#1
xtc is veel gevaarlijker dan coke, ik ben 9 jaar lang echt zwaar depressief geweest van die pillen, coke is alleen veel verslvender dan xtc, ik heb 5 jaar lang zitten basen en altijd 10tje heroine 4 jaar daarvan heel behouden alleen t laaste jaar van mn depressie en ook die coke zat ik 4 a 5 keer per week te roken .
ik voelde me echt verschrikkelijk kut die tijd, voornamelijk door de depressie die is echt heel zwaar de laatste periode.
op dat gebied gaat een depressie ook niet verder, je kan t ook niet van nature krijgen hooguit een normale dan komt er wel serotonine vrij in je brains aleen te weinig met xtc kan je die aanmaak daarvan stop zetten, en dat heb ik gedaan en al die tijd voor moeten bloeden, en dat zijn echt geen grappen meer, als ik van te voren wist dat t die tijd zou worden had ik dit verhaal echt niet verteld
in t begin was t zo erg dat ik letterlijk stijf (behalve mn lul HAHA) van de onrust stond en t duurt niet lang voordat je daar mentaal van instort, en ik ging van t blowen naar die pillen 5 jaar geblowd elke dag veel in 1 keer gestopt en toen wou ik aan de xtc ik ben namelijk van mening dat je denwijze en zelfbeeld permanent veranderen door een verslaving ik wou die xtc doen want ik baalde er echt van toen, dat je heel gelijdelijk verandert van een verslaving en dat gaat de kant op van wat je op t moment voelt van een bepaalde dopesoort en ook verder naarmate je er langer aan hangt, dat heb je niet zomaar door.
t is telkens een vlintertje wat je je eigen maakt en weer en wweer ik ondekte dat toevallig toen ik voor de eerste keer xtc gebruikte, ik wist niet wat t was maar ik voelde t en ben echt heel lang gaan nadenken daarover, je komt jezelf gewoon weer tegen wat zo zou moeten zijn bij je aleen dan zonder dat je uit je bol zou zijn, qua zelfbeeld en hoe ruimdenkend je bent, dat zit ook aan elkaar vast.
blowen en xtc zijn elkaars tegenpolendus ik wou ook 4 of 5 jaar aan de xtc zitten, ik heb mezelf alleen veel te weinig tijd gegeven daarvoor voordat ik verslaafd wasging t echt heel fout echt fucking zwaar dat je leeft echt in een hel zeker t laatste half jaar ik wou toen t liefst slapen en anders niet nuchter zijn waarvan dan ook behalve xtc intussen trouwens medicijn tegen dpressie geprobeert 1 jaar ofzo hielp geen reet,eigelijk ook logisch als je weet hoe die werken, maar dat wist ik toen niet precies.
ik durfte 3 jaar niks aan te raken, daarnaast was ik zo lang zo ver wegdat ik de hoop opgaf toen crack en bruin gaan roken wel enigzins behouden 1 keer per week dat liep t laatste jaar van de 5 uit de hand omdat t echt ondragelijk werd.
heel veel slapeloze nachten, en als ik sliep had ik nachtmerries maanden lang, wel beter want ik heb die 8 jaar nooit gedroomd dat is een soorrt verwerkings proces.
maar ik rookte dat jaar om de dag wit en bruin, toen t allemal over was ben ik in 1 keer gestopt, en dat stelde geen reet voor in vergekijking met die depressie.
coke is wel veel verslavender en bruin zeker, lichamelijk t snelst
je hebt t continu koud en heel veel onrust, en van de wit zak je op een gegeven momentdoor je benen zo moe ben ik van mn leven niet geweest echt onvoorstelbaar hoerig is dat en gelukkig verleden tijd.
xtc en speed zijn degenen voor langdurige schade egt heel link, de rest alleen verslavend
ik zou dat opzeker niet nog een keer kunnen dragen
je word er wel veel sterker van, geestelijk, als t achter de rug is
ik denk nog wel s aan crack roken terwijl ik al 7 maanden gestopt ben, maar ik heb t niet zwaar meer
t is een onvergetelijke kutervating, gelukkig onthou je niet zo veel ervan door serotonine tekort tis een zwart gat en bijna niet vol te houden.
