#1
Jij was ook geniaal. I love Impulsive! ![:hearteyes:]()
:Pklopt helemaal! maar ik gaf gewoon antwoord op het topic zeg maar....TimKGB zei:sos is ook geen slaapmiddel:P

MissDior zei:Gelukkig nooit last van slaapproblemen met sos, ik kan bij wijze van spreke een lijn pakken en naar bed gaan!
Xtc slaap ik ook gewoon goed op,
Ik denk dat het allemaal vooral tussen de oren zit, alleen bij speed is slapen vaak onmogelijk, ma dan ook overbodig![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."