knolselderij zei:
klinkt idd wel ziekelijk zuid amerikanen aan de Paco en de rest van de amerikanen aan de Meth
Was mijn eerste gedacht.
Blijft een raar, apart volkje of je nu Noord of Zuid heb, wereld van verschil, tussen die twee soorten Amerikanen, geef me dan toch maar Zuid. Ben er zelf een notabene.
Meth-Noord, waar de Methgebruiker niet alleen maar het uitschot is wat scoort. Ook een rijke, materialistische zak die zich verveelt omdat hij alles heeft wat zijn hartje begeerd kan zich vergrijpen. De Noord-Amerikanen die zich zo gelovig voordoen, als trouwe navolgelingen.
God zij meth ons en meth uw geest.
Paco-Zuid neemt genoegen met een tussenproduct, de Meth van het Zuuden!
De ellende even vergeten? Of het is te lekker en dat je over een tijd in staat van ontbinding bent, neemt men voor lief?
Noord en Zuid zitten wel aardig op een lijn, doordat ze beiden middelen nemen, zeer gevaarlijke middelen, die voor hun lichaam en geest totale staat van ontbinding in petto hebben.
De ellende even vergeten, zou dat ook gelden voor de materialistische en ik moet alles beter hebben dan jou, Noorderlingen? Zoveel mensen, zoveel uiteenlopende types, aan de Meth.
Het is en blijft voor mij een ver van mijn neus show en dat wil ik zo houden ook!