Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExperimenteren

Experimenteren

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
k
kingswoodLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb laatst 6 lijntjes gemaakt van een halve gram en om de 3 kwartier 2 genomen. Hierna 8 uit een halve en om het kwartier 1 lijntje verdeeld in 2 en dat genomen. Van de laatste halve had ik 4 lijnen gemaakt en die ook om de 3 kwartier gepakt.
Om het kwartier vond ik zelf het heftigste.
Ga binnenkort weer 6 lijntjes maken van een halve en die om het half uur nemen en vervolgens weer 6 maken, maar dan om het kwartier 1 lijntje. Wil ook eens 2 lijnen uit een halve halen en die in 1 keer snuiven, maar ben bang dat dat te heftig is.
Wie heeft hier al ervaring mee?
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zelf niet.
Een autist met een wiskunde-knobbel vast wel! :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Varry zei:
Ik zelf niet.
Een autist met een wiskunde-knobbel vast wel! :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ellesdee zei:
Varry zei:
Ik zelf niet.
Een autist met een wiskunde-knobbel vast wel! :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
s
swenLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb ooit een halve gram binnen een half uur op gemaakt


binnen een uur joef ik een ganse gram op dat doe ik wel niet vaak .

maar ooit als ik 2 gram op heb dat joef ik wel stevig door :rock:

greetz
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
swen zei:
ik heb ooit een halve gram binnen een half uur op gemaakt


binnen een uur joef ik een ganse gram op dat doe ik wel niet vaak .

maar ooit als ik 2 gram op heb dat joef ik wel stevig door :rock:

greetz
Klik om te vergroten...

wel niet vaak? :P

Waarom zou je zoveel in zo'n korte tijd willen gebruiken? twijfelachtige kwaliteit? mega tolerantie of ..?

met 1g kon ik altijd prima de avond/nacht mee doen :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fezz zei:
swen zei:
ik heb ooit een halve gram binnen een half uur op gemaakt


binnen een uur joef ik een ganse gram op dat doe ik wel niet vaak .

maar ooit als ik 2 gram op heb dat joef ik wel stevig door :rock:

greetz
Klik om te vergroten...

wel niet vaak? :P

Waarom zou je zoveel in zo'n korte tijd willen gebruiken? twijfelachtige kwaliteit? mega tolerantie of ..?

met 1g kon ik altijd prima de avond/nacht mee doen :)
Klik om te vergroten...
hmmz ik wil niet mierenneuken maar tolerantie kom jeredelijk snel aan...

ik leg veel de 1ste lijn 400mg ofzo...
halve gram lijnen heb ik al zat gedaan,het is heftig idd,en denk niet dat een beginner dit moet proberen(als je goeie coke hebt toch niet)
aan de kwaliteit zal het bij mij niet liggen,maak je daar maar niet ongerust over..

vraag me niet waarom ik het doe want soms voel ik mij alsof ik bijna ga OD"en!!! maar het gevoel als zo een lijn inslaat is onbeschrijfelijk gewoon :wave: :beer:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
daarbij moet ik zeggen als ik zo een soort lijn leg ik niet na een half uur weer 1 neem,dan ben ik soms een uur of 1.30u zoet
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
kingswood zei:
Heb laatst 6 lijntjes gemaakt van een halve gram en om de 3 kwartier 2 genomen. Hierna 8 uit een halve en om het kwartier 1 lijntje verdeeld in 2 en dat genomen. Van de laatste halve had ik 4 lijnen gemaakt en die ook om de 3 kwartier gepakt.
Om het kwartier vond ik zelf het heftigste.
Ga binnenkort weer 6 lijntjes maken van een halve en die om het half uur nemen en vervolgens weer 6 maken, maar dan om het kwartier 1 lijntje. Wil ook eens 2 lijnen uit een halve halen en die in 1 keer snuiven, maar ben bang dat dat te heftig is.
Wie heeft hier al ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Te heftig? Hoe kan coke nu te heftig zijn? Is de minst heftige drug ongeveer die er bestaat samen met speed vind ik zo. Heb ook wel eens halve gram lijnen gelegd, dan ben je idd zoals frisco zegt wel anderhalf-2 uur zoet van 1 zon lijn!
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
Varry zei:
Ik zelf niet.
Een autist met een wiskunde-knobbel vast wel! :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

...

