Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom al deze opschepperij?

Waarom al deze opschepperij?

39 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Onzin, peuken waren al lekker bij m'n eerste hijs en pep/coke waren overheerlijk bij m'n eerste lijn
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugs zijn er voor iedereen vriend, de uitkomst kan verschillend zijn. Mij een zorg.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
blu zei:
Ik denk dat cokegebruikers over het algemeen toch het type is dat hoog van de toren blaast, en zichzelf helemaal de shit vindt.
Klik om te vergroten...
Juist niet. Dit zijn allemaal hele onzekere mannetjes.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom?

Op elk ander subforum hier wordt er gewoon normaal gesproken over prijzen en kwaliteit, maar waarom moet juist op het coke forum iedereen opscheppen over z'n negen strepen coke voor maar 25 euro?

Post iedereen hier pas na inname van enkele lijnen? Is coke een drug voor pubers? Gebruiken alleen mentaal beperkten coke?

Als iemand me dit zou kunnen uitleggen zou ik een gelukkig mens zijn.

Ook: Scarface was een slechte film. Ga het niet ontkennen. Cheesy 80's muziek, een slap verhaal, en Al Pacino ging de geschiedenis in met het slechtste geacteerde accent ooit. Daar hoeft ook niemand meer van af te kijken.

Bah.

Olle
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat cokegebruikers over het algemeen toch het type is dat hoog van de toren blaast, en zichzelf helemaal de shit vindt. Als je jezelf helemaal geweldig vindt, dan denk je natuurlijk dat de coke die je koopt ook het beste van het beste is.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
blu zei:
Ik denk dat cokegebruikers over het algemeen toch het type is dat hoog van de toren blaast, en zichzelf helemaal de shit vindt.
Klik om te vergroten...
Juist niet. Dit zijn allemaal hele onzekere mannetjes.
Klik om te vergroten...

99,999% van de mensen is onzeker. Ik bedoelde dat de cokegebruikers in kwestie zich zeker voelen, en het niet zijn.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
blu zei:
Deranged zei:
blu zei:
Ik denk dat cokegebruikers over het algemeen toch het type is dat hoog van de toren blaast, en zichzelf helemaal de shit vindt.
Klik om te vergroten...
Juist niet. Dit zijn allemaal hele onzekere mannetjes.
Klik om te vergroten...

99,999% van de mensen is onzeker.
Klik om te vergroten...
Absoluut waar.

En verder dan de zeer tijdelijke cocaïne illusie komen deze sletjes niet.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coke is voor eckte bazen jeweetzelluf tog
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als dat zo was was ik het wel blijven doen.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is een soort peacock gedrag om te scoren bij de vrouwtjes. Peuters leren het al op de lage school. Maaruhh andere becritizeren is bijna net zo lame, want het is nu eenmaal een drugsforum. Iedere drugs heeft zijn eigen slag volgelingen.

Maar ik ben het wel met jullie eens hoor.


Coke, Speed en Sigaretten zijn niet lekker, het is de verslaving die het lekker maakt.


Grtjes, Tripper
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
Peuken zijn smerig!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heerlijk smerig.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
peukie en 'n pepermuntje :hearteyes:
en die lekkere doorval van pep... heerlijk, beter dan die smerige kut verdoving die op komt zetten na 5 minuten bij de coke, die soms zoooo erg is dat ik niet meer voel als ik slik,waardoor ik continu bezig was met het kijken of ik nu wel slikte of niet.

coke :kots:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het blijkt maar weereens. Speed is de shit.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Speed is de shit.
Klik om te vergroten...

Dit, en coke is voor stoere pubertjes.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maar houd het forum dan lekker schoon joh. Echt informatief kan je die "WAJOO CHECK DEZE 9 STREPEN SHIT!" niet noemen, en ik dacht toch dat dit forum een informatief en behulpzaam medium zou moeten zijn over drugsgebruik, dus ook over coke gebruik.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neen, coke is voor figuren die sterk genoeg zijn het te bedwingen. Helaas zijn het de absoluut niet stoere pubertjes die hooked raken en het opeens nodig vinden om erover op te scheppen.

Als ik elk weekend coke zou gebruiken zou ik daar niet over opscheppen, ik zou me in een donker hoekje gaan schamen.

Olle
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ollemann zei:
Maar houd het forum dan lekker schoon joh. Echt informatief kan je die "WAJOO CHECK DEZE 9 STREPEN SHIT!" niet noemen, en ik dacht toch dat dit forum een informatief en behulpzaam medium zou moeten zijn over drugsgebruik, dus ook over coke gebruik.

Olle
Klik om te vergroten...

De laatste tijd zie ik er alleen weinig van. =p
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tja, ik klaag graag, en doe het daarom ook veel. Soms kom ik het terwijl ik 'n thread aan het lezen ben hier en daar tegen, en elke keer erger ik me eraan.

Misschien een sticky maken waar iedereen hun stoere verhalen kan neerpennen? :P
Dan hoeft het niet tussen de serieuze berichten door.

Of sla ik de plank totaal mis? Dat kan natuurlijk ook.

Olle
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ollemann zei:
Gebruiken alleen mentaal beperkten coke?
Vooral dat ^
Klik om te vergroten...

Ollemann zei:
Ook: Scarface was een slechte film. Ga het niet ontkennen. Cheesy 80's muziek, een slap verhaal, en Al Pacino ging de geschiedenis in met het slechtste geacteerde accent ooit. Daar hoeft ook niemand meer van af te kijken.
Klik om te vergroten...
Klopt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."