Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExperimenteren

Experimenteren

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spor zei:
De eerste lijn neem je, en 34 minuten later neem je de 2e. omdat deze wat dikker is duurt hij wat langer dus na 42 minuten neem de 3e en na 27 minuten weer de 4e... Vervolgens neem je na 14,5 minuut de 5e, met direct na 5 minuten de 6e voor een laatste rush. Als deze is afgelopen na maar liefst 53 minuten neem je de laatste lijn, en dan ga je slapen !

:grin:
Klik om te vergroten...

Hou wel een stopwatch bij de hand, stel je voor dat je een minuut te laat bent! :openmouth:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Menig cokegebruiker vind wiet heftig omdat hij dan z'n gedachten opened over waar hij eigenlijk mee bezig is.

Regelmatige coke gebruikers hebben hun overdreven aanwezigheid eigenlijk nooit in de gaten, maar de werking heeft IMO voor je omgeving toch echt merkbare invloed op het gezeldschap dat je bent.

Als roes is coke idd vrij zwak te noemen ten opzichte van andere middelen, zwak laat onbemind. Vaak zie je snuivers driftig veel snuiven op zoek naar iets wat coke ze nooit kan geven. En dan wordt doorgesnoven om maar niet down te gaan en back to the normal life.

Uit ervaring kan ik zeggen dat het begin stadium van sleutelpuntjes de leukste coke momenten opleveren. Zodra het kleine lijnen worden wordt de verhouding tussen hip en de dip al nadeliger.

Kortom, ieder die wil genieten van coke, als je begint besef dan wat je voelt gewoon het coke gevoel al is. En niet een inleiding op wat nog komen gaat als je lijnen gaat snuiven. En laat je dit ook niet wijsmaken door stumperds die slachtoffer zijn geworden van hun eigen gulzigheid.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
kingswood zei:
Heb laatst 6 lijntjes gemaakt van een halve gram en om de 3 kwartier 2 genomen. Hierna 8 uit een halve en om het kwartier 1 lijntje verdeeld in 2 en dat genomen. Van de laatste halve had ik 4 lijnen gemaakt en die ook om de 3 kwartier gepakt.
Om het kwartier vond ik zelf het heftigste.
Ga binnenkort weer 6 lijntjes maken van een halve en die om het half uur nemen en vervolgens weer 6 maken, maar dan om het kwartier 1 lijntje. Wil ook eens 2 lijnen uit een halve halen en die in 1 keer snuiven, maar ben bang dat dat te heftig is.
Wie heeft hier al ervaring mee?
Klik om te vergroten...


Been there, done that.
Kwart gram ineens is niet echt aan te raden vind ik. Wordt te heftig.

Gewoon lekker chill 4 a 6 lijntjes eruit halen en om de 10a15 minuten nemen. En als je je een beetje lekker begint te voelen... dan lekker even laten staan. Ga een rondje lopen ofzo. Ook goed te doen. Maar ga niet doorsnuiven als je het goede lekkere gevoel te pakken hebt.
X
Xander88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
tja eh heb wel gekke dingen meegemaakt.. halve kan je er makkelijk in een keer inrossen.. alleen je hebt er zo weinig aan.. want effect blijft ook net zo lang als anders,, maar kan wel..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."