Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat maakt cocaine gevaarlijker als XTC?

Wat maakt cocaine gevaarlijker als XTC?

49 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
j
jojo de poenaniemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
xtc is veel gevaarlijker dan coke, ik ben 9 jaar lang echt zwaar depressief geweest van die pillen, coke is alleen veel verslvender dan xtc, ik heb 5 jaar lang zitten basen en altijd 10tje heroine 4 jaar daarvan heel behouden alleen t laaste jaar van mn depressie en ook die coke zat ik 4 a 5 keer per week te roken .
ik voelde me echt verschrikkelijk kut die tijd, voornamelijk door de depressie die is echt heel zwaar de laatste periode.
op dat gebied gaat een depressie ook niet verder, je kan t ook niet van nature krijgen hooguit een normale dan komt er wel serotonine vrij in je brains aleen te weinig met xtc kan je die aanmaak daarvan stop zetten, en dat heb ik gedaan en al die tijd voor moeten bloeden, en dat zijn echt geen grappen meer, als ik van te voren wist dat t die tijd zou worden had ik dit verhaal echt niet verteld
in t begin was t zo erg dat ik letterlijk stijf (behalve mn lul HAHA) van de onrust stond en t duurt niet lang voordat je daar mentaal van instort, en ik ging van t blowen naar die pillen 5 jaar geblowd elke dag veel in 1 keer gestopt en toen wou ik aan de xtc ik ben namelijk van mening dat je denwijze en zelfbeeld permanent veranderen door een verslaving ik wou die xtc doen want ik baalde er echt van toen, dat je heel gelijdelijk verandert van een verslaving en dat gaat de kant op van wat je op t moment voelt van een bepaalde dopesoort en ook verder naarmate je er langer aan hangt, dat heb je niet zomaar door.
t is telkens een vlintertje wat je je eigen maakt en weer en wweer ik ondekte dat toevallig toen ik voor de eerste keer xtc gebruikte, ik wist niet wat t was maar ik voelde t en ben echt heel lang gaan nadenken daarover, je komt jezelf gewoon weer tegen wat zo zou moeten zijn bij je aleen dan zonder dat je uit je bol zou zijn, qua zelfbeeld en hoe ruimdenkend je bent, dat zit ook aan elkaar vast.
blowen en xtc zijn elkaars tegenpolendus ik wou ook 4 of 5 jaar aan de xtc zitten, ik heb mezelf alleen veel te weinig tijd gegeven daarvoor voordat ik verslaafd wasging t echt heel fout echt fucking zwaar dat je leeft echt in een hel zeker t laatste half jaar ik wou toen t liefst slapen en anders niet nuchter zijn waarvan dan ook behalve xtc intussen trouwens medicijn tegen dpressie geprobeert 1 jaar ofzo hielp geen reet,eigelijk ook logisch als je weet hoe die werken, maar dat wist ik toen niet precies.
ik durfte 3 jaar niks aan te raken, daarnaast was ik zo lang zo ver wegdat ik de hoop opgaf toen crack en bruin gaan roken wel enigzins behouden 1 keer per week dat liep t laatste jaar van de 5 uit de hand omdat t echt ondragelijk werd.
heel veel slapeloze nachten, en als ik sliep had ik nachtmerries maanden lang, wel beter want ik heb die 8 jaar nooit gedroomd dat is een soorrt verwerkings proces.
maar ik rookte dat jaar om de dag wit en bruin, toen t allemal over was ben ik in 1 keer gestopt, en dat stelde geen reet voor in vergekijking met die depressie.
coke is wel veel verslavender en bruin zeker, lichamelijk t snelst
je hebt t continu koud en heel veel onrust, en van de wit zak je op een gegeven momentdoor je benen zo moe ben ik van mn leven niet geweest echt onvoorstelbaar hoerig is dat en gelukkig verleden tijd.
xtc en speed zijn degenen voor langdurige schade egt heel link, de rest alleen verslavend
ik zou dat opzeker niet nog een keer kunnen dragen
je word er wel veel sterker van, geestelijk, als t achter de rug is
ik denk nog wel s aan crack roken terwijl ik al 7 maanden gestopt ben, maar ik heb t niet zwaar meer
t is een onvergetelijke kutervating, gelukkig onthou je niet zo veel ervan door serotonine tekort tis een zwart gat en bijna niet vol te houden.
zodra je pil niet meer werkt moet je stoppen, anders schrijf je over 8 jaar ook dit misschien.

de groeten, jurjen
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jojo, ik zie dat je hersenschade hebt opgelopen van je druggebruik. Je post is amper te begrijpen, of ligt dat nu gewoon aan mij? :confused:

Hoe heb je het voor elkaar gekregen om 9 jaar depressief te zijn van XTC? Ik denk dat de meeste mensen dan al extreem veel en regelmatig moeten slikken. En echt extreem gebruik van XTC komt bijna niet voor denk omdat het gewoon niet meer boeiend is dan. Ik vind MDMA al niet meer interessant als ik het gewoon maar 1x per maand doe.
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#3
On topic:

De vraag was: Wat maakt cocaine gevaarlijker als xtc? (Ik weet natuurlijk ook wel dat cocaine stukken verslavender is en je in geldproblemen kan brengen).

