Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVlagen tijdens gebruik

Vlagen tijdens gebruik

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
sinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb het laatst dus ook alleen gedaan en dat doe ik dus nooit meer.! hehe

Een lotgenoot erbij hebben is nog wel het beste denk ik!
s
sinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste Forum Lezers!!!

Ik zit al een hele tijd met een vraag en die ga ik hier maar eens stellen in de hoop dat ik een antwoord krijg.

Ik ben een recreationele cocaine gebruiker en doe dit +/- eens in de 2 maanden.

Het is voor mij een hele leuke drug om te gebruiken, ben gelukkig niet verslavingsgevoelig (dat maakt het voor mij zo leuk natuurlijk) maar wel wat aan de dure kant magoed.

Terug naar mijn vraag!

Tijdens het gebruik van Cocaine heb ik tijdens de gehele trip last van emotionele vlagen.
ffe tussendoor ik gebruik altijd thuis samen met vrienden (lekker pokeren) en zelden op een feest.

Het ene moment voel ik me heel erg goed energiek, fit, praat enorm veel etc etc alle dingen die je krijgt bij het gebruik. Nou heb ik dit tussen die momenten vlagen van irritante depressies.

Dan voel ik me kut denk ik automatisch na over problemen in mijn eigen leven etc etc...
dit duurt zo'n 5 soms 10 min en daarna voel ik me weer goed.
Ik vind dit BLOEDIRRITANT zoals jullie wel begrijpen.

Mijn vraag is wat valt er aan te doen?
Als iemand een idee heeft dan hoor ik dat graag....


En dan heb ik nog een klein vraagje,
na het gebruik als alles op is en het ochtend word wil ik gaan slapen.
Hier heb ik enoooorme moeite mee om in slaap te komen.
dan lig ik en lig ik maar naar het gebonk van mijn hart te luisteren.

En dan nogmaals,,,, Wat valt er aan te doen???


Sorry voor mijn lange verhaal maar ik wilde het zo duidelijk mogelijk uitleggen zodat ik een duidelijk en goed antwoord op kan krijgen..

GROETEN EN SNUIF ZE HAHA!!!____________________________ :wave: :tearsofjoy:
B
BijsluiterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt herkenbaar ja! Als je zorgen hebt kunnen die indd op de vervelendste momenten opduiken als je lekker bezig bent, en t enige wat voor mij werkt is t er maar gelijk uitgooien. Die vrienden zitten niet voor niets daar aan die pokertafel! :wink: Maar als je t voelt opkomen kan je ook tegen jezelf zeggen 'tis de dope, tis de dope, geen mindfucks nou, geen zin in'. Rustig blijven ademen, power pose doen en klaar.

Wat dat slapen betreft, das echt een kwestie van eerder stoppen. Klinkt supersuf, weet ik, maar ga ajb niet in de weer met slaapmiddelen oid. Ik ben ook een tijd lang zo'n wakkerligger geweest, maar heb gemerkt dat de beste oplossing gewoon eerder op de avond beginnen en eerder in de nacht stoppen is. En hee als het op moet, dan is t maar om 2u op ook. Kan je iig rond 5u lekker slapennnnmmzzzzzzz..
s
sinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor je reactie!

Hopelijk heb ik er wat aan.

En van dat eerder stoppen.. denk dat dat wel een goed idee is haha..
Probeer er altijd zo lang mogelijk mee te doen...
Tegen de tijd dat t op is is t 7 uur sochtends..
Eerder opmaken lijkt me een strak plan!!

