Beste Forum Lezers!!!
Ik zit al een hele tijd met een vraag en die ga ik hier maar eens stellen in de hoop dat ik een antwoord krijg.
Ik ben een recreationele cocaine gebruiker en doe dit +/- eens in de 2 maanden.
Het is voor mij een hele leuke drug om te gebruiken, ben gelukkig niet verslavingsgevoelig (dat maakt het voor mij zo leuk natuurlijk) maar wel wat aan de dure kant magoed.
Terug naar mijn vraag!
Tijdens het gebruik van Cocaine heb ik tijdens de gehele trip last van emotionele vlagen.
ffe tussendoor ik gebruik altijd thuis samen met vrienden (lekker pokeren) en zelden op een feest.
Het ene moment voel ik me heel erg goed energiek, fit, praat enorm veel etc etc alle dingen die je krijgt bij het gebruik. Nou heb ik dit tussen die momenten vlagen van irritante depressies.
Dan voel ik me kut denk ik automatisch na over problemen in mijn eigen leven etc etc...
dit duurt zo'n 5 soms 10 min en daarna voel ik me weer goed.
Ik vind dit BLOEDIRRITANT zoals jullie wel begrijpen.
Mijn vraag is wat valt er aan te doen?
Als iemand een idee heeft dan hoor ik dat graag....
En dan heb ik nog een klein vraagje,
na het gebruik als alles op is en het ochtend word wil ik gaan slapen.
Hier heb ik enoooorme moeite mee om in slaap te komen.
dan lig ik en lig ik maar naar het gebonk van mijn hart te luisteren.
En dan nogmaals,,,, Wat valt er aan te doen???
Sorry voor mijn lange verhaal maar ik wilde het zo duidelijk mogelijk uitleggen zodat ik een duidelijk en goed antwoord op kan krijgen..
GROETEN EN SNUIF ZE HAHA!!!____________________________
![:tearsofjoy:]()