Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagjes..

Vraagjes..

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AnnemiekLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, ik ben hier nieuw.
Ik heb al wel vaker op dit forum gekeken, voor info enzo, maar nu dus ook geregistreerd..
Nu heb ik 2 vraagjes.. Hoop dat iemand me kan helpen :)
1) Wat is precies basen? (heb bijna iedere topic met basen erin aangeklikt, nergens werd ik wijs uit)
2) Waar vind ik zo'n bitje, tegen het (door cocainegebruik) knarsetanden?
Kan er eventueel 1 via de tandarts bestellen (valt niet op voor mij, met mijn ontzettend slechte gebit) maar dat kost me dan 2 á 3 honderd euro..
Iemand? :confused:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 basen is niks. gewoon afblijven. crackjunks leiden een kut leven. en je komt er niet vanaf.
2 je hebt het antwoord zelf al gevonden.
A
AnnemiekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wou ook niet weten wat basen was, voor eigen gebruik, maar gewoon om het weten wat het is, zegmaar :confused:
Ik hou het bij gewoon snuiven, maar ben benieuwd wat het wel is..
En een bitje is dus alleen bij tandarts te krijgen? oke, dankjewel in ieder geval voor het (snelle) antwoord!
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Basen is het roken van crack, gekookte coke dus. Zeer verslavend dus zeer af te raden. Zoals de gene voor me al zei :beer:
A
AnnemiekLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ah, hierbij zijn dus beide mijn vragen beantwoord!
Bedankt! :wink:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Idd, je moet je niet in dat soort rommel verdiepen. Verban dat woord uit je gedachte. Er zijn genoeg mensen die het een keer proberen onder invloed van een andere drugs. Hoeveel mensen zeggen wel niet dat ze nooit met alcohol op gaan rijden en doen het toch. Onder invloed kan je weleens anders denken, dus hou het maar bij de snuif of een plofje.

Onthoud maar dat basen slecht is en gevaarlijk. En vele eindigen op het station.

Ik had vroeger een bitje toen ik nog boxten, maar die had ik gewoon in een sportzaak gehaald.
b
bartje_vLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yep ik heb maar 1 keer gebased toen ik mega zware hoofdpijn had ... en jaren later verdwenen er per jaar hele mercedessen op een pijpje .... en ik kreeg alleen maar meer hoofdpijn.

Dus tis nie lekker tis nie leuk en je loopt grote kans dat je de echte gevolgen van het eerste trekje pas jaren later aan den lijve bemerkt..
A
AnnemiekLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het lijkt me ook niet wat, ik hou het bij af en toe snuiven,
Satisfies me enough :)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Erg verstandig Annemiek. Deze drugs hadden ze nooit mogen uitvinden. Het moet verbannen worden. Het heeft absoluut geen meerwaarde, enkel voor crackdealers. Dat zijn de enige mensen die er profijt van hebben. Sommige kunnen het best af en toe aan, maar dat zou ik niet proberen.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb eigenlijk niet echt last van knarsetanden onder sosa :grin:
en heb eigenlijk nog nooit een flasher met een bitje zien rondlopen :rolleyes:
Lijkt me nogal lasitg :openmouth:
Maar zoals je al zei de tandarts is wss de beste oplossing als je er echt een wil..
A
AnnemiekLid
01-01-2024, 00:00
#11
PuppiiiEyes zei:
Heb eigenlijk niet echt last van knarsetanden onder sosa :grin:
en heb eigenlijk nog nooit een flasher met een bitje zien rondlopen :rolleyes:
Lijkt me nogal lasitg :openmouth:
Maar zoals je al zei de tandarts is wss de beste oplossing als je er echt een wil..
Klik om te vergroten...

Een bitje bedoel ik dus voor 's nachts, als ik heb gesnoven en ik ga uiteindelijk slapen,
knars ik mn hele gebit naar de klote..
Vandaar dat je waarschijnlijk niet veel mensen met bitje ziet rondlopen :grin:
Tis puur en alleen voor 's nachts..
Heb al 2 half afgebroken kiesjes :(
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb wel eens men kauwgom ingehouden na een nacht XTC (Waarbij ik wss meer knarsetand dan mensen onder sos) toen ik ging slapen. Lukte prima :grin:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#13
BigBadWeirdo zei:
Ik heb wel eens men kauwgom ingehouden na een nacht XTC (Waarbij ik wss meer knarsetand dan mensen onder sos) toen ik ging slapen. Lukte prima :grin:
Klik om te vergroten...
HAHA en dan stikke omda de kauwgom ineens int verkeerde keelgat sgiet snachts xD
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Annemiek die bitjes kun je halen bij de betere sportzaken zoals de Perry sport. De zaken die echt toeleggen op serieuze sporten hebben meestal wel zulke gadgets!
A
AnnemiekLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Annemiek die bitjes kun je halen bij de betere sportzaken zoals de Perry sport. De zaken die echt toeleggen op serieuze sporten hebben meestal wel zulke gadgets!
Klik om te vergroten...

Dank je wel!
Vanavond koopavond, ga straks gelijk kijken bij de perry! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."