Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsslapen en sos

slapen en sos

28 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jij was ook geniaal. I love Impulsive! :hearteyes:
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een jointje is het beste slaapmiddel... (voor mij toch):wink:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat ook goed helpt is valdispert nacht (extra sterk) werkt na een uurtje, en is volledig natuurlijk!
ikzelf heb het nooit gebruikt na sos gebruik ik wist van te voren al dat ik een uur of 2 wakker zou liggen door de sos, vondt het wel minder prettig maar had er toch ook wel op een of andere manier vrede mee.
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
sos is ook geen slaapmiddel :rolleyes: :P
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#5
TimKGB zei:
sos is ook geen slaapmiddel :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...
klopt helemaal! maar ik gaf gewoon antwoord op het topic zeg maar....
iemand die sos neemt als slaapmiddel zit waarschijnlijk bij de verkeerde drogist.........
:smoke:
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gelukkig nooit last van slaapproblemen met sos, ik kan bij wijze van spreke een lijn pakken en naar bed gaan!
Xtc slaap ik ook gewoon goed op,
Ik denk dat het allemaal vooral tussen de oren zit, alleen bij speed is slapen vaak onmogelijk, ma dan ook overbodig :grin:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MissDior zei:
Gelukkig nooit last van slaapproblemen met sos, ik kan bij wijze van spreke een lijn pakken en naar bed gaan!
Xtc slaap ik ook gewoon goed op,
Ik denk dat het allemaal vooral tussen de oren zit, alleen bij speed is slapen vaak onmogelijk, ma dan ook overbodig :grin:
Klik om te vergroten...

Xtc geen probleem , maar na een lijntje sos slaap ik de eerste 2 uur zeker niet !!
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tussen je oren... hmm ik weet het niet, ik slaap zonder drugs al slecht in, dus met sos en xtc kan ik het sowieso wel vergeten de eerste x aantal uren.
Ook dat zou tussen mn oren kunnen zitten. Als je piekeren en zorgen maken onder dat verstaat.
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is het vervelende met coke, na je laatste lijntje is het eigelijk gelijk al niet leuk meer omdat je weet dat het op is. Maar het duurt inderdaad nog zeker wel een uur voordat het uitgewerkt is en je kan gaan slapen.

Als je sneller wil slapen werkt een valium variant altijd wel maar dat vind ik persoonlijk na alleen coke gebruik wel zonde. Uurtje wachten en een drankje erbij dan gaat het ook wel.

Melatonine kan je wel vergeten, als de coke nog werkt heb je wel wat sterkers nodig. Melatonine werkt ook niet bij iedereen. Soms heb ik wel het idee dat ik er eerder slaperig door wordt maar dan heb ik over doordeweeks en zonder drugsgebruik. Als ik echt niet kan slapen dan helpt een heel potje melatonine nog niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."