zodra je pil niet meer werkt moet je stoppen, anders schrijf je over 8 jaar ook dit misschien.
de groeten, jurjen
ik voelde me echt verschrikkelijk kut die tijd, voornamelijk door de depressie die is echt heel zwaar de laatste periode.
op dat gebied gaat een depressie ook niet verder, je kan t ook niet van nature krijgen hooguit een normale dan komt er wel serotonine vrij in je brains aleen te weinig met xtc kan je die aanmaak daarvan stop zetten, en dat heb ik gedaan en al die tijd voor moeten bloeden, en dat zijn echt geen grappen meer, als ik van te voren wist dat t die tijd zou worden had ik dit verhaal echt niet verteld
in t begin was t zo erg dat ik letterlijk stijf (behalve mn lul HAHA) van de onrust stond en t duurt niet lang voordat je daar mentaal van instort, en ik ging van t blowen naar die pillen 5 jaar geblowd elke dag veel in 1 keer gestopt en toen wou ik aan de xtc ik ben namelijk van mening dat je denwijze en zelfbeeld permanent veranderen door een verslaving ik wou die xtc doen want ik baalde er echt van toen, dat je heel gelijdelijk verandert van een verslaving en dat gaat de kant op van wat je op t moment voelt van een bepaalde dopesoort en ook verder naarmate je er langer aan hangt, dat heb je niet zomaar door.
t is telkens een vlintertje wat je je eigen maakt en weer en wweer ik ondekte dat toevallig toen ik voor de eerste keer xtc gebruikte, ik wist niet wat t was maar ik voelde t en ben echt heel lang gaan nadenken daarover, je komt jezelf gewoon weer tegen wat zo zou moeten zijn bij je aleen dan zonder dat je uit je bol zou zijn, qua zelfbeeld en hoe ruimdenkend je bent, dat zit ook aan elkaar vast.
blowen en xtc zijn elkaars tegenpolendus ik wou ook 4 of 5 jaar aan de xtc zitten, ik heb mezelf alleen veel te weinig tijd gegeven daarvoor voordat ik verslaafd wasging t echt heel fout echt fucking zwaar dat je leeft echt in een hel zeker t laatste half jaar ik wou toen t liefst slapen en anders niet nuchter zijn waarvan dan ook behalve xtc intussen trouwens medicijn tegen dpressie geprobeert 1 jaar ofzo hielp geen reet,eigelijk ook logisch als je weet hoe die werken, maar dat wist ik toen niet precies.
ik durfte 3 jaar niks aan te raken, daarnaast was ik zo lang zo ver wegdat ik de hoop opgaf toen crack en bruin gaan roken wel enigzins behouden 1 keer per week dat liep t laatste jaar van de 5 uit de hand omdat t echt ondragelijk werd.
heel veel slapeloze nachten, en als ik sliep had ik nachtmerries maanden lang, wel beter want ik heb die 8 jaar nooit gedroomd dat is een soorrt verwerkings proces.
maar ik rookte dat jaar om de dag wit en bruin, toen t allemal over was ben ik in 1 keer gestopt, en dat stelde geen reet voor in vergekijking met die depressie.
coke is wel veel verslavender en bruin zeker, lichamelijk t snelst
je hebt t continu koud en heel veel onrust, en van de wit zak je op een gegeven momentdoor je benen zo moe ben ik van mn leven niet geweest echt onvoorstelbaar hoerig is dat en gelukkig verleden tijd.
xtc en speed zijn degenen voor langdurige schade egt heel link, de rest alleen verslavend
ik zou dat opzeker niet nog een keer kunnen dragen
je word er wel veel sterker van, geestelijk, als t achter de rug is
ik denk nog wel s aan crack roken terwijl ik al 7 maanden gestopt ben, maar ik heb t niet zwaar meer
t is een onvergetelijke kutervating, gelukkig onthou je niet zo veel ervan door serotonine tekort tis een zwart gat en bijna niet vol te houden.
zodra je pil niet meer werkt moet je stoppen, anders schrijf je over 8 jaar ook dit misschien.
de groeten, jurjen

