Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke wat geen coke blijkt te zijn, wat dan wel???

coke wat geen coke blijkt te zijn, wat dan wel???

15 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
b
bobo1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan je niet helpen maa ik heb wel een vraag wat bedoel je met melting point 92 graden hoe heb je het gedaan en als t een apparaat was hoe ben je er aan gekomen. bvd
n
negritaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onlangs via via paar grammetjes ''pure'' coke kunnen kopen. Klaargemaakt voor gebruik maar geen coke-effecten gekregen zoals anders. (ik ga al een tijdje mee hahaha).
Direct taaie snotneus, geen hoera-effect, geen babbel-de-babbel effect of up-effect. Wel zweethanden, puppillen 1 en al zwart en gedrag naar anderen toe wat ik normaal bij extacy heb. Slapen was no-problem. Maar na 2 dagen gebruik vreselijke last van jeukend tandvlees en haarpijn (nog steeds). Pijn achter m'n oog en opgezet.
Twijfelde eigenlijk al meteen omdat het spulletje niet verdoofde en dat het zo makkelijk was om ''puurtje'' te kunnen kopen.
Heb thuis test gedaan, red-emetertest en niets blauws te zien en ben zeker niet kleurenblind hahaha. Ook nog ''the old fashion-way'' getest: melting-point 92 graden. Loste niet op in water.
Heb zitten googlen maar kan niets vinden en daardoor besloten het te laten testen bij Jellinek. Vrijdag a.s. uitslag.
Iemand op dit forum herkent dit????
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben benieuwd naar de uitslag! Had je veel voor moeten betalen voor dat puurtje? :wave:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#4
negrita zei:
Onlangs via via paar grammetjes ''pure'' coke kunnen kopen.

denk dat dit je grootste fout is... maar goed de test zal het uiteindelijk zeggen

caoi
Klik om te vergroten...
n
negritaLid
01-01-2024, 00:00
#5
-Met melting point bedoel ik het moment dat coke van vast naar vloeibaar gaat. Normaal is dit bij 186 C.
Eetlepel op een standaard gelegd en coke in de lepel doen. Vlam eronder en dan met een multimeter waar ook een thermometerfunctie op zit de temperatuur meten. Zodra het vloeibaar wordt het smeltpunt aflezen.
-Het bedrag wat ik betaald heb was tegen inkoopsprijs.
-En nee, niet slim om zomaar van iemand wat te kopen maar deze persoon verkoopt al langere tijd aan een goeie vriend van me. Deze vriend is nu ook op de hoogte.

Wordt vervolgd...[/code][/quote]
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
negrita zei:
Wel zweethanden, puppillen 1 en al zwart en gedrag naar anderen toe wat ik normaal bij extacy heb. Slapen was no-problem.
Iemand op dit forum herkent dit????
Klik om te vergroten...

Als ik dit lees denk ik maar 1 ding: MDMA
n
negritaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey Donnie, dat dacht ik ook, en daar is het direct op getest. Zat geen mdma of andere trip in.
Strange, isn't it......
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#8
edit: leesgebrek


ben benieuwt wat er dan wel in zit
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
space scientist zei:
edit: leesgebrek


ben benieuwt wat er dan wel in zit
Klik om te vergroten...

Me2 :mrgreen:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Vreemd. Ben ook nieuwschierig naar de uitslag.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#11
En heb je de uitslag al?
n
negritaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, dan eindelijk de uitslag van het laboratorium:

41 % coke en 44 % fenacitine. Overige bindmiddelen.

Die 41 % coke is dus bijna de helft van de 85% van de coka-boeren.
De hoeveelheid fenacitine is vrij hoog maar in verhouding tot de coke weer niet.
Normaal gesproken komt het laboratorium sampels tegen van 20 % coke. m.a.w. deze coke is nog niet veel versneden.
Het gaat dus om de verhouding van de substanties en in dit geval is dat zeer goed.

Op de vraag hoe het dan kan dat de huistest niet blauw werd, werd verteld dat dat komt omdat het nooit zo nauwkeurig kan worden getest als in een laboratorium.

Fenacitine is in kleine hoeveelheid niet schadelijk. De sample zouden we dus eigenlijk goed moeten versnijden met vitaminepreparaten zoals inositol of creatine.

Ik denk nu zelf dat ik een iets teveel genomen heb (van het ''puurtje'').
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Denk dat je pure coke kan kopen 'via via' is sowieso vreselijk naief : :(
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#14
Daar waar vaste klanten zijn, waarborgt de verstrekker kwaliteit.
Koop nooit je Coke via via, denkbeeldig gaat de kwaliteit altijd
achteruit per tussenpersoon. Probeer je coke voortaan bij iemand
te kopen die zelf importeert en koop dan meteen op grote schaal in!

Dan ben je goedkoper uit en krijg je kwalitatief gezien goede coke.
Hopelijk heb je hier van geleerd.

:wave:
n
negritaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke kopen gaat meestal via een ander die het ook weer via iemand heeft gekocht.
Ik was op zoek naar coke die niet van de ene verkoper naar de andere verkoper ging voordat het aan mij werd verkocht. Ik heb dus nu, zeker 2, tussenpersonen overgeslagen.

Conclusie: Coke blijkt dus wel coke te zijn (41% puur).

Fijn weekend
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vijf jaar geleden tijdens een eerdere vakantie naar Miami, maakte ik daar kennis met de beste coke die ik ooit had gesnoven....
Hoewel ik tegenwoordig eerder een afkeer van coke heb, kon ik deze keer tijdens mijn tweede vakantie daar, de verleiding toch niet weerstaan en ging ik er weer helemaal voor. Wat een afknapper! Ik voelde haast niks, ik werd stomdronken en ging drie uur later naar bed om vervolgens heel lang te slapen.

Mijn conclusie: krijt... :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."