Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer sosa

Eerste keer sosa

31 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dames en heren, jongens en meisjes.

Oftewel, beste lezers.


Gister heb ik voor het eerst coke gedaan. Ik zet het hier neer omdat ik dingen zoals dit bij tripreports zo raar vind staan en ik ook een paar vragen heb.

Ik ga niet een heel verhaal typen met tijden enzo want dat vind ik een beetje onzin.


Maar in ieder geval gister was het zover, totaal onverwacht voor het eerste coke gesnoven. Twee niet al te grote (maar ook niet echt kleine opzich) lijnen voor me laten leggen. Een voor elk neusgat.

Eerst voelde het een beetje raar omdat ik nooit eerder gesnoven had, maar niet onprettig ofzo gewoon relaxt vond het ook niet vies ofzo.

Na een tijdje voelde ik de verdoving in m'n tanden, dat had ik al verwacht maar het voelde in het begin toch een beetje onprettig. Daarna maakte het me niet zoveel meer uit.

Maar ik voelde me gewoon eigenlijk, wel relaxt. Maar niet echt het gevoel van een beetje poeder van 50 euro dat ik verwacht had. De gene met wie ik het deed heeft al aardig wat ervaring en zei ook dat je de eerste keer niet heel veel voelde, gewoon relaxt maar niet echt waus ofzo.


Zijn er meer mensen die dat herkennen?

Ik vond ook dat het niet echt lang duurde voordat het op kwam zetten, dat vond ik wel zeer relaxt.


Volgende keer denk ik maar wat meer en ook over een langere tijd had niet heel lang.


Bedankt voor het lezen en de reacties.

Met vriendelijke groet,
Greenpower
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Laat die volgende keer niet te snel komen. Want wat je nu zegt raakt de kern al.
De volgende keer wat meer...
Dat is Coke. En de volgende keer komt heel snel dichterbij. Trouwens met drank op is het nog veel verslavender.
Dan komt het iedere keer weer als je alcohol drinkt.
Maar het gevoel herken ik, lekker coke stoned, maar niet te gek.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cocaine ? of gewoon wit poeder ?
Want wat jij zegt, dan denk ik dat er meer rotzooi inzat dan Coke..

ALs ik cocaine snuif, Dan voel ik
Punt 1: Me energiek als een gek :rock:
Punt 2: Relaxt :)
Punt3: Top of the world :hearteyes:
Punt 4: Loveeeee :wave:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
gamerboy007 zei:
Cocaine ? of gewoon wit poeder ?
Want wat jij zegt, dan denk ik dat er meer rotzooi inzat dan Coke..

ALs ik cocaine snuif, Dan voel ik
Punt 1: Me energiek als een gek :rock:
Punt 2: Relaxt :)
Punt3: Top of the world :hearteyes:
Punt 4: Loveeeee :wave:
Klik om te vergroten...

Het was niet de Tony Montana kwaliteit coke nee:P, maar wel gewoon goed opzich. Geen verhalen met laten testen a.u.b. Ik word doodziek om dat elke keer te lezen, staat zo'n beetje in elk topic bij coke, xtc en speed. Het is getest en het was goed.

Ik weet niet hoeveel je snuift dan maar sowieso wel meer als mij neem ik aan. En heeft het met de eerste keer te maken?

Ik voelde me ook zeker relaxt maar niet echt energiek of zoiets.
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste GP,

Aan coke worden altijd magische kwaliteiten toegedicht. Alsof het een poeder is dat door de Here zelf uit de hemel op aarde wordt gestrooid om ons arme zielen te vermaken. Zie ook de reactie van gamerboy :hearteyes:

Ik ervaar de effecten van coke altijd als relaxt. Ik wordt er wel iets energieker van, maar dat wordt weer opgeheven door de crash als de sos uitwerkt. Dus per saldo valt het wel mee.

Ik voel mij vaak nuchter al top of the world (ja, ja, dat kan hoor :P ) dus sos doet niet zo heel veel extra bij mij.

De effecten zijn dus -in ieder geval op mij- vrij mild, zelfs met Tony Montana kwaliteit. Een jointje vind ik vaak veel relaxter, omdat er niet dat lichtelijk opgefokte gevoel op de achtergrond bij komt, dat zo typisch is voor coke. En nog goedkoper ook!

Een lijntje voor de seks bevalt mij wel prima trouwens...dan merk ik de energieopfokkende werking het beste. Maar dan vergeet je het weer te nemen omdat de seks zo lekker is :wave:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke, ja iedereen reageert anders natuurlijk.

Ik had ook het idee dat het niet echt aan me te zien was maar dat zal wel aan de hoeveelheid liggen. Zie je het erg als je bijvoorbeeld halve gram op een avondje in late we zegge 4 a 5 uur snuift?

En is pitten op coke een goed idee? Wil het gewoon weten voor concerten enzo.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#7
als iemand een ervaring beschrijft wil het niet altijd iets over de kwaliteit zeggen.

iedereen reageerd verschillend, sommige worden extreem opgefokt en waus van coke,
sommige voelen er bijna niets van (ook niet bij kwaliteits)

sommige vinden het geweldig en gaan er de hele nacht op door, sommige nemen een lijn en willen meteen naar huis.

ik zelf vind het mwah, tis lekker voor erbij voor dat kleine beetje extra energie vooral als je duf en moe begint te worden, maar ik moet niet te veel puntjes in korte tijd pakken want dan word het te dol in mn hoofd.

doe het niet te vaak
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die laatste zin is een hele belangrijke.

