Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPACO

PACO

30 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#1
alcoholist zei:
zijn er bepaalde dingen waaraan je het kan merken als je dat hebt? ipv coke
Klik om te vergroten...

+1 goeie vraag man :) mss als je tanden uitvallen en kaal wakker word en je kaakbenen 100% zichtbaar zijn? :openmouth:
of ...
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
iNkz zei:
alcoholist zei:
zijn er bepaalde dingen waaraan je het kan merken als je dat hebt? ipv coke
Klik om te vergroten...

+1 goeie vraag man :) mss als je tanden uitvallen en kaal wakker word en je kaakbenen 100% zichtbaar zijn? :openmouth:
of ...
Klik om te vergroten...


ja hoor, na 1 keer :wave:
wanneer ik een pakkie haal en het bij mijn weten coke is,wat dus die troep is, merk ik het aan...?????
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
alcoholist zei:
ja hoor, na 1 keer :wave:
wanneer ik een pakkie haal en het bij mijn weten coke is,wat dus die troep is, merk ik het aan...?????
Klik om te vergroten...
De testuitslag?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
alcoholist zei:
wanneer ik een pakkie haal en het bij mijn weten coke is,wat dus die troep is, merk ik het aan...?????
Klik om te vergroten...
Denk niet dat je het hier in Europa zal aantreffen. Zover bekend wordt het ook niet gesnoven maar als een soort crack gerookt.
Op TV zag het er geel/bruinig uit. Zoiets ongeveer:

a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
oke oke
beter!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
iNkz zei:
alcoholist zei:
zijn er bepaalde dingen waaraan je het kan merken als je dat hebt? ipv coke
Klik om te vergroten...

+1 goeie vraag man :) mss als je tanden uitvallen en kaal wakker word en je kaakbenen 100% zichtbaar zijn? :openmouth:
of ...
Klik om te vergroten...

Jij bent écht onwetend he.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#7
knolselderij zei:
klinkt idd wel ziekelijk zuid amerikanen aan de Paco en de rest van de amerikanen aan de Meth
Klik om te vergroten...

Was mijn eerste gedacht.
Blijft een raar, apart volkje of je nu Noord of Zuid heb, wereld van verschil, tussen die twee soorten Amerikanen, geef me dan toch maar Zuid. Ben er zelf een notabene.
Meth-Noord, waar de Methgebruiker niet alleen maar het uitschot is wat scoort. Ook een rijke, materialistische zak die zich verveelt omdat hij alles heeft wat zijn hartje begeerd kan zich vergrijpen. De Noord-Amerikanen die zich zo gelovig voordoen, als trouwe navolgelingen.
God zij meth ons en meth uw geest.
Paco-Zuid neemt genoegen met een tussenproduct, de Meth van het Zuuden!
De ellende even vergeten? Of het is te lekker en dat je over een tijd in staat van ontbinding bent, neemt men voor lief?
Noord en Zuid zitten wel aardig op een lijn, doordat ze beiden middelen nemen, zeer gevaarlijke middelen, die voor hun lichaam en geest totale staat van ontbinding in petto hebben.
De ellende even vergeten, zou dat ook gelden voor de materialistische en ik moet alles beter hebben dan jou, Noorderlingen? Zoveel mensen, zoveel uiteenlopende types, aan de Meth.

Het is en blijft voor mij een ver van mijn neus show en dat wil ik zo houden ook!
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Diegene die PACO het leven in heeft geroepen verdient een Kogel.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
hislordship zei:
Diegene die PACO het leven in heeft geroepen verdient een Kogel.
Klik om te vergroten...

Hypocriet.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
hislordship zei:
Diegene die PACO het leven in heeft geroepen verdient een Kogel.
Klik om te vergroten...

Hypocriet.
Klik om te vergroten...


?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
hislordship zei:
Diegene die PACO het leven in heeft geroepen verdient een Kogel.
Klik om te vergroten...
En de uitvinders van alle andere drugs?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Diegene die PACO het leven in heeft geroepen verdient een Kogel.
Klik om te vergroten...
En de uitvinders van alle andere drugs?
Klik om te vergroten...

Nee alleen de uitvinders van dit soort middelen die je eigelijk alleen maar slopen zoals meth bijvoorbeeld.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
hislordship zei:
Nee alleen de uitvinders van dit soort middelen die je eigelijk alleen maar slopen zoals meth bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Alle drugs slopen je als je je gebruik niet onder controle houdt.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Nee alleen de uitvinders van dit soort middelen die je eigelijk alleen maar slopen zoals meth bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Alle drugs slopen je als je je gebruik niet onder controle houdt.
Klik om te vergroten...


Weet ik.
Maar dit soort middelen doen dit in zeer rap tempo en zijn wel ff wat erger als de meeste drugs.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
hislordship zei:
Weet ik.
Maar dit soort middelen doen dit in zeer rap tempo en zijn wel ff wat erger als de meeste drugs.
Klik om te vergroten...
Hoe weet je dat?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Weet ik.
Maar dit soort middelen doen dit in zeer rap tempo en zijn wel ff wat erger als de meeste drugs.
Klik om te vergroten...
Hoe weet je dat?
Klik om te vergroten...

Hoe weet ik wat?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
hislordship zei:
Hoe weet ik wat?
Klik om te vergroten...
Dat ze "erger" zijn dan de meeste drugs.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Hoe weet ik wat?
Klik om te vergroten...
Dat ze "erger" zijn dan de meeste drugs.
Klik om te vergroten...

Dat weet bijna iedereen hier wel neem ik aan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
hislordship zei:
Dat weet bijna iedereen hier wel neem ik aan.
Klik om te vergroten...
Ik niet. Leg mij dat eens uit dan. Het verslavingsrisico is wellicht groter, maar verder... ?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Dat weet bijna iedereen hier wel neem ik aan.
Klik om te vergroten...
Ik niet. Leg mij dat eens uit dan. Het verslavingsrisico is wellicht groter, maar verder... ?
Klik om te vergroten...

Het is veel schadelijker voor je lichaam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."