :wink:
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#15
El Retro zei:
Ik ben jaloers op dit zo'n van gebruik. Chapeau! Vroeger was het bij mij ook zo, na de laatste snuif denken van: "Het is goed geweest, ik heb een leuke avond gehad." Nu is dat godverdegod, ik heb nog maar een halve gram.
Klik om te vergroten...

Eens.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
DjTrips zei:
was echt zo van zoef wakker, rechtschieten, LA COCAINA !!
Klik om te vergroten...

lol :sunglasses:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#17
kga er wel iets op vinden :grin: :wave:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#18
@ DJTRIPS: Kijk maar uit :)

Neen het is niet zo raar, hoor. Heb je het veel doordeweeks gedaan?
Klik om te vergroten...

Ik deed het voornamelijk doordeweeks inderdaad. Weekend geen tijd/zin. Heb er gisteren van genoten maar besef inderdaad dat 20 Euro voor een halve gram gewoon teveel is om een paar keer per week te nemen. Ik zie wel wanneer ik nu weer wat ga halen. Deze week in ieder geval niet meer :)
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
coke kun je niet baas worden zolang je snuift
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ken veel coke-addict die niet snuiven :tongueout: ooit al van basen gehoord :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."