Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik cocaïne

Gebruik cocaïne

80 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vond het zelf eigenlijk wel een leuke uitspraak, Heeft ook te maken met mijn stemming momenteel. Lange tijd heb ik je gewoon genegeerd maar toen kwam jij keer op keer ineens met een kutpost richting mij. Ik ben normaal totaal niet zo maar ik heb soms van die dagen.

El Gaytro de ruimte in laten schieten. Ik vond hem vooral zelf erg leuk gevonden moet ik bekennen. Hoe dan ook heeft het niks met dat wijf te maken. Waarom ik daar zo in verzeild ben geraakt zal altijd een mysterie blijven maar ik zat goed fout dat staat vast. Daar had ik nog niet eens pijpen voor crack voor nodig om dat te weten.

Het is afgelopen maar wat voor altijd in m'n geheugen gebrand staat is dat ene stukje d''ol lreeg geen drugs meer als'' at eindigt op ''of 1 van z'n vrienden''. En nu moet ik echt gaan stoppen met typen. De uitspraak richting jou op het forum was eigenlijk vooral voor de grap. Omdat ik hem zelf heel erg geslaagd vindt terwijl het ik weet dat het achteraf niks speciaals is. Gewoon flauw zelfs.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gezellig hier...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap er helemaal niets van :confused:.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik mag toch hopen dat je daarmee niet naar mij refereert?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wist het, cocaïne is voor patsers.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Want hier is beter spul voor nodig. :9
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Ik mag toch hopen dat je daarmee niet naar mij refereert?
Klik om te vergroten...
Ik zou niet durven.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat zou op hetzelfde neerkomen als dat wijf dan. Daar hoor ik niet mee in verband gebracht te worden.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
En gebruik cocaine inderdaad. De mensen die aan sos doen worden vaak het hardst in hun reet geneukt. Veel mensen gaan cocaine gebruiken of snuiven, op DF zijn er ook figuren geweest die gingen ''spacen op sos''. Dan duurt het echt niet lang voor je een janktopic aanmaakt over je schulden je gedrag je uitzichtloosheid en je jankerigheid maakt het af. Sos zeggen of typen is echt not done gewoon, elke keer als ik het weer heel blij zie staan heb ik daar weer ff moeite mee.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat heb je bij speed toch ook :)

Alleen dat van die schulden niet misschien, omdat het goedkoper is.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ramptoerist.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
En gebruik cocaine inderdaad. De mensen die aan sos doen worden vaak het hardst in hun reet geneukt. Veel mensen gaan cocaine gebruiken of snuiven, op DF zijn er ook figuren geweest die gingen ''spacen op sos''. Dan duurt het echt niet lang voor je een janktopic aanmaakt over je schulden je gedrag je uitzichtloosheid en je jankerigheid maakt het af. Sos zeggen of typen is echt not done gewoon, elke keer als ik het weer heel blij zie staan heb ik daar weer ff moeite mee.
Klik om te vergroten...

de moeite die je daar mee hebt zegt meer ove rje eigen kwetsbaarheid, je eigen pijnen dan over het gedrag van de ander. soms helpt het de oorzaak en de oplossing bij jezelf te zoeken, ipv naar de ander te kijken... :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat heb je bij speed ook? Inderdaad is een groot verschil de betaalbaarheid wat een heel belangrijk en groot risico van coke wegneemt.. Coke staat synoniem voor geldproblemen. Als je pech heb sta je alleen nog in je onderbroek. als de coke klaar met je is. Zo ging het bijvoobreeld bij mijn vader 2 jaar nadat hij het probeerde.

Ik heb nooit de intentie gehad om coke en speed tegenover elkaar te zetten om te kijken wat het verstandigst is ofzo. En in het speed forum heb je ook vreselijke figuren inderdaad met echt de meest achterlijke topics. Daarom raad ik ook niemand aan om speed te proberen. Ook over speed heb je jankerts en eigenlijk zijn die nog erger als cokejankerts als je erover nadenkt. Want ik zal 1 ding wat ik uit eigen ervaring weet vertellen en dat is dat speed vergeleken bij coke gewoon niet verslavend is. Gewoon helemaal NIET.

