Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haai Allen!!! Nu zelfs onder invloed Plezante is dat ik het kan doseren, soms wekelijks soms maandelijks, soms paar dagen achter mekaar. Noemen ze dat verslaving?, ik denk het niet. Alcohol vormt evengroot probleem, vind ik... Ach, je leeft maar 1 keer hoor. Heb kennissen en vrienden die de 40 niet gehaald hebben en heel hun leven gezond geleefd hebben. Het heeft veel te maken met onze gene-kes... Dus, life is too short...(kai tracid)"
"Haai, ben regelmatig gebruiker, maar afvallen no way... eerder vreetbuien achteraf... Ben zelf niet mager, niet dik, gewoon gezet, zou graag wat kilokes verliezen maar helaas... Andere meningen?"
"Ik gebruik SOS enkel met alcohol, dat is te gek!!! Het houdt je "nuchter" op een manier. Het enige waar ik wat gek van word, is witte wodka... dan loop het uit de hand. Je drinkt zoveel en op de duur weet je niet meer wat je doen... en dan nadien de schuldgevoelens... Hoe is het nuchter dan eigenlijk? Kan het me niet inbeelden..."