#1
Onzin, peuken waren al lekker bij m'n eerste hijs en pep/coke waren overheerlijk bij m'n eerste lijn
Juist niet. Dit zijn allemaal hele onzekere mannetjes.blu zei:Ik denk dat cokegebruikers over het algemeen toch het type is dat hoog van de toren blaast, en zichzelf helemaal de shit vindt.
Deranged zei:Juist niet. Dit zijn allemaal hele onzekere mannetjes.blu zei:Ik denk dat cokegebruikers over het algemeen toch het type is dat hoog van de toren blaast, en zichzelf helemaal de shit vindt.
Absoluut waar.blu zei:Deranged zei:Juist niet. Dit zijn allemaal hele onzekere mannetjes.blu zei:Ik denk dat cokegebruikers over het algemeen toch het type is dat hoog van de toren blaast, en zichzelf helemaal de shit vindt.
99,999% van de mensen is onzeker.

Deranged zei:Speed is de shit.
Ollemann zei:Maar houd het forum dan lekker schoon joh. Echt informatief kan je die "WAJOO CHECK DEZE 9 STREPEN SHIT!" niet noemen, en ik dacht toch dat dit forum een informatief en behulpzaam medium zou moeten zijn over drugsgebruik, dus ook over coke gebruik.
Olle
Ollemann zei:Gebruiken alleen mentaal beperkten coke?
Vooral dat ^
Klopt!Ollemann zei:Ook: Scarface was een slechte film. Ga het niet ontkennen. Cheesy 80's muziek, een slap verhaal, en Al Pacino ging de geschiedenis in met het slechtste geacteerde accent ooit. Daar hoeft ook niemand meer van af te kijken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."