(Niet aanvallend bedoeld ofzo), maar ligt het aan mij, of zijn 1/4 van jou posts slechts 1 smiley? Oke dat je het grappig vind, maar wat heeft dat voor nut..?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
J0rrit zei:
kingswood zei:
Heb laatst 6 lijntjes gemaakt van een halve gram en om de 3 kwartier 2 genomen. Hierna 8 uit een halve en om het kwartier 1 lijntje verdeeld in 2 en dat genomen. Van de laatste halve had ik 4 lijnen gemaakt en die ook om de 3 kwartier gepakt.
Om het kwartier vond ik zelf het heftigste.
Ga binnenkort weer 6 lijntjes maken van een halve en die om het half uur nemen en vervolgens weer 6 maken, maar dan om het kwartier 1 lijntje. Wil ook eens 2 lijnen uit een halve halen en die in 1 keer snuiven, maar ben bang dat dat te heftig is.
Wie heeft hier al ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Te heftig? Hoe kan coke nu te heftig zijn? Is de minst heftige drug ongeveer die er bestaat samen met speed vind ik zo. Heb ook wel eens halve gram lijnen gelegd, dan ben je idd zoals frisco zegt wel anderhalf-2 uur zoet van 1 zon lijn!
Klik om te vergroten...
hahaha minst heftige drug die er is???
dream on dude...
zoek maar eens achter echte coke ipv bakpoeder :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frisko zei:
J0rrit zei:
kingswood zei:
Heb laatst 6 lijntjes gemaakt van een halve gram en om de 3 kwartier 2 genomen. Hierna 8 uit een halve en om het kwartier 1 lijntje verdeeld in 2 en dat genomen. Van de laatste halve had ik 4 lijnen gemaakt en die ook om de 3 kwartier gepakt.
Om het kwartier vond ik zelf het heftigste.
Ga binnenkort weer 6 lijntjes maken van een halve en die om het half uur nemen en vervolgens weer 6 maken, maar dan om het kwartier 1 lijntje. Wil ook eens 2 lijnen uit een halve halen en die in 1 keer snuiven, maar ben bang dat dat te heftig is.
Wie heeft hier al ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Te heftig? Hoe kan coke nu te heftig zijn? Is de minst heftige drug ongeveer die er bestaat samen met speed vind ik zo. Heb ook wel eens halve gram lijnen gelegd, dan ben je idd zoals frisco zegt wel anderhalf-2 uur zoet van 1 zon lijn!
Klik om te vergroten...
hahaha minst heftige drug die er is???
dream on dude...
zoek maar eens achter echte coke ipv bakpoeder :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Waar kom jij mee je hoeft je 'precious' niet te verdedigen, dat slaat nergens op wat je nu zegt. Sowieso vind ik dat mensen moeten ophouden met als mensen hun mening geven over een bepaalde drug, meteen te zeggen: ' Dan zoek maar eens goede ' en dat soort uitspraken, dit is echt te kinderachtig voor woorden!

Heb al vaker 'goede' coke gehad, niet laten testen maar wel uit ervaring. Coke vind ik inderdaad helemaal niet heftig, het enige wat je voelt is dat je je heel lekker voelt en strak, zelfde als met speed, zelfs een joint is nog heftiger.

Je gaat me toch niet vertellen dat jij het gevoel van coke echt heftig vindt? Laat me niet lachen gek vergelijk het maar eens met mdma of lsd, en dan denk je er nog eens over na. Nicotine en caffeine en al die 'drugs' tel ik niet mee, laat dat duidelijk zijn.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
033Amnesia zei:
Ellesdee zei:
Varry zei:
Ik zelf niet.
Een autist met een wiskunde-knobbel vast wel! :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

...

(Niet aanvallend bedoeld ofzo), maar ligt het aan mij, of zijn 1/4 van jou posts slechts 1 smiley? Oke dat je het grappig vind, maar wat heeft dat voor nut..?
Klik om te vergroten...

Spamslet unite!!!! GRRRR :tearsofjoy:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
In het begin vond ik coke ook niet heftig, maar als je goed met het goedje op weg bent, verlsaafd dus, wordt het met de keer heftiger, vind ik toch. Zeker als ik er GEEN alcohol bij drink voel ik hem echt wel heftig.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik moet altijd binnen een half na innamen nog 1 nemen als ik bij dealer ben geweest neem ik effe paar punten tot het werkt ga ik na de kroeg ga ik gelijk naar de wc nog paar nemen en dan verder
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee kijk ! De allerbeste manier is om:

Naar je dealer te gaan, en vragen om 685mg coke. Een beetje dealer doet dat wel, zoniet moet je hem bitch-slappen en een andere zoeken. Dan ga je naar huis en kieper je de hele zooi op een cd hoesje, is zo kut als je jezelf ziet in een spiegel tijdens het snuiven, dan verdeel je het in 7 lijnen MAAR het is de kunst om lijnen van: 94, 142, 88, 86, 101, 142 en de laatste om af te sluiten 32mg. Het is ook heel belangrijk ze in die volgorde te nemen. En nou doe je de tijden als volgt: De eerste lijn neem je, en 34 minuten later neem je de 2e. omdat deze wat dikker is duurt hij wat langer dus na 42 minuten neem de 3e en na 27 minuten weer de 4e... Vervolgens neem je na 14,5 minuut de 5e, met direct na 5 minuten de 6e voor een laatste rush. Als deze is afgelopen na maar liefst 53 minuten neem je de laatste lijn, en dan ga je slapen !

