#1
Ik heb het 1 keer gedaan.
Ik was de koning, ik kon de wereld aan, en ik had vooral heel veel zin in meer coke.
Ik was de koning, ik kon de wereld aan, en ik had vooral heel veel zin in meer coke.
Wacky zei:Ik heb het 1 keer gedaan.
Ik was de koning, ik kon de wereld aan, en ik had vooral heel veel zin in meer coke.
Mathijs zei:Wacky zei:Ik heb het 1 keer gedaan.
Ik was de koning, ik kon de wereld aan, en ik had vooral heel veel zin in meer coke.
Ik heb het wat vaker gedaan idd prima gevoel ervan; alleen door die drang naar meer krijg ik steeds meer afkeer tegen dat spul.
Vergleken met xtc of lsd mij te prijzig voor de korte werking^
dan is ie fijn.....maar een goed pakje coke herkennen is toch ervaring.....of het goed is om die ervaring op te doen is wat anders 
TonyMontanaScarface zei:Als je goeie coke hebt gesnoven voelt je neus en er omheen verdoofd, als je je neus ophaalt en slik ( klinkt ranzig) krijg je een bittere smaak in je keel en voelt ook verdoofd...en als het goed is krijg je na het snuiven het gevoel alsof je voortanden er elk moment uit kunnen vallendan is ie fijn.....maar een goed pakje coke herkennen is toch ervaring.....of het goed is om die ervaring op te doen is wat anders
![]()
Zoiets ja.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."