Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVeel roken bij sos?

Veel roken bij sos?

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik t een beetje begin te voelen, steek ik al de ene na de andere peuk op, tijdens uitgaan zit ik dan ook vooral op t terras :P. Ik rook gemakkelijk 1 pakje weg in een uurtje of 2. Dit heb ik overigens ook met MDMA...

Zijn er meer mensen die zo ongelooflijk gaan stomen tijdens sosgebruik?
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jah als de sos vollop aan het werken is veel sigaretjez
als de sos uitwerkte ging ik vollop blowen :rolleyes:
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
tuurlijk rook me helemaal suf als je aan de drugs zit dan is het toch ook extra lekker. nja niet alle drugs uiteraard maar sos en M inderdaad het meest vind ik persoonlijk.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeft zowat iedereen aan de hand met sos/mdma denk ik..De éne al wat meer dan de ander. Ik rook dan gemakkelijk een pakje op op 3-4 uur..Zonde, maarja 't is toch o zo lekker dan hè :smoke:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, herkenbaar.. maar niet dat ik ervaren ben met sos. mdma nooit gedaan.

Ik draai zelfs een sjekkie voor ik een punt neem, direct na de punt steek ik m sjekkie op.
C
ContinentalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Valt bij mij eerlijk gezegd wel mee. Ik rook misschien nog wel minder dan normaal als ik coke op heb.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Continental zei:
Valt bij mij eerlijk gezegd wel mee. Ik rook misschien nog wel minder dan normaal als ik coke op heb.
Klik om te vergroten...

Respect!
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yup, en vooral drinken ! :hearteyes:

Ik rook inderdaad ook altijd veel, terwijl ik geen roker ben ! :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deed ik ook altijd, ja. En idd ook veel drinken, om die ranzige smaak steeds tegen te gaan.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik werd eens wakker toen was heen mijn middelvinger geel. Dat wil zeggen dat ik meer peuken vast gehouden heb dan dat ik er van gerookt heb..
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel herkenbaar. Pakje op een avond is niets.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
iNkz zei:
Jah als de sos vollop aan het werken is veel sigaretjez
als de sos uitwerkte ging ik vollop blowen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Tijdens de sos blowen, gelijk na de eerste lijn. Het liefst bij elke lijn een nieuwe blow. :hearteyes:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrippTone zei:
iNkz zei:
Jah als de sos vollop aan het werken is veel sigaretjez
als de sos uitwerkte ging ik vollop blowen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Tijdens de sos blowen, gelijk na de eerste lijn. Het liefst bij elke lijn een nieuwe blow. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Lekker nuttig, een upper en een downer bij elkaar.. Ik krijg er een raar gevoel van als ik blow bij de sos. Wel 1 keer gedaan, ik voelde me vaag ik kreeg ook lichtelijk hartkloppingen..

Beter bewaar je die blow en rook je gewoon normale sjekkies tijdens de sos. Beter blowen als het uitgewerkt is.. en dat voel ik altijd als ik weer zat aan het worden ben, snel blowen dan en slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."