Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde baas

de baas

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo!

Ik weet niet of het aan het feit ligt dat ik net na lange tijd weer een lijntje gesnoven heb... Maar ik heb echt het gevoel dat ik coke de baas ben geworden. Eerst voelde ik me erg afhankelijk, ook tijdens het gebruik. Nu is dat niet meer. Sterker nog, dit halfje heb ik vrijdag gehaald en heb daarstrax pas mn eerste snufje genomen. Een tijd terug was dat dus geen optie :sunglasses:

Maar goed, ik geniet er nu ff van en als het strax op is kan me dat geen reet schelen! En nee, dan rij ik ook niet meteen om nieuwe haha.. Daar vind ik het gewoon te duur voor! Zo eens in de zoveel tijd moet wel kunnen denk ik. Sorry voor het lulverhaal maar ja, je weet het zelf ook wel als je sos ophebt ga je praten :P

Daaaaag :wave:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja dat is ook zo. Heb het gevoel dat het beter werkt maar dat zal natuurlijk zijn omdat ik nu een onbezorgde gebruiker ben haha :sunglasses:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#3
zo zou iedereen coke moeten gebruiken :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
lj_bob zei:
Ja dat is ook zo. Heb het gevoel dat het beter werkt maar dat zal natuurlijk zijn omdat ik nu een onbezorgde gebruiker ben haha :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik hoop voor je dat je het zo kan volhouden op deze manier :grin: Laat weten hoe het ging :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."