Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssos en autorijden

sos en autorijden

12 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
p
pietjepreciesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Het klinkt misschien heel gek, maar als ik een lijntje sos neem ben ik veel alerter en neem ik dingen makkelijker op. Ook ben ik minder gespannen.

Ik doe autorijles en wil voor het lessen een lijntje sos nemen omdat ik denk dat het dan beter gaat. Ben veelste gespannen en ook niet alert.

Is dit gevaarlijk of kan dit wel?

groetjes,

Piet
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gelijk een halve gram naar binnen werken en dan gaan rijden, strak plan
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik moet toegeven dat ik ook graag autorij onder de coke; maar als het niet moet waag ik me er niet meer aan want je bent inderdaad niet zó helder dan je wel denkt.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#4
jah, en dan stop je om het kwartier om te "pisse" en dan neem je nog een dikke lijn ! :hearteyes:

Zelfde als bij praktish exaam, kan je lekker lullen tegen je rij-instructeur ! :rock:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Denk dat een half oxazepammetje je beter zal bekomen. Daar ontspan je heerlijk van en met die lage dosis wordt je niet duf en slaperig. Van cocaine wordt je gejaagd en opgefokt zonder dat je het door hebt en je gaat er in het algemeen foutjes van maken die je zelf ook over het hoofd ziet.

I'm not jokin': mijn moeder heeft bij mij een hele (10mg) stiekum in mijn drinken gedaan voor het rijexamen en toen ben ik foutloos geslaagd.

Bewaar dat lijntje om na afloop het behalen van het felbegeerde roze papiertje te vieren en neem dan meteen afscheid van dat duivelse goedje.

Succes ermee kerel!
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flikker er meteen 2Gr in, Dan ben je de nieuwe micheal shumacher :grin:

Doe maar wat yeti zegt, En hou de coke voor heeft feestje erna ! :P
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#7
pietjeprecies zei:
1. Het klinkt misschien heel gek, maar als ik een lijntje sos neem ben ik veel alerter en neem ik dingen makkelijker op. Ook ben ik minder gespannen.

2. Ik doe autorijles en wil voor het lessen een lijntje sos nemen omdat ik denk dat het dan beter gaat. Ben veelste gespannen en ook niet alert.
Klik om te vergroten...

ad 1: is gewoon bullshit, wat Yeti al terecht zegt.
ad 2: als je voor de rijlessen al coke nodig hebt om je te ontspannen...leuke chauffeur/euse gaat dat worden dan: nooit relaxt genoeg om zonder sos achter het stuur te kruipen.

Ik vind de vraag zelf eigenlijk al een beetje bezopen. Het is niet voor niets verboden om onder invloed van drugs achter het stuur te kruipen....er gaat dan gewoon veel meer mis, terwijl je denkt dat je het wel onder controle hebt. Dat doen drugs ja! Huur een circuit af om het te testen, maar op de openbare weg ben je niet alleen en heb je ook de veiligheid van anderen nog....en daarom moet je eerst leren om NUCHTER ALERT te zijn. We noemen dat ook wel rijlessen nemen :)
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Benzo is idd veel beter plan, oxazepam of diazepam (laatste heeft mijn voorkeur).

Ik heb is gelezen of op discovery gezien, dat er vroeger in de jaren 30 wel coke werd gebruikt bij autoraces. Maar daar ging ook 10% van de coureurs dood.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voel je je niet heel klein als je dat nodig hebt?
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik bid voor jou man en steek maar een palmtakje onder de zonneklep, zal je hard nodig hebben als je beslist om altijd op je lekker strakke coke bek te gaan rijden


Misschien komt er ooit nog een tijd dat je mag kiezen onder invloed van welke drugs je je examen wil afleggen en dat je dan ook verplicht bent om die drugs op te hebben tijdens het autorijden..

Nah dacht het toch niet :tongueout: :tearsofjoy:
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zal wel duur worden als je eenmaal geslaagd bent.
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gasten die rijden onder de coke, speed, pillen, of drank, zijn vuile vieze asociale tyfushonden.
Zo'n gast zou ik ze bek het liefst zo hard verbouwen, dat slangetjes het enige is wat ooit ze neus nog in gaat.
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#13
^
wie zonder zonde is werpe de eerste steen...
van dit soort reacties wordt de wereld nu echt beter ja!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."