Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZoveel mogelijk negative effecten van crack opnoemen

Zoveel mogelijk negative effecten van crack opnoemen

72 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Crack maak je door cocaine chemisch te bewerken, in elk geval een additief toevoegen en verhitten. de versneden bestanddelen worden zo verwijdert, en krijg je het goedje puur, 98% ongeveer

als je eenzelfde additief aan opium toevoegt, krijg je heroine.


dus daarom zei ik, crack is geen coke.

hasjolie is geen hasj of wiet

(ja in elk geval de zelfde grondstof, maar wel een wereld van verschil... en voel je niet aangevallen)


btw, je hoeft mij niet te vertellen, hoe je die coke tot crackbase vermaakt. in elk geval gebruik ik er geen lepeltje voor. en ook geen bakpoeder(zit zetmeel en suiker enzo in, en is niet chemisch zuiver). Ik gebruik er 99,95% NatriumWaterstofCarbonaat voor en DeMi-water (gedemineraliseerd) (als ik 100% zou neerzetten komen daar ook opmerkingen over :wink: )

Ik zie aan je verhaaltje dat je een Professional bent, (of ff hebt gegoogled) maar toch. Zeg niet dingen op een manier waarop je iemand wel even wat wilt leren, of beweert dat iemand er geen verstand van heeft. Er zijn ook mensen die niet alles neerzetten wat ze weten, dit ook om experimenterende beginnelingen niet op vreemde ideeen te brengen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tony Montana zei:
Crack = Coke (Cocaine).

-1 Het wordt alleen anders gebruikt met andere bestandsdelen toegevoegd zodat de chemische formule verandert De werking van Crack is hetzelfde. Je krijgt er een "goed" gevoel van. De tijdsduur staat ook bijna gelijk. Het effect duurt +/- 15 minuten waarna je je depressief gaat voelen en meer wilt hebben om het "goede" gevoel vast te houden.
Kort gezegd... in crack zit coke (cocaine).






-2 schijnbaar weet loadrunner niet wat hij zegt en van wat welke drugs gemaakt zijn.

-3 Cock-a-roach.
Klik om te vergroten...

-1Als je de chemische formule verandert, dan heb je al te maken met een andere substantie. , maar hier sprak je jezelf tegen, in crack Zit cocaine

-2 Je moest eens weten.... :grin: :grin:

-3
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#3
loadrunner zei:
Tony Montana zei:
Crack = Coke (Cocaine).

-1 Het wordt alleen anders gebruikt met andere bestandsdelen toegevoegd zodat de chemische formule verandert De werking van Crack is hetzelfde. Je krijgt er een "goed" gevoel van. De tijdsduur staat ook bijna gelijk. Het effect duurt +/- 15 minuten waarna je je depressief gaat voelen en meer wilt hebben om het "goede" gevoel vast te houden.
Kort gezegd... in crack zit coke (cocaine).






-2 schijnbaar weet loadrunner niet wat hij zegt en van wat welke drugs gemaakt zijn.

-3 Cock-a-roach.
Klik om te vergroten...

-1Als je de chemische formule verandert, dan heb je al te maken met een andere substantie. , maar hier sprak je jezelf tegen, in crack Zit cocaine

-2 Je moest eens weten.... :grin: :grin:

-3
Klik om te vergroten...
je zegt nu dat crack een mengsel is van coke en andere zaken.
ONZIN ALERT!

Crack is gewoon een chemisch andere variant van hetzelfde stofje. Zoals speed meestal ook wordt gebruikt voor een heleboel soorten amfetaminen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat zeg ik niet hoor :wink: ik herhaalde alleen wat hij zei....
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
En met dat herhalen, herhaal je het ook nog eens verkeerd. En dat bewijst maar eens dat je het niet snapt.

Maar goed... boeit me ook verder niet.

En voor de rest ben ik wel relaxed. Voel me ook niet persoonlijk aangevallen. Want... ik weet waar ik over praat. Dus... no sweat, just pure snow.

:wave: :stoned:


En oh ja... nogmaals voor iedereen.... Vraag me niet of ik iets kan leveren! Doe ik niet, ga ik niet doen en zal ik ook nooit gaan doen via een forum.
En de reden voor mij is heel erg simpel. Denk maar eens na.

Vragen wordt niets mee gedaan of je krijgt een normaal antwoord.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad, handel op een forum, is iets wat je niet moet doen :), je weet nooit met wie je afspraken maakt, ookal heeft ie van zulke goeie en leuke posts. je word genaaid waar je bijstaat, en grote kans dat er iemand is van de smeris, die meekijkt. Zelfs als je eigen handel in orde is, kan je alles kwijtraken.