:grin:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spor zei:
Nee kijk ! De allerbeste manier is om:

Naar je dealer te gaan, en vragen om 685mg coke. Een beetje dealer doet dat wel, zoniet moet je hem bitch-slappen en een andere zoeken. Dan ga je naar huis en kieper je de hele zooi op een cd hoesje, is zo kut als je jezelf ziet in een spiegel tijdens het snuiven, dan verdeel je het in 7 lijnen MAAR het is de kunst om lijnen van: 94, 142, 88, 86, 101, 142 en de laatste om af te sluiten 32mg. Het is ook heel belangrijk ze in die volgorde te nemen. En nou doe je de tijden als volgt: De eerste lijn neem je, en 34 minuten later neem je de 2e. omdat deze wat dikker is duurt hij wat langer dus na 42 minuten neem de 3e en na 27 minuten weer de 4e... Vervolgens neem je na 14,5 minuut de 5e, met direct na 5 minuten de 6e voor een laatste rush. Als deze is afgelopen na maar liefst 53 minuten neem je de laatste lijn, en dan ga je slapen !

:grin:
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:
Kwestie van de TS aan te spreken :tongueout:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spor zei:
Nee kijk ! De allerbeste manier is om:

Naar je dealer te gaan, en vragen om 685mg coke. Een beetje dealer doet dat wel, zoniet moet je hem bitch-slappen en een andere zoeken. Dan ga je naar huis en kieper je de hele zooi op een cd hoesje, is zo kut als je jezelf ziet in een spiegel tijdens het snuiven, dan verdeel je het in 7 lijnen MAAR het is de kunst om lijnen van: 94, 142, 88, 86, 101, 142 en de laatste om af te sluiten 32mg. Het is ook heel belangrijk ze in die volgorde te nemen. En nou doe je de tijden als volgt: De eerste lijn neem je, en 34 minuten later neem je de 2e. omdat deze wat dikker is duurt hij wat langer dus na 42 minuten neem de 3e en na 27 minuten weer de 4e... Vervolgens neem je na 14,5 minuut de 5e, met direct na 5 minuten de 6e voor een laatste rush. Als deze is afgelopen na maar liefst 53 minuten neem je de laatste lijn, en dan ga je slapen !

:grin:
Klik om te vergroten...

Dikke lachkick hier spor ! :mrgreen:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spor zei:
Nee kijk ! De allerbeste manier is om:

Naar je dealer te gaan, en vragen om 685mg coke. Een beetje dealer doet dat wel, zoniet moet je hem bitch-slappen en een andere zoeken. Dan ga je naar huis en kieper je de hele zooi op een cd hoesje, is zo kut als je jezelf ziet in een spiegel tijdens het snuiven, dan verdeel je het in 7 lijnen MAAR het is de kunst om lijnen van: 94, 142, 88, 86, 101, 142 en de laatste om af te sluiten 32mg. Het is ook heel belangrijk ze in die volgorde te nemen. En nou doe je de tijden als volgt: De eerste lijn neem je, en 34 minuten later neem je de 2e. omdat deze wat dikker is duurt hij wat langer dus na 42 minuten neem de 3e en na 27 minuten weer de 4e... Vervolgens neem je na 14,5 minuut de 5e, met direct na 5 minuten de 6e voor een laatste rush. Als deze is afgelopen na maar liefst 53 minuten neem je de laatste lijn, en dan ga je slapen !

:grin:
Klik om te vergroten...
Dat is zeker het proberen waard! :smoke:
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#20
hehe, ik ga hem zeker proberen ja :wink:

maar coke kan zeker wel heftig zijn.. had met awakenings-eindhoven een half grammetje van een vriend van mij, die me al waarschuwde dat het sterke sjit was, heb de hele avond staan springen,ouwehoeren,dansen,feeste,flirten en had maar elk uur of langer een snuifje nodig.. zag achteraf wat fotos van me maar ik zag er echt niet uit haha, hoewel ik dat normaal na coke nooit echt heb.. zou kunnen dat dit discosjit was, en dat kwaliteit zeker wel uitmaakt met de ervaring die je met coke hebt, maar het is zeker wel hardere koffie dan een joint.. heb ook wel eens slechte coke gehad, maar dan heb je maar een snelle opkikker die ook weer snel uitwerkt :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."