Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdepressie na avond coke!!

depressie na avond coke!!

10 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
v
vtrLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoeveel heb je dan wel niet genomen? Of had je zowiezo al klachten?
Wellicht kunnen de vitamine adviezen van Thrillseeker je opkikken. Ik vind het eerlijk gezegd wel een vreemd verhaal.
M
MMediumLid
01-01-2024, 00:00
#2
atbboy zei:
Neem nog een lijntje, voel je een stuk beter.
Klik om te vergroten...

Spoor jij wel?
n
nietmeerLid
01-01-2024, 00:00
#3
vorige week heb ik voor het eerst gesnoven.. was leuke avond, maar de kater kwam al snel.. niet kunnen slapen en me heel kut gevoeld de dag erna.. nu is het meer dan een week later en ik blijf een heel depressief gevoel houden.. hele tijd huilen en onrustig zijn, moeite met alleen zijn, etc. .. zie het leuke van dingen niet meer in en ben tot niets in staat! (werk, studie etc.) ik was steeds in de waan dat dit na een paar dagen wel over zou gaan maar nee dus.. misschien was het voor de eerste keer een beetje teveel van het goede maar zolang hoort dit toch niet aan te houden?
kan ik hier iets aan doen?
en hoelang zou dit nog blijven aanhouden?
kent iemand dit? (ik ken het alleen van xtc maar dat was lang niet zo kut als dit)

1 ding weet ik wel: dit doe ik dus niet meer!
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neem nog een lijntje, voel je een stuk beter.
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neem na het opstaan de volgende dag 1 capsule L-Tyrosine, vitamine-C tablet, vitamine-B tablet en een capsule Glucosamine. Dan kan je lichaam (en geest!!!) herstellen van de cokekater.

Zie ook:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=21756&p=632131&hilit=tyrosine#p632131​
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je er echt zo'n last van hebt gehad (of nog steeds), dan rest me nog 1 raad: niet meer doen!
Dat is het niet waard !!! Ongeacht hoeveel je binnen hebt...
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is wel enigszins herkenbaar, maar zo heftig als jij hebt hebt, heb ik het nooit gehad. Ik voelde me de dag nadat ik gebruikt had terneergeslagen en droevig. Ik dacht meer na over de kutte dingen in m'n leven en trok me dingen meer aan. Maar dat duurde vaak een dag, heel af en toe iets langer, maar een week.. nee, zo ver ging het niet.

Ik zou niet weten wat je eraan kunt doen. Ik wachtte gewoon af tot het overging. Dat ging altijd.
Bij jou houdt het gevoel wat langer aan.. ik zou gewoon de dagelijkse gang van zaken weer oppakken. Ook al heb je er geen zin in, toch beginnen met studeren en leren. Leuke dingen doen met vrienden en vooral proberen de coke uit je hoofd te zetten. Dat is eigenlijk m'n enige advies. Drink vooral een tijdje geen alcohol en neem vooral geen cocaïne. Dat had je gelukkig al zelf bedacht.

Hoe het komt, kun je makkelijk even via google opzoeken of hier op het forum. Volgens mij komt het omdat je door de cocaine zoveel stoffen aanmaakt die je oppeppen en een gelukzalig gevoel geven (dopamine, endorfine, weet ik veel wat allemaal), dat je als je die gevoelens de dag erna mist, je dat rotgevoel krijgt. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik kan me heugen dat het zoiets was.

In ieder geval succes, ik hoop voor je dat het overgaat. De kater van cocaïne is namelijk een nare.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou snuiven valt wel mee daar kan heb ik nooit een kater van eigenlijk. Gewoon zorgen dat je kan uitslapen de dag er na. Met de pijp is dat wel anders als je dan wil slapen dan voel je je kut, terwijl de dag erna dat schuldgevoel opkomt als je wakker word
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vind het ook een vreemd verhaal, nog nooit gehoord dat iemand langer dan 1 dag depressief zou zijn na de eerste keer coke. Hoeveel heb je ongeveer gesnoven?

1 ding weet ik wel: dit doe ik dus niet meer!
Klik om te vergroten...

Zo hoort het, vergeet coke gewoon
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij ben je vooral depressief om het geld wat je hebt uitgegeven die avond. :confused:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ken een 'vriendin' die zich ook iedere avond weer klote voelde na gebruik, huilen etc... Ik vroeg me toen ook al af waarom ze toch nog snuifde.. Zelf heb ik daar gelukkig nooit last van gehad, daarom vind ik coke zo voor af en toe ook best leuk spul! Nooit echt last van een kater, de dag erna wel enigsinds down van het niet slapen maar niet chagrijnig ofzo, ook geen behoefte meer eraan dan... Het zijn alleen die paar uurtjes 's nachts tussen 5 en 8 ofzo, en je hebt geen coke meer :angry: :P

Misschien zijn sommige mensen er toch een stuk gevoeliger ofzo, of zitten niet helemaal goed in z'n vel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."