Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klinkt herkenbaar ja! Als je zorgen hebt kunnen die indd op de vervelendste momenten opduiken als je lekker bezig bent, en t enige wat voor mij werkt is t er maar gelijk uitgooien. Die vrienden zitten niet voor niets daar aan die pokertafel! Maar als je t voelt opkomen kan je ook tegen jezelf zeggen 'tis de dope, tis de dope, geen mindfucks nou, geen zin in'. Rustig blijven ademen, power pose doen en klaar. Wat dat slapen betreft, das echt een kwestie van eerder stoppen. Klinkt supersuf, weet ik, maar ga ajb niet in de weer met slaapmiddelen oid. Ik ben ook een tijd lang zo'n wakkerligger geweest, maar heb gemerkt dat de beste oplossing gewoon eerder op de avond beginnen en eerder in de nacht stoppen is. En hee als het op moet, dan is t maar om 2u op ook. Kan je iig rond 5u lekker slapennnnmmzzzzzzz.."
"Mwah ja, maar een downer na een upper valt niet bij iedereen goed natuurlijk. Zou t toch eerst ff op de 'traditionele' manier proberen. Die crash is natuurlijk kut, maar ondergetekende moet er ook elke keer doorheen voordat ie kan gaan slapen. Word je hard van! Maar begin dan ook wat eerder hè! Niet dat je dezelfde hoeveelheid in kortere tijd er doorheen jaagt, maargoed je bent geen klein kind dus dat snap je zelf ook wel. Oh en doe je jas dicht als je naar buiten gaat. Je vat nog es kou. Godverredomme."
"Werd je er ook koortsig / zweterig van? Want dan lijkt het me dat je MDMA hebt gesnoven. Zou de aanbieder iig links laten liggen verder."
"Ja 'sneu figuur', ik ben er wel es voor uitgemaakt ja. Hoofdzakelijk door mensen die buiten nog met hun hand staan te wapperen als ik een sigaret sta te roken en die op zaterdagavond na 2 wijntjes 'een beetje tipsy' zijn en maar gauw naar huis gaan.. In feite vraag je wat anderen er wel niet van moeten denken, toch? Ik heb gemerkt dat ik de wat minder avontuurlijke medemens er maar beter helemaal niet over kan laten nadenken. Wat niet weet, wat niet deert. De grens tussen recreatief en verslaafd kan je zelf wel bewaken. Maar voortaan niet meer zo laat naar bed hè! Je bent geen 20 meer."