Tony Montana zei:
Joh! dat weet iedereen hier.
Tony Montana zei:
De naam Coke is door de mens geaccepteerd als zijnde de poederige vorm. Maar mensen vergeten dat het slechts een afkorting is van Cocaine.
Van de Coca plant. En doordat iemand Coke zegt denkt gelijk iedereen aan de poederige variant.
Ja anders zeg je base of crack of je kan het drinken en vast nog wel meer soorten maar iedereen zegt dan toch coke als ze snuif bedoelen en base als ze roken willen
Tony Montana zei:
Crack is in principe hetzelfde. Het wordt alleen anders gebruikt met andere bestandsdelen toegevoegd zodat de chemische formule verandert.
Dat klopt inderdaad want het is coke wat is uitgekookt met ammoniak of iets anders wat ze ook in columbia gebruiken om de puurheid te testen.
Tony Montana zei:
De werking van Crack is hetzelfde. Je krijgt er een "goed" gevoel van.
Ja 100x beter dan coke het is net als of ze die lijnen samen persen tot een uber en dat is meteen het grootste gevaar om het niet te doen want zo goed is t ook weer niet als je t bij elkaar optelt en afweegt want er is een positief ding en vele negatieve
Tony Montana zei:
De tijdsduur staat ook bijna gelijk.
Zeker niet coke slaat later in terwijl als je t based je binnen 20sec voelt. en is ook na 5 min uitgewerkt en dan op een gegeven moment dan wil je meer dat kan soms ook al na 2 min zijn.
Tony Montana zei:
Het effect duurt +/- 15 minuten waarna je je depressief gaat voelen en meer wilt hebben om het "goede" gevoel vast te houden.
Ja dat is het zo wel ongeveer. Dus dat is ook meteen de reden om dat nooit te gaan doen. Want als je t op een gegeven moment doet en je geeft je er aan over dan blijf je roken Dus sowieso nooit doen als je depri ben dat is de valkuil en de duivel die je overhaalt. zoals wij dat noemen.
Tony Montana zei:
Kort gezegd... in crack zit coke (cocaine).
Het is coke maar een tyfus variant die je eigenlijk links moet laten liggen en niet aan moet denken.
Tony Montana zei:
Crack wordt meestal in de aderen gespoten om direct het gevoel te krijgen. Ben je onervaren ermee... tja, dan gaat het niet goed.
Niet gerookt of gechineest kan ook en dat doen z vaker.
Tony Montana zei:
Snap je het nou? Mij maak je niets wijs!
Snap jij het ook dan? Niet aan beginnen dus
Tony Montana zei:
* Heavy night sweat
* Lack of flow in conversations
* Chemical odor
* Sweat may smell
* Many All-Nighters
* Crack Lip
* Chewing on Lips
* Can't sit still
* Seems drunk, but no alcohol smell
eigen ervaring:
voor gebruik vooral:
- Zenuwachtig als je aan het uitkoken bent of als t langer duurt voor het gehaald is dan verwacht.
Dat is als of je iets heel eng s gaat doen, zon gevoel
- en Soort genot als je dan je eerste pijpje kan roken
Onbegrijpelijk om uit te leggen soort verlossing van een schuld gevoel
tijdens het roken zelf:
- Gelukzaligheid
niet te omschrijven
- babbelziek
praat altijd over van alles
- botergeil
altijd zin in sex
- zin in van alles in me hoofd dan
denk altijd aan van alles maar komt nooit van die avond
- heel erg wakker
- roken als een ketter
(je rookt als een gek en alle as netjes opvangen in de pijp natuurlijk)
- grote pupillen
- Meervoudig orgasme
zo voel je je na paar trekjes, neemt wel af na een flinke hoeveelheid
- die zooi zelf
dat spookt door me hoofd daarom ook vaak dat ik zulke topics kick
- de volgende trek
heb altijd zin in meer in het begin, bij mij als t op is dan neemt dat ook af
na t roken of uitwerken van
- De volgende trek
logisch
- Hoe meer te halen en als t niet kan
als t op is meer halen daarom neem ik nooit pinpas mee of iets alleen cash voor wat ik wil roken, vaak rook ik dan ook met andere mee vooral me zus heeft niet genoeg bij een gram
Pijp scharpen of r nog wat restjes in zitten en kijken of er niks gevallen is want dat is zonde.
automatisme en leuke bezigheid onbewust
- Waanbeelden en gedactes dat er wat gevallen is wat je kan roken
heerlijke onbewuste bezigheid het hele kleed word millimeter per millimeter onderzocht en alles wat er op lijkt stop je in je pijp
- heel erg onrustig
balen steeds en denken aan meer en hoe thuis te komen en de tijd etc.
- trillende handen
soms wel soms niet
- kut als er niks meer is
chagrijnig dan ff 10 min niks tegen me zeggen
- denkt steeds aan dat spul
wen je aan
- pijp schrapen als een bezetene
daar kan je soms uren mee bezig zijn als je dr echt heel erg aan bent
- grond afzoeken en alles wat er op lijkt in de pijp stoppen en oproken
hoe meer je heb gerookt hoe langer en erger het gevoel is. meest gekke zooi verdwijnt er dan in. meestal kan ik me beheersen en is het maar even maar soms
- paranoïde het lijkt altijd of er andere kijken je wil stiekem alleen de laatste paar roken en iedereen heeft wat bewaard denk je
vooral me me zus heel wat ruzies gehad om vervolgens gezamenlijk nieuw te halen of de grond af te speuren.
buiten : voel je je bekenen door alles
rook nooit buiten
in de auto: is elke koplamp een politie wagen
helemaal waus en je kan echt de hele auto binnenstebuiten keren op zoek naar stukjes
en alleen: word je voor je gevoel altijd betrapt.
maar rook soms alleen ook wel een kick
en na een tijd val je in slaap als t op is en t gevoel uitgewerkt.
in de club nooit echt last van bijverschijnselen maar dat komt omdat je dan met meerdere rookt uit je eigen pijp en dan is het nog gezellig ook lekker praten nooit is er iemand chago of iets. Al draait het wel om de pijp ofcourse je merkt het verder niet. dat komt later pas als je in de auto zit naar huis. Maar veel kunnen zich ook beheersen en stoppen na paar trekjes om aar huis te gaan. Bij me zus is t anders die kan niet echt stoppen als ze eenmaal begint dan gaat ze voorlopig ff door. met alle gevolgen en bijverschijnselen van dien. Die heb ik vaak de dag erna nog op de grond zie zitten. meestal heb ze dan nog wel wat er bijgehaald.
Zelf nooit last van ik ga altijd naar bed en slaap wel moeilijk in het begin maar als je wil slaap je toch wel. Dan ben ik daarna weer fris en fit en heb ik er ook gen zin in ook. voel me ook echt kut van die dag ervoor, en na een tijdje dan heb ik zon valkuil en rook ik weer wat. Maar kan ook nee zeggen als ik wil. Dus ligt ook een grotendeels aan je zelf. Vind ik. maar dan nog is het geen ding om ff te proberen. maar voor de gene die het al doen, raad ik aan niet te veel met zulke lui om te gaan een ritme te ouden en altijd samen nooit alleen en in een gezellige omgeving dat verminder de kans op rare dingen wel enigzinds voor de andere NOOIT AAN BEGINNEN JE KOMT ER BIJNA NIET VAN AF EN JE T IS HET NIET WAARD ALLEMAAL