Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeus lijkt overbelast.

Neus lijkt overbelast.

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drie weken elke dag?? Hallo tolerantie! :tearsofjoy:

Get a life en las ff een paar weken pauze in, dan is het daarna weer als vanouds :wave:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Get a life
Klik om te vergroten...

Zucht...
K
Kenhoofd1509Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb dat effect ook, maar doe het niet dagelijks juist in het wiekend vrijdag2 g zaterdag 2/3.
Heb de site afgezocht hoe je de uitwerking kunt verhelpen iemand ideeen?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdje stoppen misschien?
Je lichaam heeft steeds meer nodig om hetzelfde effect te krijgen, das algemeen bekend, tenzij je dealer je gestampte paracetamol voorschotelt omdat ie leeg is :mrgreen:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er zijn geen manieren om de negatieve effecten op je neus te omzeilen als je dagelijks snuift, uiteindelijk moet je er altijd de prijs voor betalen. Altijd verkouden, (bijna) niks kunnen ruiken, twee á drie keer per jaar zwaar verkouden, ontstekingen, korsten... dat soort dingetjes.
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iedereen die zegt even tijdje stoppen....dat is niet makkelijk na 3 weken elke dag 1,5 tot 2 gram denk ik zomaar :wave:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kenobi zei:
Iedereen die zegt even tijdje stoppen....dat is niet makkelijk na 3 weken elke dag 1,5 tot 2 gram denk ik zomaar :wave:
Klik om te vergroten...

That's life, je moet er wat voor over hebben, mij is het ook gelukt.
z
zwoudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben er helemaal vanaf kanker troep dat het is.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
zwoude zei:
Ik ben er helemaal vanaf kanker troep dat het is.
Klik om te vergroten...
Doet me altijd deugd dit te lezen als ik het zie van iemand, Keep it up! :)
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#10
idd goed zo! Want zulk gebruik lijkt me niet meer zo gezond :wink: Daarbij......weet niet wat je salaris is, maar ik mag niet klagen, maar met zulk gebruik zou zelf ik toch snel de schuld invliegen :openmouth:
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#11
zwoude zei:
Ik ben er helemaal vanaf kanker troep dat het is.
Klik om te vergroten...

Ok man, en wanneer was de laatste keer? :)
z
zwoudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik gebruik sinds 3 weken elke dag 1,5 tot 2,5 gram coke.
daarvoor af en toe het weekend, toen had ik er geen last van.
sinds een aantal dagen lijkt het alsof het geen effect meer heeft.
het komt ook niet meer in me keel terecht, dat lekkere gevoel!
weet iemand een oplossing? of een tip of iets?
alvast bedankt.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je dosis verdubbelen, dan voel je het vast weer. Of kook het uit en ga basen, dat helpt ook.
z
zwoudeLid
01-01-2024, 00:00
#14
nee, dat is het niet denk ik. want het lijkt alsof die verstopt is.
alsof het niet door wil komen.. terwijl me neus helemaal open is.
niks helpt. stomen otrivin, zout water spoelen echt niks.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stoppen en later weer opnieuw beginnen. Elke dag zoveel gebruiken is toch niet wat je echt wil?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb nooit dagelijks coke gebruikt en ben dus ook geen expert maar met speed heb ik hetzelfde meegemaakt. Op een begeven moment voel je niks meer en dat is wanneer het echt moeilijk wordt. Je hebt het, je wil het, maar het lukt niet...

Zwaar gefrustreerd raak ik daar van en ik denk jij ook wel.

Het is je lichaam die aangeeft dat het genoeg is. Binnen drie weken op 1,5-2,5 gram per dag zitten gaat gewoon te hard. Je moet een pauze inlassen of je lichaam weer laten wennen aan kleinere hoeveelheden. In beide gevallen zul je de kick die je graag wil, voorlopig niet meer ervaren.

Echt veel succes gewenst. Met coke is het gevoel van "meer" willen vele malen erger dan met speed.
z
zwoudeLid
01-01-2024, 00:00
#17
klopt!
heel naar is het, gewoon even rust.
ja dat is het probleem ik heb nog aardig wat ligge..
en je blijft het proberen of het al lukt haha!
thx, voor het reageren. nog meer reacties of tips zijn welkom.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."