Coke zit vol van sneaky mindfucks, speed is speed en vereist gewoon alleen wat discipline. Jankerig doen over speed vind ik persoonlijk echt te zwak voor woorden. Ik vind het gewoon niet kunnen, uitspraken als '' ik ben nu 10 dagen gestopt''. Ik zelf gebruik speed 1 a 2 keer per maand dat is meer als zat. Een hele maand zonder speed is voor velen echt een opgave en voor mij is dat normaal en totaal niet moeilijk.

Feitelijk is speed minder gevaarlijk om te proberen dan coke. Ik vind zelf speed totaal NIET verslavend. Het verlangen naar coke waar ik jaren mee heb rondgelopen is bij speed gewoon totaal niet aanwezig. Ik heb nog nooit een verlangen gehad naar speed, dat bestaat gewoon niet. Ik vind het totaal niet moeilijk om in de hand te houden. Toch zijn er HEEL VEEL die dat op een of andere manier toch wel hebben. Die denken dat ze het wel dagelijks en op werk kunnen nemen en creeeren binnen no time een gewoonte.

Vervolgens komen ze op het forum vreselijke topics posten over hoe achterlijk ze met speed omgaan en daar word ik echt totaal niet vrolijk van. De meerderheid heeft het toch soms heel moeilijk met speed dus ik zou het gewoon lekker afraden. Ik raad persoonlijk zowel coke als speed af om te proberen. Ik zie zoveel gezeik om me heen met beide middelen het risico is bij allebei heel groot.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goed uitgelegd.

In mijn omgeving zijn het alleen de meest achterlijke mensen dat coke gebruiken, hoe het komt dat weet ik niet.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Enesteene zei:
de moeite die je daar mee hebt zegt meer over je eigen kwetsbaarheid, je eigen pijnen dan over het gedrag van de ander. soms helpt het de oorzaak en de oplossing bij jezelf te zoeken, ipv naar de ander te kijken... :)
Klik om te vergroten...

QFT

What's your deal eigenlijk, Deranged?

Je komt over als een ex-cokjunkie die er uiteindelijk toch vanaf is geraakt, en zich sindsdien dan maar is gaan bezighouden met het ridiculiseren en verafschuwen van mensen die met een gelijkaardig probleem kampen, geinspireerd door angst om te hervallen of terug in dat wereldje verzeild te raken.

Of zie ik dat verkeerd?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeiken over het gezeik van anderen...tsja... tis maar waarmee je je bezig wilt houden... :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat komt wel aardig in de buurt ja. Alleen de angst om terug te vallen is er absoluut niet. Er is namelijk vooral een ziekelijke afkeer van het hele gebeuren en deze komt recht uit het hart.

Ik snap niet waarom die ene post over benamingen tot 2 keer toe blijkbaar veel te serieus genomen wordt en in verband wordt gebracht met kwetsbaarheid en pijnen terwijl het duidelijk niet heel serieus is allemaal.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#18
TechNora zei:
Zeiken over het gezeik van anderen...tsja... tis maar waarmee je je bezig wilt houden... :confused:
Klik om te vergroten...

Tegen mij? Consequent bezig dan :)

En zeiken.. ik vroeg me gewoon af waar die bitsigheid vandaan kwam.

Ik heb trouwens je bericht gelezen Deranged. Ik kan nu er wel min of meer inkomen waarom je zo reageert.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
^Had gewoon even zin om te zeiken over het gezeik over dat gezeik de hele tijd... That's all. In mijn regionen is zeiken trouwens niet echt bits, is een heel normaal woord. :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
up voor t mooie topic

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."