#1
jansnyper40 zei:dit is gewoon de coce paranoia.
Daar ben ik nu ook achter.
jansnyper40 zei:dit is gewoon de coce paranoia.
wijze woorden man!TheAgeOfMen zei:Harddrugs veranderd iets in je hersenen wat onomkeerbaar is, het is nu 1 jaar geleden dat ik harddrugs heb gebruikt (speed/xtc/cocaine), en sommige dagen kun je nogsteeds een soort van space gevoel voelen, ik neem het maar met eenn korreltje zout aangezien ik een heel nuchter persoon ben die zich niet gou laat afschrikken.
De eerste keer dat je HD gebruikt kijk je al met een ander perspectief op de wereld, of het nou bewust of onbewust is dat verschilt per persoon, maar het gebeurt wel
Beste wat je kunt doen is er niet teveel van aan trekken hoe vervelend het ook mag zijn, denk bijvoorbeeld aan dingen die je in de toekomst wilt gaan doen, carriere , eigen auto, eigen huis, kinderen etc, mooie vakantie waar je naar uit kijkt, gewoon naar die dagen toeleven dan valt het wel mee.
Zoals ik net al zei is het een jaar geleden dat ik voor het laatst een snuifje cocaine genomen heb, en zelfs nu als ik over drugs verhalen vertel gaan mijn haren op me armen/hoofd bewegen en heb ik kippevel op me wang, hoor er allemaal bij, eenmaal een harddrugs ervaring die neem je mee voor je leven, de positieve en negatieve ervaringen ... life with it
Peace!
meisje20 zei:Al een tijdje gebruik ik cocaine. Ik gebruik niet veel, ik gebruik 1 x in de zoveel tijd.
meisje20 zei:Ik laat m'n coke voorlopig even in m'n la liggen, ik denk nu eerst aan mezelf voor ik nog een keer coke neem.
meisje20 zei:Buh, en nu toch weer coke gebruikt.
meisje20 zei:Ik heb eergister ook coke gebruikt, van een andere dealer en vannacht had ik helemaal nergens last van.
wat voor een fakking kutdealer had jij dan,speed door je coke!!!!Marla Singer zei:Het kan zijn dat er wat speed door je coke heen versneden zat, dit komt wel vaker voor. Die liedjes en stemmetjes in je hoofd komen mij bekend voor. Ik heb het vaak als ik speed gesnoven heb en toen ik in het verleden nog regelmatig coke gebruikte, kwam het ook wel eens voor. Meestal bleek er dan ook pep door de coke versneden te zijn....

Delirium zei:meisje20 zei:Al een tijdje gebruik ik cocaine. Ik gebruik niet veel, ik gebruik 1 x in de zoveel tijd.
meisje20 zei:Ik laat m'n coke voorlopig even in m'n la liggen, ik denk nu eerst aan mezelf voor ik nog een keer coke neem.
meisje20 zei:Buh, en nu toch weer coke gebruikt.
meisje20 zei:Ik heb eergister ook coke gebruikt, van een andere dealer en vannacht had ik helemaal nergens last van.
No offense, maar ik zou toch even oppassen met cocaine als ik jou was.
Ik herken mezelf heel erg in het "ik laat het voorlopig even liggen", om er vervolgens toch weer aan te gaan. Op het moment zelf lijkt het no biog deal, waarschijnlijk ook vooral omdat je alcohol hebt gedronken en daardoor je grenzen verlegt.
Een coke-verslaving sluipt er in, vooral met alcohol!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."