THNX!!!!
M
MisterDLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat van gevoelig worden en over je leven nadenken is normaal op de coka en als je fatsoendelijk wilt slapen raad ik je aan wat valium te nemen als je dat kan uithalen gewoon 1 of 2 pilletjes en je slaapt als een baby wel pas als alles op is anders heeft dat geen effect
B
BijsluiterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mwah ja, maar een downer na een upper valt niet bij iedereen goed natuurlijk. Zou t toch eerst ff op de 'traditionele' manier proberen. Die crash is natuurlijk kut, maar ondergetekende moet er ook elke keer doorheen voordat ie kan gaan slapen. Word je hard van! :wink:

Maar begin dan ook wat eerder hè! Niet dat je dezelfde hoeveelheid in kortere tijd er doorheen jaagt, maargoed je bent geen klein kind dus dat snap je zelf ook wel. Oh en doe je jas dicht als je naar buiten gaat. Je vat nog es kou. Godverredomme.
M
MisterDLid
01-01-2024, 00:00
#7
je kan valium pakken maar een dikke joint roken kan ook en van die upper en downer als de coke uitgewerkt is ga je daar egt niet slecht van want dan moet je ook die valium pas pakken doe ik altijd ook na schijven ofz is egt ram relaxed
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben dan rustig en kan moeilijk slapen.
s
sinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Woow wat een reacties allemaal.. Bedankt gasten!!

Maarem niet iedereen heeft valium bij de hand :confused:
Weet ook bij god niet hoe ik er aan zou moeten komen.

Dus gewoon veel eerder beginnen en niet te lang doorgaan :stoned:
M
MisterDLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat is kut voor jou als je die niet uithalen kan dan een mechtig dikke joint roke zelfde effect
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb ik ook altijd. Ga dan over alles nadenken, en zie mezelf daar dan gewoon zitten met al die lege zakken. Zowel lege broekzak (geld) als lege sealtjes. En maar bijhalen en bijhalen, en dom lullen. Ene moment intens gelukkig, overal schijt aan, lekker gezellig, paar minuten later toch een partij depressief en teleurgesteld en bang voor de toekomst.

Wat er aan te doen is? Niks, gewoon accepteren. Stoppen gaat je toch nooit lukken, tijdelijk minderen wel. Kan me niet voorstellen dat iemand ooit geheel stopt.
s
sinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hey bennie,,

Dat is nou precies wat ik bedoel.

En je zal nooit als je aan t spacen bent een vol of halfvol sealtje achterlaten.
T MOET OP!

Maar eerder stoppen en proberen niet te halen is een beter idee denk ik.

En die irritante moodswings achja er valt denk ik niet veel aan te doen. tenzij je uitgaat denk ik. dan ben je niet zo met jezelf bezig.
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey Sin,

Ja, maar meestal na 't stappen ging mijn 'boezemvriend' mee, en gingen we lekker met zijn tweeen 'zitten'. Dan komen die moodswings net zo hard, gewoon omdat je mekaar al zo lang kent en je je zorgen maakt om elkaar. En ondertussen gewoon bijhalen en bijhalen haha.

Altijd als ie weggaat wordt ik zo fuckin' depressed. Het voelt gewoon 'goed' om een 'lotgenoot' bij je te hebben.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
bij mij als het uitwerkt word ik behoorlijk dronken en dan kan ik perfect slapen
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je gebruikt het in combinatie met alcohol neem ik aan? Na je lijn/ nak voel je je heel blij en vrolijk neem ik aan en ben je praatgraag, na een minuut of 15 a 20 verdwijnt dit en wordt je weer nuchter denk je, dan voel je je ellendig en depressief en denk je wtf ben ik aan het doen? Heel herkenbaar, na een aantal minuten neemt de alcohol het weer over en begint de hele cyclus weer van voor af aan.

Dat is coke in een notendop.
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#16
Iedereen heeft het, alleen de een wat minder hevig als de ander. Ikzelf kan er inmiddels wel redelijk mee omgaan. Die moodswings houden je verslaving ook in stand. Niet dat ik ga halen omdat ik me kut voel, dan ga ik meestal express juist niet. Nee, als je er lekker met je harses in ligt, en het is nagenoeg op, en je wilt nog ff 'door' en je voelt je dus zo 'leeg' worden, dan ga je. En dan voel je je weer ff top. Totdat je neus zo dicht zit, en je echt zo moe/verrot bent, dat je wel je bed in duikt....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."