Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs dit het?

Is dit het?

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laat het maar lekker links liggen als je er agressief van werd.
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goeiemorgen allemaal..

Ik heb afgelopen weekend voor het eerst coke geprobeerd, op 2 avonden.

De eerste avond had ik al aardig wat gezopen en daarna rustig aan wat weggesnoven (had het nog niet eerder gehad, wist niet precies wat ik kon verwachten, dus heb rustig aan gedaan), maar het enige wat ik kreeg was:

- Ik moest schijten
- Een heel irritant zenuwachtig gevoel
- Een gedeeltelijk verdoofde mond (gehemelte, achter in mn keel en neus een beetje)
- Ik werd aggresief
- Ik werd arrogant

Ik dacht dat het misschien wat met de drank te maken had, dus de avond erna nog een keer geprobeerd, maar weer precies hetzelfde.. Was dit nou slechte coke, of heb ik gewoon geluk dat ik er niks aan vind?
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is het idd, hoewel het natuurlijk per persoon verschilt, maar mensen worden vaak arrogant. Als je agressief wordt moet je idd uitkijken met dit goedje. het zenuwachtige gevoel komt omdat het een oppepper is, daar wennen de meeste mensen wel aan :wink:. Het is behoorlijk verslavend, dus rustig aan met de coke.
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga het ook niet meer gebruiken:) Maar ben gewoon even nieuwschierig
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Iedereen reageert anders op coke, en vooral de combinatie met alcohol kan sommigen zeer agressief en onprettig maken. Coke doet dat sowieso met best veel mensen.
j
just-liloooLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij iedereen valt coke anders.
Ik moet er ook van schijten maar de andere verschijnselen heb ik dan weer niet gelukkig :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
just-lilooo zei:
Bij iedereen valt coke anders.
Ik moet er ook van schijten maar de andere verschijnselen heb ik dan weer niet gelukkig :)
Klik om te vergroten...

Geen verdoofde mond? Dan zou ik toch maar een andere dealer zoeken...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
just-lilooo zei:
Bij iedereen valt coke anders.
Ik moet er ook van schijten maar de andere verschijnselen heb ik dan weer niet gelukkig :)
Klik om te vergroten...

Geen verdoofde mond? Dan zou ik toch maar een andere dealer zoeken...
Klik om te vergroten...

Haha inderdaad. Ik moet niet schijten maar de andere verschijnselen heb ik wel gelukkig. :grin:
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#9
het hangt af van je stemming, waar je het gebruikt, met wie je het gebruikt. Stimulerende effect is ook op je darmen idd. Als je het neemt is het belangrijk dat je ontspannen bent.
Bij mij valt coke ook verschillend, hangt af van de omgeving, en natuurlijk kwaliteit, hoeveelheid. Pak een andere dealer, kan namelijk pep doorheen hebben versneden. Laten testen vtv?
Buiten gebruiken is een idtje. Aparte ervaring, maar ik drink bij coke zeker niet altijd. Op einde van de nacht is drank wel fijn om het crashen te verzachten. Ik haat dat gevoel... is al na 45 van laatste snuif. Ondankbare drugs is het... Hou het bij 1x in de zoveel tijd. Ik ben niet voor niets gestopt.. :wink: :wave:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb gelijkaardige effecten van coke.
Zintuigen een beetje scherper, een beetje dikke nek ineens,...

Vind er dan ook nix aan.
B
BlueKnightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deep Blue zei:
Ik heb gelijkaardige effecten van coke.
Zintuigen een beetje scherper, een beetje dikke nek ineens,...

Vind er dan ook nix aan.
Klik om te vergroten...

lucky you ! :)
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#12
coke ga je waarderen als je het vaker gebruikt, totdat het op is dan denk je kut waarom ? Plus nog een extratje he, het kut gevoel van je crash..
l
labuser2010Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Zelfde bericht als ik overal al gepost heb.
Dan heb je geen goede coke!

Coke doet wel een beetje wat je beschrijft, het verhoogt je zelfverzekerdheid.
Belangrijker is hoe voelde je bijvoorhand, met wie was je?
Boos? Agressie? Zal drank meer mee gedaan hebben dan coke.

Probeer het nog een keer, laat het testen, zorg dat het goed is.
Ga met goede vrienden chillen en oordeel daarna.
Veroordeel de stof niet zonder het zuiver ervaren te hebben.
Zeg niet ik hou niet van duiken als je in de Niewaalde plomp bent gespongen.
Dat mag je zeggen als je tussen het mooiste koraal in de wereld heb gezet. Dan heb je het summum ervaren en mag je naar alle eerlijkheid zeggen: Vind er niks aan.

Peace ! en pas goed op jezelf en op elkaar

J
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Ja dat is wel wat coke met je doet.

Het beloofd je gouden bergen maar je blijft achter met lege handen. Je voelt je de koning maar na een uurtje een zwervertje.
Klik om te vergroten...

Maar wel een zwervertje met tering geniale mooie herinneringen aan de wildste avonden met de beste vrienden die iemand zich kan wensen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Drientje zei:
Ja dat is wel wat coke met je doet.

Het beloofd je gouden bergen maar je blijft achter met lege handen. Je voelt je de koning maar na een uurtje een zwervertje.
Klik om te vergroten...

Maar wel een zwervertje met tering geniale mooie herinneringen aan de wildste avonden met de beste vrienden die iemand zich kan wensen.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook niet gezegd dat dat niet kan :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja dat is wel wat coke met je doet.

Het beloofd je gouden bergen maar je blijft achter met lege handen. Je voelt je de koning maar na een uurtje een zwervertje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."