Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"klopt! heel naar is het, gewoon even rust. ja dat is het probleem ik heb nog aardig wat ligge.. en je blijft het proberen of het al lukt haha! thx, voor het reageren. nog meer reacties of tips zijn welkom."
"Ik ben er helemaal vanaf kanker troep dat het is."
"ik gebruik sinds 3 weken elke dag 1,5 tot 2,5 gram coke. daarvoor af en toe het weekend, toen had ik er geen last van. sinds een aantal dagen lijkt het alsof het geen effect meer heeft. het komt ook niet meer in me keel terecht, dat lekkere gevoel! weet iemand een oplossing? of een tip of iets? alvast bedankt."
"nee, dat is het niet denk ik. want het lijkt alsof die verstopt is. alsof het niet door wil komen.. terwijl me neus helemaal open is. niks helpt. stomen otrivin, zout water spoelen echt niks."