#1
als ik sos gebruik dan bijna nooit zonder alc. erbij,
heb genoeg aan het gevoel wat de sos dan geeft!
heb genoeg aan het gevoel wat de sos dan geeft!
Tony Montana zei:Neem bij mijn lijntje sos altijd een lekker koud biertje (Grolsch).
En als ik het bier zat ben, dat heb ik soms met sos, dan neem ik water. Of een sapje (multifruit, sinaasappelsap, oid).
Maar dat het verslavender werkt wist ik inderdaad niet. Maar klakkeloos snuiven doe ik ook niet.
Pas er wel mee op. Vooral met chocolade. Combinatie sos en choco kan dodelijk zijn, heb ik ergens gelezen...
Oh jah... de combi paddo's en sos is ook niet altijd aan te raden... vooral niet als de paddo's nog niet uitgewerkt zijn.
swen zei:het ergste is ik grbruik aleen nuchter is dit verslavender dan ?
ik ga naar de meeting in gouda zaterdag 20-00 tot 21.00
als iemand zin heeft om mee te gaan ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."