Mijn antwoord: MDMA qua stof is gevaarlijker als cocaine denk ik. Stel zou je een lijntje nemen van 100 mg MDMA is dat slechter voor je dan 100 mg cocaine. En ja bij MDMA is je serotinepijl wel gedaald na langere duur, maar dat wil niet zeggen dat MDMA geen schade meer kan aanbrengen!

Als een cokeverslaafd iemand in plaats van elke keer een lijntje coke, een lijntje MDMA zou nemen. (Wat niet waarschijnlijk is) Brengt dat meer schade aan dan als met cocaine.

Gelieve geen reacties te plaatsen met: Coke is duurder, coke is verslavender, MDMA gebruik je niet hele dagen door. (Wat trouwens wel in sommige landen op straat gebeurt, maar de kwaliteit van de XTC niet bekent is bij mij)

Mazzel Tripple :stoned:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe kan jij dat dan weten? Jij weet 100% precies wat er zich allemaal afspeelt in jouw brein? Dat weet niemand hoor, daar is het veel te complex voor.

Deze eindeloze discussie begin ik toch maar dom te vinden. Het is weer appelen met peren vergelijken. Elke drug heeft zo z'n slechte kanten.
d
dutchfreakerLid
01-01-2024, 00:00
#5
yeti jij bent egt een idioot

aan de drug xtc (mdma) gaan mensen niet dood
ze gaan dood aan uitdroging

je danst als een gek en zweet als een gek
het is te warm in een discotheek dus je zweet verdampt niet
je lichaam blijft maar zweten en dus droog je uit
je koelt dan niet meer en gaat uiteindelijk dood aan uitdroging in combo met oververhitting

coke is een ader vernauwer en trekt ook je kransslagader van je hart dicht terwijl het ook nog is meer zuurstof vraagt ...

mdma (xtc) doet dit niet...!!! :xtc:

als je al zone anti-drug iemand bent wat doe je hiet dan op deze forum
met je vage en onduidelijk opmerkingen

je maakt mensen bang voor dingen wie niet zo zijn
er is nog NOOIT iemand dood gegaan aan de drug mdma zelf

koel houden en genoeg water drinken en pauzes nemen .... thats it
hersenbeshadiging komt ook door de hitte en niet de mdma zelf

slap yourself bitch :rock:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
dutchfreaker zei:
yeti jij bent egt een idioot

als je al zone anti-drug iemand bent wat doe je hiet dan op deze forum
met je vage en onduidelijk opmerkingen

je maakt mensen bang voor dingen wie niet zo zijn
Klik om te vergroten...

Pittig statement dude! Tegen zoveel overtuigingskracht kan ik niet op...vooral de krachtige wijze waarop je taalvermogens zich manifesteren maakt duidelijk dat XTC in jouw geval geen hersenschade tot gevolg gehad heeft. :wink:
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vergeet niet dat er een klein (maar eigenlijk verwaarloosbaar) percentage gebruikers sterft aan een allergie voor mdma/coke.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Soma zei:
Hoe kan jij dat dan weten? Jij weet 100% precies wat er zich allemaal afspeelt in jouw brein? Dat weet niemand hoor, daar is het veel te complex voor.

Deze eindeloze discussie begin ik toch maar dom te vinden. Het is weer appelen met peren vergelijken. Elke drug heeft zo z'n slechte kanten.
Klik om te vergroten...



+1
S
ShadyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik word allemaal beetje depri hier van dat gepraat over wat is slechter en welke shit er allemaal verneukt word. Straks wil ik geen drugs meer :(

en dat zou niet leuk zijn :smilingimp:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk toch zelf wel dat coke veel gevaarlijker is.
Dan heb ik het over het algemeen.
Dus verslaving+Damage+Para

Bij coke ben je echt veeeeeeeeeel sneller verslaafd. Dat betekent dat je veeeeeeeeel meer snuift. Dat je lichaam steeds meeeeeeer naar de klote gaat , je wordt steeds meer paranoïde + Dan heb je ook nog dat het je maar geld geld geld geld geld blijft kosten waardoor je zoooo gek in je kop wordt dat je gaat stelen. Je verliest familie,vrienden,werk,vertrouwen Echt alles alleen voor zo een VIEZE VUILE K*NKERLIJN.

En dat zie ik je niet doen voor xtc , en dat zal ook nooit iemand doen
Maar ik heb het hier wel over het algemeen he niet alleen lichaamlijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."