#1
Zone010 zei:Bijna altijd tegenwoordig. Ik begon als recreatief coke gebruiker; voor de leuk weetjewel. Maar ik gebruik steeds vaker en vaker. Ik heb het nu nodig om mezelf goed te voelen in de kroeg of club, anders vind ik er geen reet aan. Dus ik bestel elke keer weer. Een halve gram meestal per keer. Dat moet dan ook op die avond, anders brandt dat pony packie in mn zak! Slapen kan ik dan natuurlijk niet meer, en het resultaat is dat ik de volgende dag dood op mn werk zit (ik ga vaak doordeweeks uit). Dan vraag ik mezelf elke keer weer af: was dat nou echt nodig? Moest dat nou? Ik gebruik nu soms 3x per week.. Da's toch niet normaal?
Help me![]()
probeer eens een avondje zonder, als je dan de volgende dag wakker wordt en trots op jezelf bent, dan voel je je pas goed
