#1
Alle drugs slopen je als je je gebruik niet onder controle houdt.hislordship zei:Nee alleen de uitvinders van dit soort middelen die je eigelijk alleen maar slopen zoals meth bijvoorbeeld.
Alle drugs slopen je als je je gebruik niet onder controle houdt.hislordship zei:Nee alleen de uitvinders van dit soort middelen die je eigelijk alleen maar slopen zoals meth bijvoorbeeld.
ExceptionalInsight zei:Alle drugs slopen je als je je gebruik niet onder controle houdt.hislordship zei:Nee alleen de uitvinders van dit soort middelen die je eigelijk alleen maar slopen zoals meth bijvoorbeeld.
Hoe weet je dat?hislordship zei:Weet ik.
Maar dit soort middelen doen dit in zeer rap tempo en zijn wel ff wat erger als de meeste drugs.
ExceptionalInsight zei:Hoe weet je dat?hislordship zei:Weet ik.
Maar dit soort middelen doen dit in zeer rap tempo en zijn wel ff wat erger als de meeste drugs.
Dat ze "erger" zijn dan de meeste drugs.hislordship zei:Hoe weet ik wat?
ExceptionalInsight zei:Dat ze "erger" zijn dan de meeste drugs.hislordship zei:Hoe weet ik wat?
Ik niet. Leg mij dat eens uit dan. Het verslavingsrisico is wellicht groter, maar verder... ?hislordship zei:Dat weet bijna iedereen hier wel neem ik aan.
ExceptionalInsight zei:Ik niet. Leg mij dat eens uit dan. Het verslavingsrisico is wellicht groter, maar verder... ?hislordship zei:Dat weet bijna iedereen hier wel neem ik aan.
Het is slechter voor je want het is schadelijker. Zo ver zijn we nu. Are you serious? Nu gaan we beginnen het te onderbouwen. Op welke manier is het schadelijker voor je lichaam? Doet het in kleinere hoeveelheden meer neurologische schade? Krijgt je lever het op kortere termijn zwaarder te verduren? Wat?hislordship zei:Het is veel schadelijker voor je lichaam.
yeti zei:Goedkoop, megaverslavend en nog slopender dan uitgekristalyseerde coca door de aanwezigheid van giftige stoffen.
Vigilante zei:^^yeti zei:Goedkoop, megaverslavend en nog slopender dan uitgekristalyseerde coca door de aanwezigheid van giftige stoffen.
Edit: Volgens mij had ik de rest ook ff moeten lezen want dit gaat volgens mij over meth en aanverwanten ipv de paco toch?
hislordship zei:ExceptionalInsight zei:Ik niet. Leg mij dat eens uit dan. Het verslavingsrisico is wellicht groter, maar verder... ?hislordship zei:Dat weet bijna iedereen hier wel neem ik aan.
Het is veel schadelijker voor je lichaam.
hislordship zei:Ik heb niet gezegt dat het weg moet. Ik heb alleen gezegt dat de uitvinder een kogel verdient.
Verder zullen er heus wel mensen zijn die verstandig met spul als dit omgaan dit geld echter niet voor het grootste deel van de gebruikers.
(Zeg nou zelf zonder spul als dit is de wereld veel beter af)

alcoholist zei:zijn er bepaalde dingen waaraan je het kan merken als je dat hebt? ipv coke
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."