Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"halve is 20 euro hele is (dus) 40 euro 3 halven is 50 euro! Dit is dus nu mijn ´vaste´ winkeltje geworden, ook echt goed!"
"Hey, ik ben hier nieuw. Ik heb al wel vaker op dit forum gekeken, voor info enzo, maar nu dus ook geregistreerd.. Nu heb ik 2 vraagjes.. Hoop dat iemand me kan helpen 1) Wat is precies basen? (heb bijna iedere topic met basen erin aangeklikt, nergens werd ik wijs uit) 2) Waar vind ik zo'n bitje, tegen het (door cocainegebruik) knarsetanden? Kan er eventueel 1 via de tandarts bestellen (valt niet op voor mij, met mijn ontzettend slechte gebit) maar dat kost me dan 2 á 3 honderd euro.. Iemand?"
"Denk dat dat ieder voor zich verschillend is, mijn vriend heeft daar enkel last van als het echt goed spul is haha.. Ook weleens vergist in goede-minder goede verkoper, bij slechte snuif heeft hij dat niet.. Dit is dus enkel onze ervaring, geen feit ofzo"
"Ik wou ook niet weten wat basen was, voor eigen gebruik, maar gewoon om het weten wat het is, zegmaar Ik hou het bij gewoon snuiven, maar ben benieuwd wat het wel is.. En een bitje is dus alleen bij tandarts te krijgen? oke, dankjewel in ieder geval voor het (snelle) antwoord!"
"Ah, hierbij zijn dus beide mijn vragen beantwoord! Bedankt!"
"Het lijkt me ook niet wat, ik hou het bij af en toe snuiven, Satisfies me enough"
"PuppiiiEyes zei: Heb eigenlijk niet echt last van knarsetanden onder sosa en heb eigenlijk nog nooit een flasher met een bitje zien rondlopen Lijkt me nogal lasitg Maar zoals je al zei de tandarts is wss de beste oplossing als je er echt een wil.. Klik om te vergroten... Een bitje bedoel ik dus voor 's nachts, als ik heb gesnoven en ik ga uiteindelijk slapen, knars ik mn hele gebit naar de klote.. Vandaar dat je waarschijnlijk niet veel mensen met bitje ziet rondlopen Tis puur en alleen voor 's nachts.. Heb al 2 half afgebroken kiesjes"
"Drientje zei: Annemiek die bitjes kun je halen bij de betere sportzaken zoals de Perry sport. De zaken die echt toeleggen op serieuze sporten hebben meestal wel zulke gadgets! Klik om te vergroten... Dank je wel! Vanavond koopavond, ga straks gelijk kijken bij de perry!"