Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscrackhead crawl

crackhead crawl

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
Ehv2008Lid
01-01-2024, 00:00
#1
En zou je dan niet eens gaan nadenken over je gebruik of niet?
Doe toch wat beters met je leven, ik gun het je van harte...
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is eenengelse term voor de afkick. Die je krijgt van coke roken.
Wie heeft er wel eens last van gehad?

Ik hebt altijd wel na de laatste pijp dan schraap je 100x je pijp leeg in de hoop dat er nog wat in zit en je zoekt de vloer af naar witte stukjes. Klinkt raar maar als je rookt kan het je niet schelen en zit je soms urente krabben of t tapijt afte zoeken en stop je demeest rare dinge in die pijp. In de hoop dat t base is. Samen met mijn zus had ik t de laatste keer heel erg toen waren dr echt aan echt van alles van de grond gepakt en gerookt

Maar nuchter dan schaam je je heel diep.
a
amaterasuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miriam zei:
Is eenengelse term voor de afkick. Die je krijgt van coke roken.
Wie heeft er wel eens last van gehad?

Ik hebt altijd wel na de laatste pijp dan schraap je 100x je pijp leeg in de hoop dat er nog wat in zit en je zoekt de vloer af naar witte stukjes. Klinkt raar maar als je rookt kan het je niet schelen en zit je soms urente krabben of t tapijt afte zoeken en stop je demeest rare dinge in die pijp. In de hoop dat t base is. Samen met mijn zus had ik t de laatste keer heel erg toen waren dr echt aan echt van alles van de grond gepakt en gerookt

Maar nuchter dan schaam je je heel diep.
Klik om te vergroten...

Ken het...nooit gebased..alleen maar genoven ..maar ken het..... Spiegels afschrapen, buisjes doorprikken, sealtjes afschrapen in de hoop nog een lijntje te kunnen leggen. :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ehv2008 zei:
Doe toch wat beters met je leven
Klik om te vergroten...
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja heb er ook niet echt vaak last van hoor, maar bedankt voor jullie medeleven en zorgen
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ken 't zeker, alleen was 't toen met wiet...alle lege zakjes openscheuren en alles d'r uitschrapen wat er in zat, zoveel mogelijk uit m'n cruncher proberen te schrapen....jep ken 't allemaal :P Maar nu niet meer, als ik zin heb en geen geld heb dan maar niet. En zo simpel is 't eigenlijk ook gewoon...maar ondertussen :rolleyes:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vrije Geest zei:
Ik ken 't zeker, alleen was 't toen met wiet...alle lege zakjes openscheuren en alles d'r uitschrapen wat er in zat, zoveel mogelijk uit m'n cruncher proberen te schrapen....jep ken 't allemaal :P Maar nu niet meer, als ik zin heb en geen geld heb dan maar niet. En zo simpel is 't eigenlijk ook gewoon...maar ondertussen :rolleyes:
Klik om te vergroten...


snap echt niet dat mensen verslaaft kunnen raken aan wiet en dan zeker niet zo erg. Ik deed het ook elke dag voor 2,5 jaar lang. Doe het nu eens in de maand of minder, doe het zo 3 maanden niet
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je blijft godverdomme maar ontkennen dat je verslaafd bent. Dat je based, okee moet je zelf weten. Maar dat je zo oliedom kan zijn dat wanneer je het tapijt af loopt te lurken op zoiek naar je coke je niet verslaafd bent?

Godverdomme meisje je vergooit je toekomst met die kankerzooi. :openmouth:
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik weet het, Het blijft gewoon troep en ik moet er ook mee kappen. Maar probleem is dat het soms wel moeilijk is is. Gelukkig heb ik nu niks op en al weer tijdje nuchter. :)
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bijna alle gebruikers zeggen dat crack tyfuszooi is wat niet recreatief gebruikt kan worden.

Loop niet in die val, als je er al niet in zit :openmouth:
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#11
het gaat mij nog steeds goed af hoor :) heb geen bij verschijnselen nu terwijl ik best lange pauzes hou tussen trekjes maar wel gefocut ben op de volgende maar das normaal.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je jezelf zo goed in de hand hebt, en je weet dat het rommel is, waarom stop je er dan niet gewoon mee?

Ik hoop voor je dat je gaat inzien dat je niet goed bezig bent... ik ken je niet en ook je gebruik niet, maar uit je posts spreekt wel verslaving... Het leven is zoveel meer waard. Al weet ik niet hoe t voelt om te basen, maar ik zie wel dat mensen er niet gelukkig van worden.

Good luck! :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mensen die dit doen zijn gewoon kenkerskraal, klaar.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo had ik eens een gebroken been, en had geen hasj meer in huis. en kon dus niet even met de auto langs de shop. Toen bedacht ik me dat ik ooit een stukje in de oude koffiemolen had verstopt, en die zat vastgeplakt, dan maar draaien, ik rookte toen een mengsel van bejaarde koffie met een vleugje hasj... was vreselijk van smaak, maar wekte wel.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nu ik alleen rook heb ik niet zon sterke drang nar meer danmet ze 2tjes want dan bwgin je toch wel bij t laatst even te kijken of er meer is en de grond af te zoeken terwijl ik nu alleen even de pijp uitschraap en dan ga slapen
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben vast de tienduizendste die het zegt op dit forum, maar pas echt op met die crack... Heb zelf nooit gedaan, wel gewone coke en besefte gelukkig op een gegeven moment dat het eigenlijk geen enkel positef punt heeft

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."