Ik doe ook geen zaken met mensen via een forum, of in de kroeg... :wink:
vrienden verkoop ik ook niets, is slecht voor de vriendschap, vanwege de regel: "geen korting, geen uitzondering, eerst poen en dan handel" :grin:
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tony Montana zei:
Crack = Coke (Cocaine).
Klik om te vergroten...

Joh! dat weet iedereen hier.

Tony Montana zei:
De naam Coke is door de mens geaccepteerd als zijnde de poederige vorm. Maar mensen vergeten dat het slechts een afkorting is van Cocaine.
Van de Coca plant. En doordat iemand Coke zegt denkt gelijk iedereen aan de poederige variant.
Klik om te vergroten...

Ja anders zeg je base of crack of je kan het drinken en vast nog wel meer soorten maar iedereen zegt dan toch coke als ze snuif bedoelen en base als ze roken willen

Tony Montana zei:
Crack is in principe hetzelfde. Het wordt alleen anders gebruikt met andere bestandsdelen toegevoegd zodat de chemische formule verandert.
Klik om te vergroten...

Dat klopt inderdaad want het is coke wat is uitgekookt met ammoniak of iets anders wat ze ook in columbia gebruiken om de puurheid te testen.

Tony Montana zei:
De werking van Crack is hetzelfde. Je krijgt er een "goed" gevoel van.
Klik om te vergroten...

Ja 100x beter dan coke het is net als of ze die lijnen samen persen tot een uber en dat is meteen het grootste gevaar om het niet te doen want zo goed is t ook weer niet als je t bij elkaar optelt en afweegt want er is een positief ding en vele negatieve

Tony Montana zei:
De tijdsduur staat ook bijna gelijk.
Klik om te vergroten...

Zeker niet coke slaat later in terwijl als je t based je binnen 20sec voelt. en is ook na 5 min uitgewerkt en dan op een gegeven moment dan wil je meer dat kan soms ook al na 2 min zijn.

Tony Montana zei:
Het effect duurt +/- 15 minuten waarna je je depressief gaat voelen en meer wilt hebben om het "goede" gevoel vast te houden.
Klik om te vergroten...

Ja dat is het zo wel ongeveer. Dus dat is ook meteen de reden om dat nooit te gaan doen. Want als je t op een gegeven moment doet en je geeft je er aan over dan blijf je roken Dus sowieso nooit doen als je depri ben dat is de valkuil en de duivel die je overhaalt. zoals wij dat noemen.

Tony Montana zei:
Kort gezegd... in crack zit coke (cocaine).
Klik om te vergroten...

Het is coke maar een tyfus variant die je eigenlijk links moet laten liggen en niet aan moet denken.

Tony Montana zei:
Crack wordt meestal in de aderen gespoten om direct het gevoel te krijgen. Ben je onervaren ermee... tja, dan gaat het niet goed.
Klik om te vergroten...

Niet gerookt of gechineest kan ook en dat doen z vaker.

Tony Montana zei:
Snap je het nou? Mij maak je niets wijs!
Klik om te vergroten...

Snap jij het ook dan? Niet aan beginnen dus

Tony Montana zei:
* Heavy night sweat
* Lack of flow in conversations
* Chemical odor
* Sweat may smell
* Many All-Nighters
* Crack Lip
* Chewing on Lips
* Can't sit still
* Seems drunk, but no alcohol smell
Klik om te vergroten...

eigen ervaring:
voor gebruik vooral:
- Zenuwachtig als je aan het uitkoken bent of als t langer duurt voor het gehaald is dan verwacht.
Dat is als of je iets heel eng s gaat doen, zon gevoel
- en Soort genot als je dan je eerste pijpje kan roken
Onbegrijpelijk om uit te leggen soort verlossing van een schuld gevoel


tijdens het roken zelf:
- Gelukzaligheid
niet te omschrijven
- babbelziek
praat altijd over van alles
- botergeil
altijd zin in sex
- zin in van alles in me hoofd dan
denk altijd aan van alles maar komt nooit van die avond
- heel erg wakker
- roken als een ketter
(je rookt als een gek en alle as netjes opvangen in de pijp natuurlijk)
- grote pupillen
- Meervoudig orgasme
zo voel je je na paar trekjes, neemt wel af na een flinke hoeveelheid
- die zooi zelf
dat spookt door me hoofd daarom ook vaak dat ik zulke topics kick
- de volgende trek
heb altijd zin in meer in het begin, bij mij als t op is dan neemt dat ook af

