Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa-effect

Na-effect

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jullie kennen dit vast, de speigel afkrabben voor nog wat restjes.
Wel ik kan de afkick volledig laten verdwijnen door hem gewoon uit je hoofd te zetten.

Ik eet me altijd vol en drink wat en eet een stukje fruit.
Ik doe wat water in mijn neus en maak hem vrij. En ik voel me perfect net zoals voor ik de coke ging gebruiken.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#2
of je steekt gewoon een dikke joint in de brand
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat hoort nu eenmaal bij coke
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#4
Robdebob zei:
of je steekt gewoon een dikke joint in de brand
Klik om te vergroten...
ook :grin:
T
Thin_White_DuchessLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik voel me altijd zwaar klote - mn lijf is dan van een paleisje in n ruine veranderd, als behuizing voor mn gedachten, zeg maar... heb nog niet echt iets ontdekt wat helpt, ook niet genoeg eten etc..

then again, ik doe altijd net iets te veel als ik t doe... story of my life. wat ik wel fijn vind is om niets te doen te hebben en met iemand te zijn die hetzelfde heeft - steun in barre dagen, etc..
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb meestal als het uitgewerkt is een leeg gevoel in mijn maag net of ik heb honger maar eten kan je niet. Maar steek je vol met energiedrankjes, eieren zulke dingen je voelt je beter hoor :) of wat ik doe oortjes in en muziek uiteindelijk val je in slaap.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon een ghbtje nemen, en out gaan! 4 uur later word je fris en opgewekt wakker zonder kater :hearteyes:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#8
-_- een afkick van drugs verhelpen met andere drugs.

:hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Best clever niet! :beer:
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thin_White_Duchess zei:
ik voel me altijd zwaar klote - mn lijf is dan van een paleisje in n ruine veranderd, als behuizing voor mn gedachten, zeg maar... heb nog niet echt iets ontdekt wat helpt, ook niet genoeg eten etc..

then again, ik doe altijd net iets te veel als ik t doe... story of my life. wat ik wel fijn vind is om niets te doen te hebben en met iemand te zijn die hetzelfde heeft - steun in barre dagen, etc..
Klik om te vergroten...
Klinkt heel bekend :rolleyes:
L
LuckyLizzardLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klinkt misschien gek, maar ik heb echt nergens last van. Hooguit een beetje moe aan het einde van de volgende dag... maar dat is dan ook weer niet zo gek na een nachtje slaap overslaan.... Met XTC ben ik wel de volgende dag volledig naar de klote... C's my thing!
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alleen als ik veel doe is soms die come-down wel hard, maar dat is dan 10 minuten en daarna voel ik me wel weer chil eigenlijk...fris en goed :)
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#13
hou niet van coke, maar als ik dan toch eens mee doe slik ik een paar benzo's als het uitwerkt en liggen.

Vies spul, coke.. :openmouth:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor af en toe veel coke is leuk, vaak veel (of weinig, maakt niet uit) coke is niet leuk...De magie moet er wel blijven :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik HAAT dat na-effect, zooooooo blij dat ik klaar ben met die coke!!!! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."