Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaïne of speed?

Cocaïne of speed?

96 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#1
Coffeeshops die onder de toonbank speed verkopen aan 15 jarigen.
Zij ZIJN er juist om te VOORKOMEN dat mensen harddrugs gaan gebruiken en ze niet naar straatdealers hoeven te laat gaan.
Maar wat zaag ik nou, ik snuif zelf.

Maar coffeeshops die speed verkopen aan 15jarigen vind ik wel NET iets teveel van het goede.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
^vind ik ook.

voor 15-jarigen moeten hard-drugs zeker niet zo dicht bij de hand liggen.
Het is gewoon stom om het zo makkelijk kunnen te verkrijgen.

De schoonheid zit er juist in naar het zoeken en de moeite die je ervoor moet doen.

Dan weet je ook of je het echt wilt.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
pascal828 zei:
^vind ik ook.

voor 15-jarigen moeten hard-drugs zeker niet zo dicht bij de hand liggen.
Het is gewoon stom om het zo makkelijk kunnen te verkrijgen.

De schoonheid zit er juist in naar het zoeken en de moeite die je ervoor moet doen.

Dan weet je ook of je het echt wilt.
Klik om te vergroten...

Dat kan ik niet helemaal volgen.
Het zou beter zijn als het bij de apotheek verkrijgbaar is, gegarandeerd puur. Die zoektocht en het spitten door de rommel is juist de ellende met de harddrugs.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Daarom is het blijven zoeken naar het goede spul. Je goed in te lezen, laten testen etc.

Maar ik heb gelukkig maar bijv. 1x slechte pillen gehad. En ben ook geen slecht spul gewend. Maar dat ik weer bij iedereen anders.

Daarom zou je eigenlijk bepaalde principes moeten hebben qua gebruik.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik geef de voorkeur aan speed (wel de cafeine eruit wassen met aceton) Je zal van een of twee lijntjes niet echt een 'gevoel' krijgen maar als je even doorgaat dan merk je het zeker wel. Maar belangrijk is dat er dus geen cafeine in zit, daar krijg je hartkloppingen van en word je compleet rusteloos.
Na een halve gram sta ik zo rete-strak dat ik mezelf niet meer herken :grin:
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#6
COKE. geen speed. ben echt ANTI speed hahahaha vieze kots troep, het is echt super goor en je kan niet slapen, en de volgedne dag ben je toch zo hondsberoerd jonge..

dat met coke niet, dont worry over verslaving als je het in de hand weet te houden.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#7
De ene drug afkraken en vervolgens een andere goedpraten :rolleyes:

Tevens:
DrugsDealertje zei:
Ik hoor vaak dat dat grotere rommel is omdat het nog chemische is als coke
Klik om te vergroten...
Dat is ook bullshit, coke is net zulke 'chemische rommel' Het zou zogenaamd minder chemisch zijn dan speed omdat het van een plant komt maar bij de productie van cocaine komt cement poeder, ammoniak, ongebluste kalk,benzine, accuzuur en Natriumhydroxide voor.

[youtube]fTDeImXTEuA&feature=related[/youtube]
n
no-oneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Persoonlijk zou ik zeggen hou het bij af en toe coke...
Maar zo ben ik ook begonnen, en ben er inmiddels aan verslaafd, dus.....
Speed is ook lekker...dit gebruik ik tegenwoordig om maar niet aan de coke te gaan, maar dat werkt dus ook niet erg.
Wel gemerkt dat ik bij speed sneller meer nodig heb, zoveel dat snuiven nou niet echt prettig meer is. In het begin deed ik met 1 gram 2 dagen of zo....maar inmiddels gooi ik dat in 1 x in mn drinken, anders merk ik het niet echt meer.
Moet er wel bij zeggen dat mijn gebruik vrij extreem schijnt te zijn....ben pas tevreden als ik sta te trillen zeg maar...
Beter is geen van beiden, maar dat kan ik mezelf ook niet aanpraten, dus ....
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Beide is niet goed. Kun je het in de maat houden dan zou ik zeggen coke ... meer waard voor je geld vind ik. Verslaafd kun je aan beide raken, maar bij coke kom je (financieel bv) sneller in de problemen vrees ik.
Klik om te vergroten...