na t roken of uitwerken van
- De volgende trek
logisch
- Hoe meer te halen en als t niet kan
als t op is meer halen daarom neem ik nooit pinpas mee of iets alleen cash voor wat ik wil roken, vaak rook ik dan ook met andere mee vooral me zus heeft niet genoeg bij een gram
Pijp scharpen of r nog wat restjes in zitten en kijken of er niks gevallen is want dat is zonde.
automatisme en leuke bezigheid onbewust
- Waanbeelden en gedactes dat er wat gevallen is wat je kan roken
heerlijke onbewuste bezigheid het hele kleed word millimeter per millimeter onderzocht en alles wat er op lijkt stop je in je pijp
- heel erg onrustig
balen steeds en denken aan meer en hoe thuis te komen en de tijd etc.
- trillende handen soms wel soms niet
- kut als er niks meer is chagrijnig dan ff 10 min niks tegen me zeggen
- denkt steeds aan dat spul wen je aan
- pijp schrapen als een bezetene daar kan je soms uren mee bezig zijn als je dr echt heel erg aan bent
- grond afzoeken en alles wat er op lijkt in de pijp stoppen en oproken hoe meer je heb gerookt hoe langer en erger het gevoel is. meest gekke zooi verdwijnt er dan in. meestal kan ik me beheersen en is het maar even maar soms
- paranoïde het lijkt altijd of er andere kijken je wil stiekem alleen de laatste paar roken en iedereen heeft wat bewaard denk je vooral me me zus heel wat ruzies gehad om vervolgens gezamenlijk nieuw te halen of de grond af te speuren.
buiten : voel je je bekenen door alles rook nooit buiten
in de auto: is elke koplamp een politie wagen helemaal waus en je kan echt de hele auto binnenstebuiten keren op zoek naar stukjes
en alleen: word je voor je gevoel altijd betrapt. maar rook soms alleen ook wel een kick
en na een tijd val je in slaap als t op is en t gevoel uitgewerkt.

in de club nooit echt last van bijverschijnselen maar dat komt omdat je dan met meerdere rookt uit je eigen pijp en dan is het nog gezellig ook lekker praten nooit is er iemand chago of iets. Al draait het wel om de pijp ofcourse je merkt het verder niet. dat komt later pas als je in de auto zit naar huis. Maar veel kunnen zich ook beheersen en stoppen na paar trekjes om aar huis te gaan. Bij me zus is t anders die kan niet echt stoppen als ze eenmaal begint dan gaat ze voorlopig ff door. met alle gevolgen en bijverschijnselen van dien. Die heb ik vaak de dag erna nog op de grond zie zitten. meestal heb ze dan nog wel wat er bijgehaald.
Zelf nooit last van ik ga altijd naar bed en slaap wel moeilijk in het begin maar als je wil slaap je toch wel. Dan ben ik daarna weer fris en fit en heb ik er ook gen zin in ook. voel me ook echt kut van die dag ervoor, en na een tijdje dan heb ik zon valkuil en rook ik weer wat. Maar kan ook nee zeggen als ik wil. Dus ligt ook een grotendeels aan je zelf. Vind ik. maar dan nog is het geen ding om ff te proberen. maar voor de gene die het al doen, raad ik aan niet te veel met zulke lui om te gaan een ritme te ouden en altijd samen nooit alleen en in een gezellige omgeving dat verminder de kans op rare dingen wel enigzinds voor de andere NOOIT AAN BEGINNEN JE KOMT ER BIJNA NIET VAN AF EN JE T IS HET NIET WAARD ALLEMAAL
S
SamzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit bericht hierboven is echt heeel goed. Bedankt, Miriam.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hoor vaak van crackjunkies dat ze rondkruipen op de grond op zoek naar gevallen brokjes.

"Rook dan boven een tafel waar je de brokjes mooi op ziet liggen als ze vallen" denk ik dan.

Of weet je dat er eigenlijk geen brokjes zullen liggen, en is het bezigheidstherapie om je aandacht van de 'down' af te leiden?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb geen probleem met Kim, maar het kwam gewoon in me op :confused:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dissonant zei:
Ik hoor vaak van crackjunkies dat ze rondkruipen op de grond op zoek naar gevallen brokjes.

"Rook dan boven een tafel waar je de brokjes mooi op ziet liggen als ze vallen" denk ik dan.

