#1
Al een tijdje gebruik ik cocaine. Ik gebruik niet veel, ik gebruik 1 x in de zoveel tijd. Soms ineens een paar keer per week, dan weer een tijdje niet, dan weer een keertje, dan weer een tijdje niet, and so on. Dat is nu ongeveer anderhalf jaar zo. Ik heb ook niet het idee dat mijn gebruik gevaarlijk is voor me.
Ik voel me altijd de dag erna wel somber en teneergeslagen, maar niet zo heel erg.
Zaterdag heb ik weer sos gebruikt, allemaal heel leuk enzo, niks misgegaan. Alleen vannacht (de dag erna dus) lag ik in mijn bed, ik voelde me de hele dag al niet prettig, maar toen ik in bed lag werd het echt heel erg. Ik voelde me opgefokt en niet op mijn gemak. Ik had mijn ademhaling en gedachten niet onder controle. Het leek alsof ik een stuk of 5 gedachten door elkaar had, ik kan ze ook niet allemaal meer plaatsen. De 1 zat allemaal irritante liedjes te zingen en die kon ik niet stoppen. Het was wel mijn stem in mijn hoofd die zong, maar ik kon niet stoppen. Hips don't lie, my humps, gewoon irritante liedjes. Liedjes die ik normaal ook nooit luister. Een andere stem zat allemaal serieuze dingen te denken en weer een andere stem schreeuwde af en toe ineens een woord. Het was echt heel erg vaag en ook best eng. Ik kreeg het ook echt niet onder controle.
Omdat ik niet in slaap kwam erdoor ben ik even uit bed gegaan om beneden wat te drinken een sigaretje te roken. Daar voelde ik me ook heel erg opgefokt en ik had het idee dat uit elke hoek iets gevaarlijks kon komen. Ik was ook ineens bang voor het donker. Toen ik later weer in bed ging liggen heb ik het ganglicht aangelaten en mijn deur open. Tot een uur of 5 kon ik niet slapen en werd ik helemaal gek van mezelf.
Het lijkt me logisch dat dit door het cocainegebruik van gisteren komt, maar ik kan op internet hier niks over vinden. Wel over het opgefokte en ongemakkelijke gevoel, maar niet over de rest.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Ik voel me altijd de dag erna wel somber en teneergeslagen, maar niet zo heel erg.
Zaterdag heb ik weer sos gebruikt, allemaal heel leuk enzo, niks misgegaan. Alleen vannacht (de dag erna dus) lag ik in mijn bed, ik voelde me de hele dag al niet prettig, maar toen ik in bed lag werd het echt heel erg. Ik voelde me opgefokt en niet op mijn gemak. Ik had mijn ademhaling en gedachten niet onder controle. Het leek alsof ik een stuk of 5 gedachten door elkaar had, ik kan ze ook niet allemaal meer plaatsen. De 1 zat allemaal irritante liedjes te zingen en die kon ik niet stoppen. Het was wel mijn stem in mijn hoofd die zong, maar ik kon niet stoppen. Hips don't lie, my humps, gewoon irritante liedjes. Liedjes die ik normaal ook nooit luister. Een andere stem zat allemaal serieuze dingen te denken en weer een andere stem schreeuwde af en toe ineens een woord. Het was echt heel erg vaag en ook best eng. Ik kreeg het ook echt niet onder controle.
Omdat ik niet in slaap kwam erdoor ben ik even uit bed gegaan om beneden wat te drinken een sigaretje te roken. Daar voelde ik me ook heel erg opgefokt en ik had het idee dat uit elke hoek iets gevaarlijks kon komen. Ik was ook ineens bang voor het donker. Toen ik later weer in bed ging liggen heb ik het ganglicht aangelaten en mijn deur open. Tot een uur of 5 kon ik niet slapen en werd ik helemaal gek van mezelf.
Het lijkt me logisch dat dit door het cocainegebruik van gisteren komt, maar ik kan op internet hier niks over vinden. Wel over het opgefokte en ongemakkelijke gevoel, maar niet over de rest.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?


