#1
Idd.. de helft troep en de helft coke is een beetje veel of ligt dat aan mij..
Nogal dom trouwens dat je dealer gewoon de coke zit te versnijden waar z'n klant bij staat..
Nogal dom trouwens dat je dealer gewoon de coke zit te versnijden waar z'n klant bij staat..
