mijn ervaring is ook dat je elkaar eerder gek maakt en ophitst om het toch nog 1 keer te doen, dan dat je allebei non stop heel sterk bent met het gevoel van stoppen ..het gebruiken is dan steeds maar 1 keer natuurlijk
![:sunglasses:]()
majah die kennen we allemaal ... en twee mensen die het 'echt nog maar 1 keertje doen, is dus al twee keer gebruiken
![:wink:]()
) en in het slechtste geval, met hele 'fijne' vrienden, die alleen gewoon zelf niet willen stoppen en die dus liever hebben dat jij ook niet wil stoppen, dan wordt zelfs gebruik maakt van de zwakke momenten van die ander, zodat die ander ook niet kan stoppen omdat jijzelf eigenlijk ook niet echt wil .. of andersom natuurlijk
als ik jou was zou ik eerder nog alleen gebruiken dan met een stel uitzuigers als wat jij beschrijft.. je bent nu eenmaal zo stom geweest om van het witte goud te proeven en dus heb je je eigen problemen gecreëerd. want het is nu eenmaal lekker ... maar dat staat altijd nog los van de ellende van een ander, een ander die liever heeft dat jij die zooi gebruikt, want dan kun je gelijk voor haar betalen
![:wink:]()
soms moet je nu eenmaal grenzen stellen ... aan anderen, maar vooral ook aan jezelf
samen stoppen gebeurt dus echt maar zelden imho ... weet wie je bent en wat jij moet doen om te krijgen wat jijzelf wil. hopelijk heeft die ander eenzelfde patroon, maar als dat niet zo is, jammer dan. Je moet eerst jezelf kunnen helpen, voor je überhaupt kan gaan denken aan het helpen van een ander
![:)]()
zo werkt het nu eenmaal.
sterkte
