#1
Goed werk Lost!
![:)]()
Addick zei:Probeer is een afkickkliniek.
Hoe graag wil je er van af ?
Alleen als je echt wil dan kan je er (grotendeels?) van af komen,of in ieder geval je leven een stuk beteren.
Of is de ellende die het nu veroorzaakt niet genoeg om te stoppen.
Hoeveel gebruik je eigenlijk ?
Trouwens als je met welke drug dan ook stopt,voor mij was dat xtc en speed het geval.Na een paar weken voel je je echt al wat beterder en opknappen tenminste dat was bij mij het geval.
Ohja een topic is genoeg,
dutch-lycan zei:probeer gewoon te stoppen!
weet je vriendin van je gebruik ?
zohjah geef al het geld aan haar zorg dat je er niet aan kom
je zeg dat je wil stoppen, stop dan niet voor jezelf maar voor je vriendin
weet niet als je kinderen heb stop voor je kind!
ik gebruik zelf ook heb net weer gehaald, me vriendin is zwanger
ik heb me zelf beloofd om te stoppen voordat ze beval.
zoek gewoon iets of iemand voor te stoppen dan luk het meestal wel
Lost zei:Ik geef trouwens echt niet op hoor
IK ZAL STOPPEN!
Addick zei:Lost zei:Ik geef trouwens echt niet op hoor
IK ZAL STOPPEN!
Typisch iets wat veel (verslaafde) mensen zeggen..
Ik heb het ook gezegd,en niet 1x of 2x maar echt zo vaak dat mensen zeiden ''ja hoor'' etc.
Nu sterk geminderd en tijd niks meer gebruikt.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."