#1
Oh, dan neem ik volgende keer MDMA in een koele omgeving, dan loop ik lekker geen hersenbeschadiging op 



yeti zei:wie heeft jullie wijs gemaakt dat cocaine slechter voor je is dan xtc?
het is inderdaad een gevaarlijk goedje maar xtc is ook niet mals. volgens verslavingsartsen kan er na 1 a 2 keer xtc-gebruik onherstelbare hersenschade optreden. de kans op een zware depressie na 1 of meer pillen schijnt velen malen groter te zijn dan dat bij een paar lijntjes coca het geval is. denk dat als we een volledige vergelijking van beide drugs zouden maken, ze even gevaarlijk blijken te zijn, zij het soms door verschillende effecten.
spoel beiden lekker door de plee, raak ze verder niet aan: KOESTER JE JEUGD JONGELINGENGET HIGH ON LOVE
![]()
![]()
![]()
Angramar Temenos zei:Liefde bestaat niet

Hehe paddokopAngramar Temenos zei:Ik snap het nut van niet-tripdrugs niet zo erg, sorry![]()

Angramar Temenos zei:Ik snap het nut van niet-tripdrugs niet zo erg,
yeti zei:Angramar Temenos zei:Ik snap het nut van niet-tripdrugs niet zo erg,
als je in een nutteloze oorlog wat kogels opgevangen hebt met je body, kan het best wel tof zijn: pijnlijke littekens worden verdoofd en vermoeidheid is ook ver te zoeken als sosa het overgenomen heeft.
ieder zijn eigen vluchtweg, amigo![]()
van het idee >.>;. Wapens zouden afgeschaft moeten worden...
. Ik zou nooit meer naar Amerika gaan, die primitievelingen kan iedereen gewoon een pistool halen...
yeti zei:at the end of every rush she pulls the trigger of my lovegun :P
begin steeds meer sympathy voor je te krijgen: je gelooft niet in liefde maar hebt wel een diepe afkeer van oorlog... grote klasse
wish you a nice and peacefull weekend![]()
oldskool zei:je mag zeggen wat je wil; maar ik beweer het tegendeel; XTC is very bad for you!!! coke also bad, but big difference...![]()
dat soort cijfers zeggen niet zoveel hoor...er kan nooit worden vastgesteld hoeveel gebruikers er daadwerkelijk zijn, en een patholoog zal niet snel verklaren dat iemand dood is gegaan aan cocaine of xtc...simpelweg omdat zo iets heel moeilijk is vast te stellen. vaak gaan die mensen namelijk dood aan een andere oorzaak, zoals oververhitting of uitdroging.PuppiiiEyes zei:Okaaj maar om terug ontopic te komen
In de UK zijn er 780.000 cocaine-gebruikers en zijn er 214 mensen die er aan sterven per jaar.
(ratio: 0.00027435897435897435)
Er zijn daar ook 500.000 xtc-gebruikers en er sterven er 27 per jaar.
(ratio: 0.000054)
Ratio: Coce-gebruikers / XTC gebruikers is 5.
Dus bij cocaine heb je 5x meer kans om te sterven.
(bron van slachtoffers enz: Horizon Is Alcohol Worse Than Ecstasy)
PuppiiiEyes zei:Ratio: Coce-gebruikers / XTC gebruikers is 5.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."