#1
pilsner zei:Snap niet echt waarom ze dit soort topics niet dumpen!
Entertaining value
pilsner zei:Snap niet echt waarom ze dit soort topics niet dumpen!
baba zei:weet ik, maar zolang t nog duurt dan in ieder geval geen shit roken,ben ik echt bang voor!! probeer t wel om te stoppen.

IGotThatGoodShit!!! zei:Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur me een bericht om af te spreken 1 tegen 1
![]()
![]()
![]()
pm me je gegevens maar.. heb ik ze gelijk bij de hand voor de aangifteIGotThatGoodShit!!! zei:Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur me een bericht om af te spreken 1 tegen 1
![]()
![]()
![]()

IGotThatGoodShit!!! zei:Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur me een bericht om af te spreken 1 tegen 1
![]()
![]()
![]()

IGotThatGoodShit!!! zei:Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur me een bericht om af te spreken 1 tegen 1
![]()
![]()
![]()

barry zei:IGotThatGoodShit!!! zei:Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur me een bericht om af te spreken 1 tegen 1
![]()
![]()
![]()
jij bent stoer![]()
heb je btw al wel eens iemand zelfs maar geslagen?
edit: is dit nou niet typisch hollandse praat?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."