Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen vraag, wie kan mij helpen?

Een vraag, wie kan mij helpen?

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
jansnyper40 zei:
dit is gewoon de coce paranoia.
Klik om te vergroten...

Daar ben ik nu ook achter.
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Harddrugs veranderd iets in je hersenen wat onomkeerbaar is, het is nu 1 jaar geleden dat ik harddrugs heb gebruikt (speed/xtc/cocaine), en sommige dagen kun je nogsteeds een soort van space gevoel voelen, ik neem het maar met eenn korreltje zout aangezien ik een heel nuchter persoon ben die zich niet gou laat afschrikken.

De eerste keer dat je HD gebruikt kijk je al met een ander perspectief op de wereld, of het nou bewust of onbewust is dat verschilt per persoon, maar het gebeurt wel :wink:

Beste wat je kunt doen is er niet teveel van aan trekken hoe vervelend het ook mag zijn, denk bijvoorbeeld aan dingen die je in de toekomst wilt gaan doen, carriere , eigen auto, eigen huis, kinderen etc, mooie vakantie waar je naar uit kijkt, gewoon naar die dagen toeleven dan valt het wel mee.

Zoals ik net al zei is het een jaar geleden dat ik voor het laatst een snuifje cocaine genomen heb, en zelfs nu als ik over drugs verhalen vertel gaan mijn haren op me armen/hoofd bewegen en heb ik kippevel op me wang, hoor er allemaal bij, eenmaal een harddrugs ervaring die neem je mee voor je leven, de positieve en negatieve ervaringen ... life with it :)

Peace!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was ook een keer heel erg parranoïa. Maar toen hadden we 8 gram gesnoven met 3 man.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#4
TheAgeOfMen zei:
Harddrugs veranderd iets in je hersenen wat onomkeerbaar is, het is nu 1 jaar geleden dat ik harddrugs heb gebruikt (speed/xtc/cocaine), en sommige dagen kun je nogsteeds een soort van space gevoel voelen, ik neem het maar met eenn korreltje zout aangezien ik een heel nuchter persoon ben die zich niet gou laat afschrikken.

De eerste keer dat je HD gebruikt kijk je al met een ander perspectief op de wereld, of het nou bewust of onbewust is dat verschilt per persoon, maar het gebeurt wel :wink:

Beste wat je kunt doen is er niet teveel van aan trekken hoe vervelend het ook mag zijn, denk bijvoorbeeld aan dingen die je in de toekomst wilt gaan doen, carriere , eigen auto, eigen huis, kinderen etc, mooie vakantie waar je naar uit kijkt, gewoon naar die dagen toeleven dan valt het wel mee.

Zoals ik net al zei is het een jaar geleden dat ik voor het laatst een snuifje cocaine genomen heb, en zelfs nu als ik over drugs verhalen vertel gaan mijn haren op me armen/hoofd bewegen en heb ik kippevel op me wang, hoor er allemaal bij, eenmaal een harddrugs ervaring die neem je mee voor je leven, de positieve en negatieve ervaringen ... life with it :)

Peace!
Klik om te vergroten...
wijze woorden man!
S
Sparkle1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dat ook gehad..voor mij was het de druppel om meteen te stoppen. Ik heb maar een korte tijd gesnoven 2 maandjes en alleen in het weekend.. Ik merkte dat ik steeds meer ging snuiven in het weekend..
totdat ik ook opgefokt was de volgende dag..zo opgefokt dat ik heen en weer ging lopen door huis en had heel veel angst..werd er paranoide van niet meer normaal..toen ben ik meteen gestopt omdat ik het eng vond..
Had ook wel problemem die tijd misschien dat dat ook 1 van de oorzaken was..
Had toen ik gestopt was regelmatig 2 a 3 keer in de week nog last van paniekaanvallen..
Toen ik weer wat rustiger werd heb ik nog 1 keer gesnoven..1 snuifje genomen en raakte meteen weer in paniek..ik werd bang van coke.. Ik doe het ook nooit meer.. Kan bij iedereen anders vallen natuurlijk maar naar mijn mening is en blijft het k..zooi..
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
meisje20 zei:
Al een tijdje gebruik ik cocaine. Ik gebruik niet veel, ik gebruik 1 x in de zoveel tijd.
Klik om te vergroten...

meisje20 zei:
Ik laat m'n coke voorlopig even in m'n la liggen, ik denk nu eerst aan mezelf voor ik nog een keer coke neem.
Klik om te vergroten...

meisje20 zei:
Buh, en nu toch weer coke gebruikt.
Klik om te vergroten...

meisje20 zei:
Ik heb eergister ook coke gebruikt, van een andere dealer en vannacht had ik helemaal nergens last van.
Klik om te vergroten...

No offense, maar ik zou toch even oppassen met cocaine als ik jou was.

Ik herken mezelf heel erg in het "ik laat het voorlopig even liggen", om er vervolgens toch weer aan te gaan. Op het moment zelf lijkt het no biog deal, waarschijnlijk ook vooral omdat je alcohol hebt gedronken en daardoor je grenzen verlegt.

Een coke-verslaving sluipt er in, vooral met alcohol!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marla Singer zei:
Het kan zijn dat er wat speed door je coke heen versneden zat, dit komt wel vaker voor. Die liedjes en stemmetjes in je hoofd komen mij bekend voor. Ik heb het vaak als ik speed gesnoven heb en toen ik in het verleden nog regelmatig coke gebruikte, kwam het ook wel eens voor. Meestal bleek er dan ook pep door de coke versneden te zijn....
Klik om te vergroten...
wat voor een fakking kutdealer had jij dan,speed door je coke!!!!
dat ruik je dadelijk en dat word hier iig NOOIT gedaan!!!! :tearsofjoy: :rolleyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Delirium zei:
meisje20 zei:
Al een tijdje gebruik ik cocaine. Ik gebruik niet veel, ik gebruik 1 x in de zoveel tijd.
Klik om te vergroten...

meisje20 zei:
Ik laat m'n coke voorlopig even in m'n la liggen, ik denk nu eerst aan mezelf voor ik nog een keer coke neem.
Klik om te vergroten...

meisje20 zei:
Buh, en nu toch weer coke gebruikt.
Klik om te vergroten...

meisje20 zei:
Ik heb eergister ook coke gebruikt, van een andere dealer en vannacht had ik helemaal nergens last van.
Klik om te vergroten...

No offense, maar ik zou toch even oppassen met cocaine als ik jou was.

Ik herken mezelf heel erg in het "ik laat het voorlopig even liggen", om er vervolgens toch weer aan te gaan. Op het moment zelf lijkt het no biog deal, waarschijnlijk ook vooral omdat je alcohol hebt gedronken en daardoor je grenzen verlegt.

Een coke-verslaving sluipt er in, vooral met alcohol!
Klik om te vergroten...

I know, ik kijk er nu ook mee uit.
Ik heb laatst m'n coke doorgespoeld. Ik had het toch weer had gehaald, en daar had ik achteraf spijt van. Ik heb er toen een paar dagen over nagedacht, en uiteindelijk heb ik het in een impulsieve bui weggespoeld. Iets waar ik nu ook wel blij mee ben.
Nu wil ik kappen voor onbepaalde tijd, misschien voorgoed.
Het is te link spul, en dat realiseer ik me heel goed. Ik heb geen zin om mezelf in de problemen te werken voor iets wat absoluut geen aanvulling voor m'n leven is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."