De zus van m'n vriend heeft daar schijnbaar ook altijd last van als ze coke neemt. Sommige mensen hebben dat gewoon in zich.
#2
gister met een vriend nar feestje gegaan..ik gebruik altijd al coke maar dit was zijn eerste keer. Een half uur na zijn eerste punt word ie hartstikke agressief! slaat zomaar iemand neer die op zijn teen trapt!
ik heb hem toen natuurlijk mee getrokke en gezegt da die normaal moet doen..maar hebben meer coke gebruikers hier last van?
#3
Komt wel vaker voor volgens mij. Een vriend van me wordt ook altijd een beetje aggressief van sos of pep.
Het ligt niet aan de drugs, maar helemaal aan de persoon zelf natuurlijk
#4
Hangt helemaal van de sfeer af bij mij. Ik ben heel gevoelig voor emoties in combinatie met drugs.
Ik heb wel eens de hak van mijn pump afgebroken, omdat ik superkwaad was. Ten eerste verbaasde ik me over mijn kracht haha, en ten tweede over dat ik alleen maar bozer werd naar mate ik meer gebruikte die avond.
#5
Ligt gewoon aan de persoon. Coke veruimt je grens, maar kennelijk is die bij hem helemaal verdwenen. Geen aanrader voor hem dus.
#6
nee inderdaad heb uur met hem op tribune gezete..en daarna snuupke gegeven..toen ging het weer goed
#7
HAngt echt van de persoon zelf af hoor. Ik zelf krijg van coke op een groot feest altijd een soort van love gevoel, harder dan bij XTC.
#8
Ik wordt nooit agressief, van geen enkele drug. Je neemt toch ook drugs om vrolijk te worden, niet om mensen neer te slaan
#9
Wordt alleen aggressief als mensen dat tegen mij doen verders heel relaxt.
#10
Het valt me op dat ze in films de cokesnuiver altijd agressief uitbeelden...
#11
van coke kun je zeker wel zwaar agressief worden wanneer je verslaafd ben hoor,
#12
Precies, wie moet ik op zijn Bek SLAAN? Respect mij! :P
#13
#14
edit: not important
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.