Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsprys crack gekookt van goeie flakes??

prys crack gekookt van goeie flakes??

44 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
pilsner zei:
Snap niet echt waarom ze dit soort topics niet dumpen!
Klik om te vergroten...

Entertaining value :)
b
babaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ok.ben ook niet trots op zo,n vraag maar had t gevoel dubbel genaaid te worden, misschien maar beter ook,ben niet goed bezig!!!!!
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#3
inderdaad
Kap met crack nu het nog kan
b
babaLid
01-01-2024, 00:00
#4
weet ik, maar zolang t nog duurt dan in ieder geval geen shit roken,ben ik echt bang voor!! probeer t wel om te stoppen.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
baba zei:
weet ik, maar zolang t nog duurt dan in ieder geval geen shit roken,ben ik echt bang voor!! probeer t wel om te stoppen.
Klik om te vergroten...

Stop meteen met roken .


en niet meer halen :openmouth:

moelijk ... maar dat is de enigfe oplossing

langzaam afbouwen met CRACK GAAT NIET
I
IGotThatGoodShit!!!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hahaha kan nooit je wordt zwaar belazerd.Je kan op de kruiskade in rotterdam aan een gram pure base komen voor rond de 30 tot 40 euro.Waarschijnlijk kom jij niet uit rotterdam of omgeving :smoke:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#7
:hearteyes: LOVE IS IN THE AIR! :hearteyes:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#8
gast rot op met je kruiskade
I
IGotThatGoodShit!!!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is niet zo aardig

Dat is niet zo aardig van jouw. :cry:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Bek houden kankerlijer

IGotThatGoodShit!!! zei:
Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Stuur me een bericht om af te spreken 1 tegen 1 :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#11
?

:openmouth:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Bek houden kankerlijer

IGotThatGoodShit!!! zei:
Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Stuur me een bericht om af te spreken 1 tegen 1 :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...
pm me je gegevens maar.. heb ik ze gelijk bij de hand voor de aangifte
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een kneus.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
even kijken of k n reactie krijg op mn pb :mrgreen:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#15
dijenkletser

dat is 'm...
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#16
t blijft angstvallig stil
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Bek houden kankerlijer

IGotThatGoodShit!!! zei:
Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Stuur me een bericht om af te spreken 1 tegen 1 :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...


Ik vind dit schattig :)



We zijn toch allemaal 15 en 9 maanden geweest :wave:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha lol komt hij met Kruiskade aanzetten..
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Bek houden kankerlijer

IGotThatGoodShit!!! zei:
Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Stuur me een bericht om af te spreken 1 tegen 1 :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...

jij bent stoer :rolleyes:
heb je btw al wel eens iemand zelfs maar geslagen?

edit: is dit nou niet typisch hollandse praat? :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Bek houden kankerlijer

barry zei:
IGotThatGoodShit!!! zei:
Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Stuur me een bericht om af te spreken 1 tegen 1 :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...

jij bent stoer :rolleyes:
heb je btw al wel eens iemand zelfs maar geslagen?

edit: is dit nou niet typisch hollandse praat? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja ik hoor het hem al zo zeggen, lekker op zn hollands. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."