#1
Ik ben jaloers op dit zo'n van gebruik. Chapeau! Vroeger was het bij mij ook zo, na de laatste snuif denken van: "Het is goed geweest, ik heb een leuke avond gehad." Nu is dat godverdegod, ik heb nog maar een halve gram.


lj_bob zei:Ja dat is ook zo. Heb het gevoel dat het beter werkt maar dat zal natuurlijk zijn omdat ik nu een onbezorgde gebruiker ben haha![]()

lj_bob zei:Zo, nu neem ik het laatste lijntje en ik heb er van genoten hoor!Het mooiste van alles is dat ik niet depri ben/ga worden nu dit mijn laatste lijntje is... Was dat int begin ook maar zo haha. Ik wens dit iedereen toe kan ik wel zeggen!
No mindfuck anymore![]()
DjTrips zei:hierop heb ik een vraag
als je nog niet lang bezig bent, en plots de 2 dagen later wakker word en het 1st wat in je kop schiet het volgende is : "La Cocaina".
bekend van de hele vette track "La Cocaina"
zou dit iets te maken hebben met beginverslaving, of gwn voorkeur voor het liedje
was echt zo van zoef wakker, rechtschieten, LA COCAINA !!
El Retro zei:Ik ben jaloers op dit zo'n van gebruik. Chapeau! Vroeger was het bij mij ook zo, na de laatste snuif denken van: "Het is goed geweest, ik heb een leuke avond gehad." Nu is dat godverdegod, ik heb nog maar een halve gram.

Neen het is niet zo raar, hoor. Heb je het veel doordeweeks gedaan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."