Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsagressie met coke

agressie met coke

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De zus van m'n vriend heeft daar schijnbaar ook altijd last van als ze coke neemt. Sommige mensen hebben dat gewoon in zich.
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
gister met een vriend nar feestje gegaan..ik gebruik altijd al coke maar dit was zijn eerste keer. Een half uur na zijn eerste punt word ie hartstikke agressief! slaat zomaar iemand neer die op zijn teen trapt!
ik heb hem toen natuurlijk mee getrokke en gezegt da die normaal moet doen..maar hebben meer coke gebruikers hier last van?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Komt wel vaker voor volgens mij. Een vriend van me wordt ook altijd een beetje aggressief van sos of pep.

Het ligt niet aan de drugs, maar helemaal aan de persoon zelf natuurlijk :openmouth:
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hangt helemaal van de sfeer af bij mij. Ik ben heel gevoelig voor emoties in combinatie met drugs.
Ik heb wel eens de hak van mijn pump afgebroken, omdat ik superkwaad was. Ten eerste verbaasde ik me over mijn kracht haha, en ten tweede over dat ik alleen maar bozer werd naar mate ik meer gebruikte die avond.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ligt gewoon aan de persoon. Coke veruimt je grens, maar kennelijk is die bij hem helemaal verdwenen. Geen aanrader voor hem dus.
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
nee inderdaad heb uur met hem op tribune gezete..en daarna snuupke gegeven..toen ging het weer goed:)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
HAngt echt van de persoon zelf af hoor. Ik zelf krijg van coke op een groot feest altijd een soort van love gevoel, harder dan bij XTC.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wordt nooit agressief, van geen enkele drug. Je neemt toch ook drugs om vrolijk te worden, niet om mensen neer te slaan :confused:
d
danny05Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wordt alleen aggressief als mensen dat tegen mij doen verders heel relaxt.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Het valt me op dat ze in films de cokesnuiver altijd agressief uitbeelden...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
van coke kun je zeker wel zwaar agressief worden wanneer je verslaafd ben hoor,
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Precies, wie moet ik op zijn Bek SLAAN? Respect mij! :P
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#13
:wave:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#14
edit: not important

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."