Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPACO

PACO

30 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
hislordship zei:
Nee alleen de uitvinders van dit soort middelen die je eigelijk alleen maar slopen zoals meth bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Alle drugs slopen je als je je gebruik niet onder controle houdt.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Nee alleen de uitvinders van dit soort middelen die je eigelijk alleen maar slopen zoals meth bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Alle drugs slopen je als je je gebruik niet onder controle houdt.
Klik om te vergroten...


Weet ik.
Maar dit soort middelen doen dit in zeer rap tempo en zijn wel ff wat erger als de meeste drugs.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
hislordship zei:
Weet ik.
Maar dit soort middelen doen dit in zeer rap tempo en zijn wel ff wat erger als de meeste drugs.
Klik om te vergroten...
Hoe weet je dat?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Weet ik.
Maar dit soort middelen doen dit in zeer rap tempo en zijn wel ff wat erger als de meeste drugs.
Klik om te vergroten...
Hoe weet je dat?
Klik om te vergroten...

Hoe weet ik wat?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
hislordship zei:
Hoe weet ik wat?
Klik om te vergroten...
Dat ze "erger" zijn dan de meeste drugs.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Hoe weet ik wat?
Klik om te vergroten...
Dat ze "erger" zijn dan de meeste drugs.
Klik om te vergroten...

Dat weet bijna iedereen hier wel neem ik aan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
hislordship zei:
Dat weet bijna iedereen hier wel neem ik aan.
Klik om te vergroten...
Ik niet. Leg mij dat eens uit dan. Het verslavingsrisico is wellicht groter, maar verder... ?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Dat weet bijna iedereen hier wel neem ik aan.
Klik om te vergroten...
Ik niet. Leg mij dat eens uit dan. Het verslavingsrisico is wellicht groter, maar verder... ?
Klik om te vergroten...

Het is veel schadelijker voor je lichaam.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
hislordship zei:
Het is veel schadelijker voor je lichaam.
Klik om te vergroten...
Het is slechter voor je want het is schadelijker. Zo ver zijn we nu. Are you serious? Nu gaan we beginnen het te onderbouwen. Op welke manier is het schadelijker voor je lichaam? Doet het in kleinere hoeveelheden meer neurologische schade? Krijgt je lever het op kortere termijn zwaarder te verduren? Wat?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
^^
yeti zei:
Goedkoop, megaverslavend en nog slopender dan uitgekristalyseerde coca door de aanwezigheid van giftige stoffen.
Klik om te vergroten...

Edit: Volgens mij had ik de rest ook ff moeten lezen want dit gaat volgens mij over meth en aanverwanten ipv de paco toch?
M
MuchDancingMuchAquaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vigilante zei:
^^
yeti zei:
Goedkoop, megaverslavend en nog slopender dan uitgekristalyseerde coca door de aanwezigheid van giftige stoffen.
Klik om te vergroten...

Edit: Volgens mij had ik de rest ook ff moeten lezen want dit gaat volgens mij over meth en aanverwanten ipv de paco toch?
Klik om te vergroten...

Volgens yeti wordt de term PACO momenteel voor verschillende zaken gebruikt.
Zo worden er de laatste tijd ook veel xtc-pillen verkocht, waar helemaal geen xtc inzit.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
hislordship zei:
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Dat weet bijna iedereen hier wel neem ik aan.
Klik om te vergroten...
Ik niet. Leg mij dat eens uit dan. Het verslavingsrisico is wellicht groter, maar verder... ?
Klik om te vergroten...

Het is veel schadelijker voor je lichaam.
Klik om te vergroten...

En daarom mag het niet bestaan?
Ik denk dat 40 jaar lang ieder weekend zuipen meer doet dan af en toe wat "paco".
Juist, in het af en toe zit 't hem dus, er zijn ook mensen die er WEL verantwoord mee om kunnen gaan. Voor sommigen is LSD net zo gevaarlijk als crack.

Dus ga nu niet de hypocriet uithangen en zeggen dat die drugs weg moeten.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb niet gezegt dat het weg moet. Ik heb alleen gezegt dat de uitvinder een kogel verdient.
Verder zullen er heus wel mensen zijn die verstandig met spul als dit omgaan dit geld echter niet voor het grootste deel van de gebruikers.
(Zeg nou zelf zonder spul als dit is de wereld veel beter af)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
hislordship zei:
Ik heb niet gezegt dat het weg moet. Ik heb alleen gezegt dat de uitvinder een kogel verdient.
Verder zullen er heus wel mensen zijn die verstandig met spul als dit omgaan dit geld echter niet voor het grootste deel van de gebruikers.
(Zeg nou zelf zonder spul als dit is de wereld veel beter af)
Klik om te vergroten...

Ook zonder pep, xtc, lsd en dmt.
Daar kunnen veel mensen ook niet mee omgaan.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#15
zijn er bepaalde dingen waaraan je het kan merken als je dat hebt? ipv coke
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoorde vanochtend op de radio dat er van de afvalproducten die resteren na het vervaardigen van cocaine iets gemaakt wordt dat onder de naam PACO in de slums van Argentinie & Brazilie verkocht wordt. Goedkoop, megaverslavend en nog slopender dan uitgekristalyseerde coca door de aanwezigheid van giftige stoffen.
Het roken van deze bedenkelijke shit is onder arme mensen in Latijns Amerika tot een ware epidemie aan het uitgroeien.

Stond mij echter iets bij dat PACO de naam voor cocapasta is, een product dat in de beginfase van het maken van cocaine ontstaat.

Blijkbaar wordt de term PACO momenteel voor verschillende zaken gebruikt. Oppassen dus als je aan de overzijde van de oceaan iets in die richting wil proberen.

http://www.stolenchildhood.net/entry/paco-the-poor-mans-cocaine-grips-argentine-slum-children/

http://en.wikipedia.org/wiki/Cocaine_paste
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had vroeger een vriend die Paco heette... en hij was nog braziliaan ook. Als ik dit toen had geweten en als ik toen ookal interesse in drugs had gehad (was 13) had ik m op een rol alufoli gegooid en ff flink roken :P

Klinkt wel lekker gevaarlijk trouwens
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
klinkt idd wel ziekelijk zuid amerikanen aan de Paco en de rest van de amerikanen aan de Meth
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#19
hopelijk krijg ik die shit nooit in mn neus :wave:
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#20
alcoholist zei:
zijn er bepaalde dingen waaraan je het kan merken als je dat hebt? ipv coke
Klik om te vergroten...

+1 goeie vraag man :) mss als je tanden uitvallen en kaal wakker word en je kaakbenen 100% zichtbaar zijn? :openmouth:
of ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."