Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssos en alcohol

sos en alcohol

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik sos gebruik dan bijna nooit zonder alc. erbij,
heb genoeg aan het gevoel wat de sos dan geeft!
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik vind sos alleen leuk als je half lam ben, dronken/aangeschoten zijn maar toch normaal kunnen lullen.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neem bij mijn lijntje sos altijd een lekker koud biertje (Grolsch).
En als ik het bier zat ben, dat heb ik soms met sos, dan neem ik water. Of een sapje (multifruit, sinaasappelsap, oid).

Maar dat het verslavender werkt wist ik inderdaad niet. Maar klakkeloos snuiven doe ik ook niet.
Pas er wel mee op. Vooral met chocolade. Combinatie sos en choco kan dodelijk zijn, heb ik ergens gelezen...


Oh jah... de combi paddo's en sos is ook niet altijd aan te raden... vooral niet als de paddo's nog niet uitgewerkt zijn.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tony Montana zei:
Neem bij mijn lijntje sos altijd een lekker koud biertje (Grolsch).
En als ik het bier zat ben, dat heb ik soms met sos, dan neem ik water. Of een sapje (multifruit, sinaasappelsap, oid).

Maar dat het verslavender werkt wist ik inderdaad niet. Maar klakkeloos snuiven doe ik ook niet.
Pas er wel mee op. Vooral met chocolade. Combinatie sos en choco kan dodelijk zijn, heb ik ergens gelezen...


Oh jah... de combi paddo's en sos is ook niet altijd aan te raden... vooral niet als de paddo's nog niet uitgewerkt zijn.
Klik om te vergroten...

Inderdaad ik werd er heftig paranoia van. Ook de hele tijd dat ik niet wist wat ik nu eig wilde doen de hele tijd, irritant gevoel.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coke zonder alcohol is als een kutje zonder clitje, niet aan beginnen dus!
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
^Lol inderdaad, grappige vergelijking.

Als je eenmaal de associatie hebt tussen coke en alcohol kan je geen van beiden zonder de ander nuttigen.. Of dat kost dan op zijn minst moeite, en dat is óntzettend kut...
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het altijd nuchter gedaan. Sigaretten zijn wel heel erg lekker als je net een nif hebt genomen. Drank wil ik niets mee te maken te hebben.

Is de mest waarmee een coke, heroine, nicotine en benzo verslaving 10 x zo snel kan gedeien.

Komt ook omdat zowel alcohol als nicotine ervoor zorgen dat het langer duurt voordat de neurotransmitters terug worden gezogen. Ja, je ziet het goed, dat zijn MAOI's voor coke.

Verder vernauwen de bloedvaten dubbel zo sterk dus uitkijken met een kloppend hart. Geestelijk is het wel het neusje v/d zalm en uber lekker. Des te meer omdat het nerveuze randje van coke ook nog eens wordt afgeslepen. The world is yours in alle koelte. :wink:

In gezeldschap merk ik altijd een sterk verschil tussen snuivers en zuipende snuivers. Snuivers zijn zich een stuk bewuster van hun omgeving afgezien van wat op zichzelf zijn. Zuipende snuivers zitten 2 stadia's verder, luidruchtig aanwezig en hun gelul houd niet op, arrogantie zal vaker dan eens de pan uit rijzen.
s
swenLid
01-01-2024, 00:00
#8
het ergste is ik grbruik aleen nuchter is dit verslavender dan ?


ik ga naar de meeting in gouda zaterdag 20-00 tot 21.00

als iemand zin heeft om mee te gaan ?
s
suzanne1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
vraagje, ben nieuw op de site envroeg me af wie er allemaal ook alcohol gebruikt bij sos.
Ik vind het gebruik icm alcohol namelijk erg lekker.
Ik weet dat de risicos dan wel veel groter zijn, maar hou wel rekening met het alcohol gebruik.

Ik heb ook het gevoel dat ik dan de sos beter voel dan dat ik het zonder alcohol gebruik.
even voor de duidelijkheid; ik gebruik wel goede sos van 1 dealer die ik heb laten testen.
Ik gebruik niet veel denk 2 x per maand soms meer soms minder, alleen als ik er zin in heb en met vrienden erbij nooit zonder gezelschap. :beer: :)
Wel valt mij op bij vrienden dat het altijd een gezellige avond is en dat de dingen die besproken zijn vaak de volgende dag vergeten zijn terwijl ik alles nog steeds goed kan terug halen.
Denk dat zij dan te veel zuipen erbij.

Ook zie ik aan een vriend dat hij bij het snuiven zonder nog echt gedronken te hebben steeds ontzettende hoestbuien krijgt. :confused:


graag jullie reacties en ervaringen

groetjes Suzanne1
:wink:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#10
alcohol en coke zorgt voor de vorming van cocaethyleen in het lichaam, daarom voel je het "beter". Maar cocaethyleen is ook verslavender, pas er mee op.


Het is ook de rede dat je na een tijdje, als je alleen alcohol drinkt, je na een paar glazen gelijk trek/zin krijgt in coke.


Vind eigenlijk dat maar bar weinig mensen weten dat dit zo is,volgens mij wordt er tegenwoordig niet meer gelezen wat stoffen doen, maar wordt het gewoon klakkeloos ingenomen
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yeah als ik al sos neem (meestal eens in de één / twee maanden) neem ik ook een teug alcohol erbij. Toch ben ik geen fanboi van sos
S
SosManKempenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gebruik SOS enkel met alcohol, dat is te gek!!! Het houdt je "nuchter" op een manier. Het enige waar ik wat gek van word, is witte wodka... dan loop het uit de hand. Je drinkt zoveel en op de duur weet je niet meer wat je doen... en dan nadien de schuldgevoelens...

Hoe is het nuchter dan eigenlijk? Kan het me niet inbeelden...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol en sossa :hearteyes:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#14
swen zei:
het ergste is ik grbruik aleen nuchter is dit verslavender dan ?


ik ga naar de meeting in gouda zaterdag 20-00 tot 21.00

als iemand zin heeft om mee te gaan ?
Klik om te vergroten...


nee, als je het met alcohol doet werkt het verslavender

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."