Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspijn bij snuiven?

pijn bij snuiven?

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
snyerzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen!

Ik heb een vraagje: heb paar dagen geleden in een café zakje gevonden met wat na onderzoek coke bleek te zijn... Heb al paar keer coke gesnoven, maar van deze krijg ik echt pijn in mn neus, bijna zo erg als met pep

weet er iemand waar dit aan zou kunnen liggen? De coke plakt ook wel wat, maar het kan toch ni liggen aan de vochtigheid van de coke ofzo?

alvast bedankt voor de hulp!
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik het goed begrijp heb je die shit opgesnoven die je had gevonden niet erg slim
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij begrijp je het dan niet goed, heeft ie het eerst laten onderzoeken voordat ie er van is gaan nakken.
Anders begrijp ik het weer niet goed en is de topicstarter echt de grootste rund die ik ken.
Geen idee waarom het pijn heeft gedaan though, misschien versneden met troep, gewoon kutcoke? ik heb het in ieder geval nog nooit gehad.
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb ik ook al gehad, terwijl dat het wel hele goeie coke was.. is eigenaaaaardig
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#5
niks in je neus doen wat je vind ookal heb je het laten onderzoeken
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#6
dutch-lycan zei:
niks in je neus doen wat je vind ookal heb je het laten onderzoeken
Klik om te vergroten...

heb vroeger een lego blokje in mijn neus gedaan :P
V
Vince_Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Daar zult ge wel hard op gaan!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
LOL de topicstarter heeft na een onderzoek geconstateert dat het coke is !

Maar de 'coke' deed wel vreselijk pijn !!

Beste topicstarter, wat is het nou ?

- Wie heeft het onderzocht ?
- Welke methode is daarbij geconstateert ?
- Wat was het % coke ?

Stonie
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goede coke moet meteen verdovend werken,
dus zou je er geen pijn door kunnen krijgen.
Tenzij het versneden is met rotzooi lijkt me.
Zat er niet toevallig glas tussen ?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
BADJASMAN zei:
Goede coke moet meteen verdovend werken,
dus zou je er geen pijn door kunnen krijgen.
Tenzij het versneden is met rotzooi lijkt me.
Zat er niet toevallig glas tussen ?
Klik om te vergroten...

Goede coke verdooft niet direct, duurt even (5 minuten ofzo). Veel versnijdingsmiddelen verdoven direct, om de 'echtheid' van de coke te waarborgen. Maar dat is dus tevergeefs.
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar er per ongeluk overheen gepist en het toen maar weggegooid.
Verdachte gevonden poeders nooit snuiven.
Vooral niet als ze vochtig zijn. :wave:
r
ricarLid
01-01-2024, 00:00
#12
kan heel goeie coke zijn
of anders is het zoals een hier al vermelde ' k*tcoke '
heb al geweten bij sommige dat er fijne stukjes glas inzaten

beter vanblijven :wink:
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#13
acidboy zei:
BADJASMAN zei:
Goede coke moet meteen verdovend werken,
dus zou je er geen pijn door kunnen krijgen.
Tenzij het versneden is met rotzooi lijkt me.
Zat er niet toevallig glas tussen ?
Klik om te vergroten...

Goede coke verdooft niet direct, duurt even (5 minuten ofzo). Veel versnijdingsmiddelen verdoven direct, om de 'echtheid' van de coke te waarborgen. Maar dat is dus tevergeefs.
Klik om te vergroten...

Tenzij er dus glas tussen zit, omdat je het dan meteen in je bloed krijgt, voor een versnelde werking. Voor diehards die hun neus zo graag willen uitmelken. Het is iig erg dom zulke troep te gaan gebruiken, waarom zou je je tot het niveau van een zwerver verlagen? Financiële problemen..?
( Reageer eens Mr topicstarter, heb het idee dat je het onprofessioneel hebt laten testen..)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."