#1
En zou je dan niet eens gaan nadenken over je gebruik of niet?
Doe toch wat beters met je leven, ik gun het je van harte...
Doe toch wat beters met je leven, ik gun het je van harte...
Miriam zei:Is eenengelse term voor de afkick. Die je krijgt van coke roken.
Wie heeft er wel eens last van gehad?
Ik hebt altijd wel na de laatste pijp dan schraap je 100x je pijp leeg in de hoop dat er nog wat in zit en je zoekt de vloer af naar witte stukjes. Klinkt raar maar als je rookt kan het je niet schelen en zit je soms urente krabben of t tapijt afte zoeken en stop je demeest rare dinge in die pijp. In de hoop dat t base is. Samen met mijn zus had ik t de laatste keer heel erg toen waren dr echt aan echt van alles van de grond gepakt en gerookt
Maar nuchter dan schaam je je heel diep.

Ehv2008 zei:Doe toch wat beters met je leven

Vrije Geest zei:Ik ken 't zeker, alleen was 't toen met wiet...alle lege zakjes openscheuren en alles d'r uitschrapen wat er in zat, zoveel mogelijk uit m'n cruncher proberen te schrapen....jep ken 't allemaal :P Maar nu niet meer, als ik zin heb en geen geld heb dan maar niet. En zo simpel is 't eigenlijk ook gewoon...maar ondertussen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."