Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik cocaïne

Gebruik cocaïne

80 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
J
JeskefetLid
01-01-2024, 00:00
#1
Begin er nooit aan. Ik heb het zelf never nooit gebruikt maar ik heb jaren lang een relatie gehad met iemand die er f*cking verslaafd aan was. ik kwam er pas laat achter. Mensen, dit spul doet echt geen goed aan je. In het begin denk je van wel, en voel je jezelf een koning en je kunt de wereld aan. Maar geloof me , je raakt er zo verslaafd aan dat je op een gegeven moment alleen nog maar schulden hebt bij mensen en je gaat liegen zodat je zelf niet meer weet wat waar is. Zou je het een keer willen proberen; doe het NIET. Als je je niet zo lekker voelt, raak je er super snel verslaafd aan.
Denk na aub!
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
bedankt voor de waarschuwing
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, bedankt voor de waarschuwing...

Maar ik denk dat je dit in haast ieder gedeelte van het forum kan posten dan... Dat geld namelijk voor de meeste drugs.

Heb het zelf iets meer als n half jaar iedere week 3-5 keer gebruikt, en dna minimaal een hale gram voor mezel, en ben nu (succesvol) sinds 1 januari ermee gestopt. Ik ben het gaan ook gaan "misbruiken" (lees: overmatig gebruiken) omdat ik me niet goed voelde, om weg te zijn, maar ben er nu dus zoon 10 dagen me gestopt en heb er geen problemen mee...

Begrijp me neit verkeerd, ik wil niemand aanmoedigen om dit te gaan gebruiken, maar het is echt geen heroine, en komt er ook niet in de buurt...
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dus als ik 1x per 2 maanden een halfje neem, ben ik dan verslaafd? Nee dus..

Het ligt aan de persoon wie de drugs neemt, de ene is sterk en de ander raakt snel verslaafd..

Maargoed, alle drugs zijn verslavend
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is voor knaapjes.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je bent verslaaft als je je zin hebt om een lijntje te nemen en je kan op dat moment geen nee tegen jezelf zeggen :wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je bent pas echt verslaafd met de letter d achter verslaaft.

Of spel ik nu fout ;p
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
hehe nee dat is goed :P

Google is onze vriend :mrgreen:
circa 35.900 voor verslaaft
circa 1.680.000 voor verslaafd

:beer:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is voor jankerts.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nick de Neger zei:
hehe nee dat is goed :P

Google is onze vriend :mrgreen:
circa 35.900 voor verslaaft
circa 1.680.000 voor verslaafd

:beer:
Klik om te vergroten...

Als je dan toch googelt, google dan misschien eens de d/t regels, dan weet je het ineens voor de volgende keer. :)
Je zit er nogal vaak naast (no offence)

Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime :wink:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dissonant zei:
Nick de Neger zei:
hehe nee dat is goed :P

Google is onze vriend :mrgreen:
circa 35.900 voor verslaaft
circa 1.680.000 voor verslaafd

:beer:
Klik om te vergroten...

Als je dan toch googelt, google dan misschien eens de d/t regels, dan weet je het ineens voor de volgende keer. :)
Je zit er nogal vaak naast (no offence)

Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime :wink:
Klik om te vergroten...

poep aan!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dissonant zei:
Ok sorry
Klik om te vergroten...

je hebt wel degelijk gelijk hoor... daar kan je later echt niet mee aankomen. daarom zouden we het nu allemaal goed moeten leren... gelukkig zijn er nog mensen zoals als jij die anderen er op attenderen, waar zou het ander heengaan met de taal...

Dit meen ik echt, ik probeer je niet belachelijk te maken en het is niet sarcastisch bedoeld!
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ok sorry
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#14
moa, was niet verkerd bedoelt toch :)

ps bedoelt met een d :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dissonant zei:
Nick de Neger zei:
hehe nee dat is goed :P

Google is onze vriend :mrgreen:
circa 35.900 voor verslaaft
circa 1.680.000 voor verslaafd

:beer:
Klik om te vergroten...

Als je dan toch googelt, google dan misschien eens de d/t regels, dan weet je het ineens voor de volgende keer. :)
Je zit er nogal vaak naast (no offence)

Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime :wink:
Klik om te vergroten...
Dys *kuch* ectisch, de d/t regels ken ik wel maar maar dan doe ik standaard 1 minuut langer over elke post maken omdat ik dan lekkerlijk overal overna moet denken. Verder begrijp je het ook gewoon dus ik snap niet echt waarom je je druk maakt dat ik de d/t regels moet leren :beer:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#16
kzalt nooit meer doen
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#17
-spaceman- zei:
Dissonant zei:
Ok sorry
Klik om te vergroten...

je hebt wel degelijk gelijk hoor... daar kan je later echt niet mee aankomen. daarom zouden we het nu allemaal goed moeten leren... gelukkig zijn er nog mensen zoals als jij die anderen er op attenderen, waar zou het ander heengaan met de taal...

Dit meen ik echt, ik probeer je niet belachelijk te maken en het is niet sarcastisch bedoeld!
Klik om te vergroten...

juist de laatste zin strooit er een sarcatisch laagje over :P

sarcasme in poedervorm
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik wil het altijd al eens een keer proberen met vrieden.....
1 keer kan toch geen kwaad., heb toch het geld er niet voor om het te blijven doen.
hier bij ons in antwerpen kost het 50 euro de gram. :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
sabe007 zei:
ik wil het altijd al eens een keer proberen met vrieden.....
1 keer kan toch geen kwaad., heb toch het geld er niet voor om het te blijven doen.
hier bij ons in antwerpen kost het 50 euro de gram. :)
Klik om te vergroten...
1x kan toch geen kwaad zo ben ik ook begonnen en ook ik wou dat ik het nooit tegengekomen was!!!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat snap je niet? Er staat wat willekerige overbodige informatie bij dat is alles. Ik ben op niemand boos, alles is gewoon at ease zoals het hoort.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."