Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vorige week heb ik voor het eerst gesnoven.. was leuke avond, maar de kater kwam al snel.. niet kunnen slapen en me heel kut gevoeld de dag erna.. nu is het meer dan een week later en ik blijf een heel depressief gevoel houden.. hele tijd huilen en onrustig zijn, moeite met alleen zijn, etc. .. zie het leuke van dingen niet meer in en ben tot niets in staat! (werk, studie etc.) ik was steeds in de waan dat dit na een paar dagen wel over zou gaan maar nee dus.. misschien was het voor de eerste keer een beetje teveel van het goede maar zolang hoort dit toch niet aan te houden? kan ik hier iets aan doen? en hoelang zou dit nog blijven aanhouden? kent iemand dit? (ik ken het alleen van xtc maar dat was lang niet zo kut als dit) 1 ding weet ik wel: dit doe ik dus niet meer!"