Of weet je dat er eigenlijk geen brokjes zullen liggen, en is het bezigheidstherapie om je aandacht van de 'down' af te leiden?
Klik om te vergroten...

gelijk heb je bij deze post toch :)
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dissonant zei:
Ik hoor vaak van crackjunkies dat ze rondkruipen op de grond op zoek naar gevallen brokjes.

"Rook dan boven een tafel waar je de brokjes mooi op ziet liggen als ze vallen" denk ik dan.

Of weet je dat er eigenlijk geen brokjes zullen liggen, en is het bezigheidstherapie om je aandacht van de 'down' af te leiden?
Klik om te vergroten...

beide
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#13
je zoekt toch wel na een lange sessie is automatisme net als schrapen heerlijk om te doen en je stoort er niemand mee verder het ziet er alleen vet debiel uit voor de rest
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb je echt zo snel dat dat junkerige in je hoofd opkomt? die 'drang'?
of is het zo dat je na op één avond gebruiken gewoon continu trek erin hebt, die avond zelf alleen maar de volgende dag niet meer.

(sorry voor de raar in elkaar zittende zin, ben stoned en moe)
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee wel als ik na heb gebruikt of een hele lange tijd niet ofzo. Op de avond zelf is de trek er altijd wel naar meer. Maar als t op is dan slaap ik daarna ook wel gewoon en ga ik niet als een idioot zorgen dat ik meer kan scoren. Dan schrap ik mar.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vermagering, uitgedroogde mond, slapte, slecht hart en bloedvaten, hevige koorts, koud gevoel, langzame reactie, lallen en verstoorde spraak, chronisch geldgebrek, opgefokte omgang, geen geduld, onverwachte agressie en opvlieging.

Denken dat je nog wit hebt en als een dwaas je huis en jassen doorzoeken omdat je nog hebt (niet dus).

De zeefjes uitkammen op zoek naar een korrel. Al het as nagaan. As aanzien voor wit. Dwangmatig een pijp met niets roken. De Pinautomaat leegtrekken. Geld 'lenen', stelen, roven. Voor een seconde een onbestaand bolletje zien liggen.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#17
uitgekookte coke, of dat nou met maagzout zoals hierboven beschreven, gebeurd of met ammoniak is toch echt heel iets anders dan de troep die in de vs onder de naam crack verkocht wordt hoor ...

wat ik uit het bovenstaande verhaal ook niet zo snap is, dat die uitgekookte coke minder zuiver zou zijn dan de rauwe coke die bewerkt werd met ammoniak of maagzout oid ... met maagzout kan ik me dat nog wel voorstellen .. als je teveel maagzout gebruikt en behalve de gevormde brokjes coke ook het maagzout zelf 'verpakt' ..
dan ben je wel een ongelooflijk idiote nar ook trouwens. Ga dan toch maar gewoon aan de ammoniak... dat is meer foolproof :wink:

als je een gram rauwe coke uitkookt, hou je vaak een stuk minder coke(afhankelijk van de kwaliteit), nu gekristalliseerd, over .. logischerwijs zou die uitgekookte troep dus zuiverder zijn. Aangezien het additief en de verhitting zorgt dat enkele vervuilingen weggaan.

natuurlijk kun je er allemaal troep bijgooien zoals dingen als supermix (wat die chemische smaak aan je basecoke geeft) dan hou je na het koken van een gram coke 2 gram 'coke' over. En kun je je zooi alleen nog maar aan junkies achter het station kwijt, die jammerend een tientje komen kopen met 7 euro .. Want geen weldenkend mens koopt die zooi een tweede keer :)


mensen die bij mij thuis de brokjes van de vloer af lagen te pielen, werden over het balcon naar beneden gedonderd btw.

Net als met vragen om een baseje .. Elke keer zie je dat dat het enige is waar gezeik om komt. Als het op is bij mensen en ze gaan lenen, of opeens terugeisen wat ze dagen ervoor gegeven hebben.

Dat doet die troep met je. Het veranderd je zomaar in een bedelende, mierenneukende pijpaanbidder.

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ArieKanariE zei:
Dat doet die troep met je. Het veranderd je zomaar in een bedelende, mierenneukende pijpaanbidder.

:wave:
Klik om te vergroten...

Wat een woorden keuze echt hoor sommige DF 'ers zijn geboren columnisten.

:hearteyes:
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#19
Crack roken moet je doen als je knaken hebt.
Kilo's inslaan voor eigen gebruik, anders is het
zinloos en eindig je als hoer etc.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Weet ik :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."