Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mmmmm......lege portomonee....lege bankrekening...kapotte neus en het maakt iedereen zo verdomt irritant... O..nee da's waar ook...dat schijnt ook aan mij te liggen..... Minderen is ,voor mij in ieder geval, niet mogelijk...het gevoel bevalt me gewoon veel te goed."
"He hallo.... Heb zelf in Breda gezeten bij Novadic-Kentron na 3 jaar overmatig coke, pep, ghb, alcohol gebruik, maar was er alleen voor de detox.... Ben daar wel goed geholpen, alleen toen er gebruikt werd , kwamen ze met allemaal kinder regeltjes aanzetten...Normaal mocht je de hele nacht wakker zijn, na 02.00 moest wel de tv uit vw overlast maar ok, je kon in ieder geval heel de nacht wel achter buiten om te roken of een frisse neus te halen..... Dat was toen dus afgelopen...dus is er de volgende dag gewoon vroeger gebruikt.... Luisterde daar wel naar me dus dat was op zich niet slecht. Wel moeilijk was het bevoorbeeld s'avonds laat, want als je dan op het punt stond om door te draaien omdat je niet kon gebruiken, dan was er niemand die iets mocht geven, behalve paracetamol. Taken werden verdeeld door iemand die uit de groep gekozen werd door de clienten zelf, was ook wel goed bedacht... Ben na de detox vertrokken omdat ik niet in groepsverband met anderen kan leven...(kluizenaar) dus wat dan daaar verder volgt weet ik niet. Ga nu gewoon hier in mijn woonplaats aan dagbehandeling beginnen, en dan ook weer werken....krijg ook vanuit Kentron begelijding bij het omgaan met al die grote sommen geld die ik straks over moet kunnen houden..LOL!! Ook zoiets als lifestyle-training, om om te leren gaan met situaties waarin je normaal gebruiken zou...en dan dus voorkomen dat je gebruikt. Alles bij elkaar een 7,5 a 8 zou ik zeggen... GrTz...."
"Persoonlijk zou ik zeggen hou het bij af en toe coke... Maar zo ben ik ook begonnen, en ben er inmiddels aan verslaafd, dus..... Speed is ook lekker...dit gebruik ik tegenwoordig om maar niet aan de coke te gaan, maar dat werkt dus ook niet erg. Wel gemerkt dat ik bij speed sneller meer nodig heb, zoveel dat snuiven nou niet echt prettig meer is. In het begin deed ik met 1 gram 2 dagen of zo....maar inmiddels gooi ik dat in 1 x in mn drinken, anders merk ik het niet echt meer. Moet er wel bij zeggen dat mijn gebruik vrij extreem schijnt te zijn....ben pas tevreden als ik sta te trillen zeg maar... Beter is geen van beiden, maar dat kan ik mezelf ook niet aanpraten, dus ...."
"[ Oom Klaas zei: Je gebruik is absurd. Klik om te vergroten... [/quote] ABSURD.[/quote] inmiddels niet meer....ben overal mee gestopt...... ff volhouden nou.....Phoe...."