Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrack

Crack

26 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MrsMontanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Crack/base koop je per balletje, zo'n balletje kost een tientje als je er voor 50 haalt krijg je de 6e voor niks...
En ja de gemiddelde crackgebruiker rookt nog wel meer weg op een dag, k ken mensen die zeker voor 500 balletjes op een dag wegroken maar dat zijn ok extreme junks die al 15jr verslaafd zijn en prostitueren voor het geld....
En hoe zo'n dope head aan zn geld komt? Heel simpel.. Vrouwen kiezen meestal voor de prostitutie, een klein deel gaat met de mannen mee... Inbraken diefstallen noem maar op
M
MrsMontanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
micky zei:
Crack is een zware drugs waar je zo maar even niet mee stopt als je er echt aan verslaafd bent, vaak wordt er heroine gebruikt om na het gebruik de crash tegen te gaan die de crack veroorzaakt.
Hasj enz. of alcohol wordt ook weleens gebruikt voor hetzelfde doel.

Verder gebruiken alle zware heroine verslaafden die ik tegengekomen ben ook allemaal crack = zelfde als basecoke.
Klik om te vergroten...

Niet alleen de crash, de echt zware verslaafden kunnen simpelweg gewoon niet slapen zonder een chineesje....
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Knap dat je je gebruik dan zo onder controle hebt miriam :openmouth:. Ken verder weinig mensen die het recreatief kunnen gebruiken.
Klik om te vergroten...

Pijpje op zijn tijd is lekker maar ik hou het toch liever bij snuiven. Misschien is die gedachte dat ik daarom niet zo vaak gebruik. Ik kan ook gewoon slapen na gebruik, terijl ik ook mensen ken die dat absoluut niet kunnen.
p
poezekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
:) HALLO,
ik vroeg me af of jij me kunt helpen, :P

ik heb onlangs 3 gr coke willen kopen ,
maar de jongen die ons da bezorgd heeft heeft ons be pikt , :angry:
want in plaats van 3gr witte coke hebben we iets bruin gekregen.
ik weet niet wat dit is dus heb ik het niet gebruikt, :confused:
het ziet er klei bruin uit , als je er van proeft verdooft het je mond en keel.
we dachten 1 aan heroine omdat het smelt op zilverpapier (met bricé onder)
maar toen we het wouden verkoopen aan iemand die dat regelmatig gebruikt, :confused:
zij die dat het niet ruikt of smaakt naar heroine....

ik hoop echt dat jij weet wat we hebben gekregen,
da diene brol is is uit ons kast is.

alvast bedankt! :)
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#5
Poep misschien?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
De junks die ik ken weten het elkedag tog weer voor elkaar te krijgen om een paar gram coke/crack of wat dan ook te kopen. Hoe ze aan het geld komen dat wil ik volgens mij niet eens weten.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja dat heb je met die klote pijp, maar ja het is gewoon te lekker om het niet te doen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."