#1
TechNora zei:Zeiken over het gezeik van anderen...tsja... tis maar waarmee je je bezig wilt houden...![]()
Tegen mij? Consequent bezig dan
En zeiken.. ik vroeg me gewoon af waar die bitsigheid vandaan kwam.
Ik heb trouwens je bericht gelezen Deranged. Ik kan nu er wel min of meer inkomen waarom je zo reageert.


