#1
Ik vond het zelf eigenlijk wel een leuke uitspraak, Heeft ook te maken met mijn stemming momenteel. Lange tijd heb ik je gewoon genegeerd maar toen kwam jij keer op keer ineens met een kutpost richting mij. Ik ben normaal totaal niet zo maar ik heb soms van die dagen.
El Gaytro de ruimte in laten schieten. Ik vond hem vooral zelf erg leuk gevonden moet ik bekennen. Hoe dan ook heeft het niks met dat wijf te maken. Waarom ik daar zo in verzeild ben geraakt zal altijd een mysterie blijven maar ik zat goed fout dat staat vast. Daar had ik nog niet eens pijpen voor crack voor nodig om dat te weten.
Het is afgelopen maar wat voor altijd in m'n geheugen gebrand staat is dat ene stukje d''ol lreeg geen drugs meer als'' at eindigt op ''of 1 van z'n vrienden''. En nu moet ik echt gaan stoppen met typen. De uitspraak richting jou op het forum was eigenlijk vooral voor de grap. Omdat ik hem zelf heel erg geslaagd vindt terwijl het ik weet dat het achteraf niks speciaals is. Gewoon flauw zelfs.
El Gaytro de ruimte in laten schieten. Ik vond hem vooral zelf erg leuk gevonden moet ik bekennen. Hoe dan ook heeft het niks met dat wijf te maken. Waarom ik daar zo in verzeild ben geraakt zal altijd een mysterie blijven maar ik zat goed fout dat staat vast. Daar had ik nog niet eens pijpen voor crack voor nodig om dat te weten.
Het is afgelopen maar wat voor altijd in m'n geheugen gebrand staat is dat ene stukje d''ol lreeg geen drugs meer als'' at eindigt op ''of 1 van z'n vrienden''. En nu moet ik echt gaan stoppen met typen. De uitspraak richting jou op het forum was eigenlijk vooral voor de grap. Omdat ik hem zelf heel erg geslaagd vindt terwijl het ik weet dat het achteraf niks speciaals is. Gewoon flauw zelfs.