Dat is namelijk de bedoeling, en dat gaat ook gebeuren. Ik wil geen nummers hebben en het is te duur om echt verslaafd aan te raken. Dat en het feit dat ik mezelf wel kan beheersen geeft me de zekerheid. Ik weet hoe het is om verslaafd te zijn, ook al was het aan wiet. Dat is anders dat begrijp ik, het is niet te vergelijken met coke.

Gebruik met mate en je hebt er optimaal plezier van, dat is de regel die ik heb voor bijna alles.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je de wiet al niet kon handelen, laat de coca dan maar VOORGOED aan je neus voorbij gaan. In een avond kan het volledig mis gaan en nog eens een lange strijd tegen je eigen zwakte aangaan wil je niet. Ooit had ik genoeg aan 1 mespunt per week maar op een ochtend na het stappen snoof ik zonder duidelijke reden een sealtje leeg. Vanaf dat moment leek er geen weg terug meer te zijn.
Gecontroleerd omgaan met sos is iets dat maar een enkeling aan kan.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
welcome to the coke side of life.
buckle up and hang on for the ride to addiction :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Net thuis van de 2de keer sosa. Deze keer wel meer gehaald en ook gewoon doorgesnoven. Voel me echt relaxt heb er ook nog bier en wiet bij. Ik ben gewoon aan stoned gewend maar dit is echt veel beter. De tijd gaat wel snel wel vreemd af en toe. Ik vind het nu echt gewoon flex om te type maakt niet echt uit wat, best wel vreemd.

Ik heb nu ondervonden: I :hearteyes: sosa. Ik weet dat ik er mee moet oppassen maar heb nu echt wel zin in meer, gaat niet gebeuren maar voel me echt gewoon goed.
d
de kafmeesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wauw! Wel 10 dagen tussen je eerste en tweede keer, dat zal wel goed komen ja!
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#13
pas gewoon heel erg op met die zaken... Ik heb al zo véél mensen gehoord dat ze 'niet verslavingsgevoelig' zijn, en 'dat ze het wel aankunnen'.

Als je het doet, beschouw et dan als een extraatje, maar vergeet niet dat het leven zonder waardevoller is dan met... Believe me, ik was ook een 'recreatief gebruiker' (zo'n 2gr. per maand in 't weekend), en ben er een 3-tal jaar geleden mee gestopt, maar ik heb nog steeds zin.

take care, but be aware.
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eerste post
greenpower zei:
Maar ik voelde me gewoon eigenlijk, wel relaxt. Maar niet echt het gevoel van een beetje poeder van 50 euro dat ik verwacht had. De gene met wie ik het deed heeft al aardig wat ervaring en zei ook dat je de eerste keer niet heel veel voelde, gewoon relaxt maar niet echt waus ofzo.
Klik om te vergroten...
Tien dagen later
greenpower zei:
Deze keer wel meer gehaald en ook gewoon doorgesnoven. Voel me echt relaxt heb er ook nog bier en wiet bij. Ik ben gewoon aan stoned gewend maar dit is echt veel beter.. ....Ik heb nu ondervonden: I :hearteyes: sosa.... heb nu echt wel zin in meer...
Klik om te vergroten...
Zie de verschillen en je ziet wat coke met jou doet.

Pas maar op, want het cokeduiveltje is erg gemeen en laat niet snel los.

Een vriend van mij begon ooit eens met coke en nog geen twee maanden later was hij zwaar hooked. Maakte ruzie om niks en het geld vloog erdoorheen als water. Hij had zijn baan opgezegd omdat het met zijn nieuwe leven niet meer te combineren was en het te weinig opleverde en werd aangetrokken door het snelle geld van de prostitutie. Nog geen half jaar daarna kon je hem letterlijk uit de goot scheppen.

Het kan snel gaan, dus pas op...diezelfde woorden die ik in je tweede post lees kwamen ook uit zijn mond... lekker relaxt, king of the world gevoel, ik kan het wel handelen enz enz...maar hij had niet door dat het duiveltje hem inmiddels te grazen had genomen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
welcome to the coke side of life.
buckle up and hang on for the ride to addiction :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chil he die voordoving in je voortanden :hearteyes:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
HDA zei:
pas gewoon heel erg op met die zaken... Ik heb al zo véél mensen gehoord dat ze 'niet verslavingsgevoelig' zijn, en 'dat ze het wel aankunnen'.

Als je het doet, beschouw et dan als een extraatje, maar vergeet niet dat het leven zonder waardevoller is dan met... Believe me, ik was ook een 'recreatief gebruiker' (zo'n 2gr. per maand in 't weekend), en ben er een 3-tal jaar geleden mee gestopt, maar ik heb nog steeds zin.

take care, but be aware.
Klik om te vergroten...



Ik denk juist dat ik wel verslavingsgevoelig ben, mijn voorouders hebben allemaal misbruik gemaakt van alcohol. Maar ik ga het ook niet vaker gebruiken, hoogstens een keer met nieuwjaar of een feestje.
i
ikkedikkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
yeti zei:
Als je de wiet al niet kon handelen, laat de coca dan maar VOORGOED aan je neus voorbij gaan.
Klik om te vergroten...

de sos aan je neus laten voorbij gaan :wave:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#20
ikkedikke zei:
yeti zei:
Als je de wiet al niet kon handelen, laat de coca dan maar VOORGOED aan je neus voorbij gaan.
Klik om te vergroten...

de sos aan je neus laten voorbij gaan :wave:
Klik om te vergroten...

Ik laat het ook altijd voorbij gaan , maar daarna schiet het in me keel :hearteyes: :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."