Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn vriend genaamd: Cocaine

Mijn vriend genaamd: Cocaine

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is inderdaad een serieus cokeprobleem, maar daar ben je jezelf dan ook gelukkig goed van bewust. Realiseren en toegeven dat je echt een groot probleem hebt, is de eerste stap in de goede richting. Nu beginnen aan de volgende stap: STOPPEN! Dit moet je alleen echt zelf doen en dat kost een hele hoop discipline. Blijf beseffen dat je heel wat dierbaars verliest als je nu nog zo doorgaat en als dat daadwerkelijk gebeurt, zul je misschien nog wel meer naar de coke grijpen om jezelf te "troosten". Je zal niet de eerste zijn die op zo'n manier steeds verder af zal glijden naar steeds grotere problemen. Uiteindelijk heb je dan niks meer over om voor te leven.... Is die "vriendschap" met Coke je dat nou waard?? Doorbijten dus, heel veel sterkte!!!!
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zal het zeker proberen vol te houden
ik ken julie alemaal niet hier, maar ik weet bijna zeker dat dit forum
mij mischien wel een beetje kan helpen door te praaten en te luisteren naar anderen

Dit is mijn eerste weekend zonder coke
ik moet zeggen dat ik me best lekker voel zo
alleen ook een beetje raar omdat ik nou geen problemen heb veroorzaakt

Wel lekker, zo'n lekker gevoel zonder de invloed van drugs :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lost zei:
Wel lekker, zo'n lekker gevoel zonder de invloed van drugs :)
Klik om te vergroten...

Goed zo, lekker voor je! Blijf ook goed aan deze gevoelens denken, ook als je minder goede momenten hebt (want ook die zullen waarschijnlijk nog op je pad komen...).
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lost zei:
Ik zal het zeker proberen vol te houden
ik ken julie alemaal niet hier, maar ik weet bijna zeker dat dit forum
mij mischien wel een beetje kan helpen door te praaten en te luisteren naar anderen

Dit is mijn eerste weekend zonder coke
ik moet zeggen dat ik me best lekker voel zo
alleen ook een beetje raar omdat ik nou geen problemen heb veroorzaakt

Wel lekker, zo'n lekker gevoel zonder de invloed van drugs :)
Klik om te vergroten...

Blijf volhoude! :grin:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#5
xpressurself zei:
Lost zei:
Ik zal het zeker proberen vol te houden
ik ken julie alemaal niet hier, maar ik weet bijna zeker dat dit forum
mij mischien wel een beetje kan helpen door te praaten en te luisteren naar anderen

Dit is mijn eerste weekend zonder coke
ik moet zeggen dat ik me best lekker voel zo
alleen ook een beetje raar omdat ik nou geen problemen heb veroorzaakt

Wel lekker, zo'n lekker gevoel zonder de invloed van drugs :)
Klik om te vergroten...

Blijf volhoude! :grin:
Klik om te vergroten...

keep up the good work !
N
NomoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste Lost,
Ik ben het niet geheel eens met hje onderschrift....
Als je eenmaal die keuze hebt gemaakt ( zeg:in die val bent getrapt, hooked bent geraakt ) is er wel een weg terug. je betn daar zelf nu al mee begonnen !

Zal alleen niet van de ene op andere dag komen, en met vallen en opstaan.
Ik probeer je alleen een hart onder de riem te steken: mij is het gelukt na een aantal jaar flink verslaafd ( snuiven met name ) , geen leven meer, geen familie meer om mij heen, al mijn studievriendinnen kwijtgeraakt etc ect met 1 been in de goot, mijzelf verkopen voor dat spul ..ik kan zo nog wel ff doorgaan.

Ik zat in zo''n diep dal. Ineens kreeg ik de geest ( ik kreeg een relatie met een anti- drugdsgebruiker die mij eruit heeft gehaald ..) en ben zelfstandig gestopt.

Ineens geen ' vrienden 'meer etc Mijn therapie was 'gewoon 'gaan doen dwz niet in therapie maar ik ben gaan werken dus mij in het normale leven gestort.

Ik wil zeggen Lost:
Het KAN , ik ken een aantal 'succes verhalen'..die gaven mij de MOED en kracht en durf om ermee te stoppen. Daarom vertel ik je mijn verhaal.

Je hebt al een goed begin gemaakt !! 1e weekend zonder coke fantastisch! :) :) :)
Neem je eigen leven weer in de greep, ipv dat dat spul de touwtjes in handen heeft .

Hopenlijk is over een tijdje jouw onderschrift: YEH there is LIFE after coke
liefs en sterkte
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goed werk Lost!
:)
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#8
het viel me al op dat er onder cocaine weer een topic over achtervolging en paranoia ging, bleek dus van dezelfde te zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."