ja maar kwa de prijs denk ik dat je wel 2 keer nadenkt om niet (zoals met speed voor 5 euro per gram stukken makkelijker gaat) te kopen..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
no-one zei:
Persoonlijk zou ik zeggen hou het bij af en toe coke...
Maar zo ben ik ook begonnen, en ben er inmiddels aan verslaafd, dus.....
Speed is ook lekker...dit gebruik ik tegenwoordig om maar niet aan de coke te gaan, maar dat werkt dus ook niet erg.
Wel gemerkt dat ik bij speed sneller meer nodig heb, zoveel dat snuiven nou niet echt prettig meer is. In het begin deed ik met 1 gram 2 dagen of zo....maar inmiddels gooi ik dat in 1 x in mn drinken, anders merk ik het niet echt meer.
Moet er wel bij zeggen dat mijn gebruik vrij extreem schijnt te zijn....ben pas tevreden als ik sta te trillen zeg maar...
Beter is geen van beiden, maar dat kan ik mezelf ook niet aanpraten, dus ....
Klik om te vergroten...

Je gebruik is absurd.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
no-one zei:
Persoonlijk zou ik zeggen hou het bij af en toe coke...
Maar zo ben ik ook begonnen, en ben er inmiddels aan verslaafd, dus.....
Speed is ook lekker...dit gebruik ik tegenwoordig om maar niet aan de coke te gaan, maar dat werkt dus ook niet erg.
Wel gemerkt dat ik bij speed sneller meer nodig heb, zoveel dat snuiven nou niet echt prettig meer is. In het begin deed ik met 1 gram 2 dagen of zo....maar inmiddels gooi ik dat in 1 x in mn drinken, anders merk ik het niet echt meer.
Moet er wel bij zeggen dat mijn gebruik vrij extreem schijnt te zijn....ben pas tevreden als ik sta te trillen zeg maar...
Beter is geen van beiden, maar dat kan ik mezelf ook niet aanpraten, dus ....
Klik om te vergroten...

Oom Klaas zei:
Je gebruik is absurd.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

ABSURD.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Coke
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Andyy zei:
COKE. geen speed. ben echt ANTI speed hahahaha vieze kots troep, het is echt super goor en je kan niet slapen, en de volgedne dag ben je toch zo hondsberoerd jonge..

dat met coke niet, dont worry over verslaving als je het in de hand weet te houden.
Klik om te vergroten...

Kreeg jij niet elke dag dex?
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#14
alleen coke uit de pijp op speed,snuifflcoke voor meissies
knallen :rock:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#15
Andyy zei:
dat met coke niet, dont worry over verslaving als je het in de hand weet te houden.
Klik om te vergroten...

No shit Sherlock! Niets is verslavend wanneer je het in de hand kan houden.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
ragnarok zei:
No shit Sherlock! Niets is verslavend wanneer je het in de hand kan houden.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat een verslaafde in de ontkenningsfase zijn gebruik prima in de hand heeft :)
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vind ze beiden zeer goed. Hangt er gewoon vanaf in welke omstandigheden je het gebruikt...

Als ik naar een feesje ga zal ik speed nemen.
om thuis lekker te chillen met vrienden zal ik coke nemen...

ik vind ze beiden zeker zeer leuk. en de discusie van wat is nu het slechtse... pff, je gaat van een lijntje coke niet langer leven dan van een lijntje speed hoor...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Andy zei:
dat met coke niet, dont worry over verslaving als je het in de hand weet te houden.
Klik om te vergroten...

Als je het in je hand kan houden zonder het te nemen moet je inderdaad niet bang zijn. Smartass!

Andy zei:
ja maar kwa de prijs denk ik dat je wel 2 keer nadenkt om niet (zoals met speed voor 5 euro per gram stukken makkelijker gaat) te kopen..
Klik om te vergroten...

Dan gaat het wel mis als je genoeg geld hebt. Werkloze pepjunk worden is de beste remedie!
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Persoonlijk vind ik de werking van speed veel meer effect geven dan coke.
Het is intenster en duurt langer, goedkoper.
Maar beter? nee ..
Nadelen : ik doe geen oog dicht snachts,maar daar is het ook voor maarja :P
je ziet er een beetje verrot uit op lange termijn, geen eetlust tot vaak 24 uur niet eten, ik val er erg van af, in 1 week zo'n 5 kilo kwijt geraakt als het niet meer is.
Geef mij maar een lijntje coke, veel aangenamer, speed gebruik ik alleen als ik nog ff door moet, soort cupasoepie voor snachts .
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
ragnarok zei:
No shit Sherlock! Niets is verslavend wanneer je het in de hand kan houden.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat een verslaafde in de ontkenningsfase zijn gebruik prima in de hand heeft :)
Klik om te vergroten...

I'm not fat, I'm just big boned idee? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."